ΓΔ: 1986.89 -0.58% Τζίρος: 257.92 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00

Δήμος Αθηναίων και Εμπορικός Σύλλογος δηλώνουν ότι... «Athens is Back»

Η καμπάνια «Athens is Back» αποτελεί την πρώτη από μία σειρά πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων.

Μία νέα πρωτοβουλία υπό τον τίτλο «Athens is Back» στηρίζουν από κοινού ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ) και ο Δήμος Αθηναίων, με άμεσο στόχο να στηριχθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της πρωτεύουσας. 

Αυτή η πρωτοβουλία ανακοινώθηκε μετά τη συνάντηση του Δημάρχου Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρο Καφούνη και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου. 

Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση του ΕΣΑ από την Τρίτη 16 Ιουνίου, όλες οι επιχειρήσεις και οι πολιτιστικοί φορείς που δραστηριοποιούνται και στις επτά Δημοτικές Κοινότητες της Αθήνας καλούνται να προβάλλουν τις τρέχουσες προσφορές και εκπτώσεις τους μέσα από τη δυναμική πλατφόρμα www.athensisback.gr  δίνοντας έτσι σε κάτοικους και επισκέπτες ένα επιπλέον κίνητρο να βγουν έξω, να κάνουν τις αγορές τους και να διασκεδάσουν στην πόλη -τηρώντας πάντα τις αποστάσεις ασφαλείας και τις προβλεπόμενες οδηγίες για την προστασία της δημόσιας υγείας. 

Η δράση, που υλοποιείται από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, θα παραμείνει ενεργή για τρεις μήνες και θα ολοκληρωθεί στις 16 Σεπτεμβρίου 2020. Η πλατφόρμα «Athens is Back» βρίσκεται από σήμερα στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου επιχειρηματία που θέλει να δηλώσει συμμετοχή και να μάθει όλες τις λεπτομέρειες αναφορικά με την ανάρτηση των προσφορών του. 

Ο πρόεδρος του Ε.Σ.Α Σταύρος Καφούνης, υποδέχτηκε τον Δήμαρχο Αθηναίων στα γραφεία του συλλόγου, αναφέρθηκε στην έως τώρα στενή συνεργασία των δύο φορέων και δήλωσε ότι: «Η πρόσφατη κρίση έχει αφήσει βαθιές πληγές στην αγορά της πρωτεύουσας και οι περιορισμένες τουριστικές ροές δημιουργούν αβεβαιότητα για την επόμενη ημέρα, στην επιχειρηματική κοινότητα της πόλης. Ο Ε.Σ.Α. από την πρώτη στιγμή τόνισε πόσο σημαντικό είναι να σταλεί το μήνυμα ότι η Αθήνα είναι ανοικτή και έτοιμη να υποδεχτεί φίλους και επισκέπτες. Η καμπάνια «Athens is Back» αποτελεί την πρώτη από μία σειρά πρωτοβουλιών που αναλαμβάνουμε σε συνεργασία με τον Δ. Αθηναίων, με στόχο να ενημερώσουμε το κοινό για τις υπηρεσίες και τις μοναδικές προσφορές που θα βρει ο καταναλωτής που επισκέπτεται το μεγαλύτερο και καλύτερο «Εμπορικό Κέντρο» της χώρας: την αγορά της Αθήνας!» 

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, τόνισε ότι: «Όλη αυτή η περίοδος, μας έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μία μεγάλη ψηφιακή εργαλειοθήκη. Κάναμε τεράστια βήματα προς τον εκσυγχρονισμό και την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε σε αυτήν την κατεύθυνση, όχι μόνο για τη σχέση του Δήμου με τους πολίτες αλλά και για την προώθηση της τοπικής αγοράς μας, για την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και την αναβάθμισή της. Στηρίζουμε με πράξεις -και αξιοποιώντας την τεχνολογία- κάθε επιχείρηση, κάθε επαγγελματία που σηκώνει το βάρος από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Και το κάνουμε μαζί με τον Εμπορικό Σύλλογο της πόλης. Γιατί μπορούμε να δημιουργήσουμε και να πετύχουμε πράγματα όταν προσπαθούμε όλοι μαζί».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σημαίες ΗΠΑ και Ελλάδας
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ-Ελλάδα: Υπογραφή Διακήρυξης για εφοδιαστικές αλυσίδες και επενδύσεις

Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ δεσμεύεται να προωθεί τα αμερικανικά συμφέροντα, με αφορμή τη Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας ΗΠΑ-Ελλάδας που υπογράφηκε στην Αθήνα, θέτοντας βάσεις για συνεργασία σε τεχνητή νοημοσύνη και κρίσιμες υποδομές.
Σταθμός Μετρό Αθήνας
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Ενισχυμένα δρομολόγια Μετρό-Τραμ λόγω του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου

Ενισχύονται τα δρομολόγια του Μετρό για τον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας με περισσότερους συρμούς στις Γραμμές 1, 2 και 3, ενώ το Σάββατο προς Κυριακή οι Γραμμές 2, 3 και το Τραμ θα λειτουργούν όλο το 24ωρο.