ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
dendias, exoterikon
Φωτο: Nikos Libertas / SOOC

Υπ. Εξωτερικών: Περισσότερες προξενικές Αρχές εξυπηρετούν πολίτες εξ αποστάσεως

Ξεκινά σήμερα η πιλοτική λειτουργία της πλατφόρμας MyConsulLive για την εξυπηρέτηση πολιτών χωρίς φυσική παρουσία, μέσω βιντεοκλήσης.

Τα Γενικά Προξενεία Βοστώνης, Κωνσταντινούπολης, Ντύσσελντορφ και το Προξενείο Πέρθης εντάσσονται από σήμερα στη φάση πιλοτικής λειτουργίας του «MyConsulLive», της πλατφόρμας εξυπηρέτησης πολιτών χωρίς φυσική παρουσία, μέσω βιντεοκλήσης.

 Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση των υπουργείων Εξωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, πρόκειται για την πλατφόρμα που σχεδιάστηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού που παρέχουν τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ και η ΑΑΔΕ.

Η υπηρεσία αυτή, η οποία παρουσιάστηκε στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη από τους υπουργούς Εξωτερικών Νίκο Δένδια και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη στις 29 Δεκεμβρίου 2020, βρίσκεται ήδη σε πιλοτική λειτουργία στην πρεσβεία της Ελλάδας στο Ηνωμένο Βασίλειο και στα Γενικά Προξενεία Νέας Υόρκης και Τορόντο, ενώ σταδιακά προβλέπεται να επεκταθεί σε όλες τις Προξενικές Αρχές.

Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα «MyConsulLive» παρέχει τη δυνατότητα στους Έλληνες κατοίκους εξωτερικού να διεκπεραιώνουν διοικητικές πράξεις στο Προξενείο εξ αποστάσεως, μέσω προγραμματισμένης βιντεοκλήσης με τον αρμόδιο προξενικό υπάλληλο. Η είσοδος στην πλατφόρμα προϋποθέτει την χρήση κωδικών Taxisnet για την επιβεβαίωση των στοιχείων του ενδιαφερομένου, ενώ κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης η ταυτοπροσωπία θα διαπιστώνεται με την επίδειξη δημοσίου εγγράφου (ταυτότητα, διαβατήριο κλπ.).

Η δράση συμπληρώνει την υπηρεσία Ψηφιακού Βοηθού Εικονικής Υποβοήθησης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης (Chatbot) η οποία έχει τεθεί σε πιλοτική λειτουργία στο Προξενικό Γραφείο της πρεσβείας Λονδίνου και στο Γενικό Προξενείο Νέας Υόρκης και η οποία επίσης προγραμματίζεται να επεκταθεί σταδιακά στο σύνολο των προξενικών Αρχών, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

 Με τις παραπάνω ειδικές εφαρμογές αναβαθμίζεται καθοριστικά το επίπεδο προξενικής εξυπηρέτησης των πολιτών, ενώ η επέκτασή τους στο σύνολο των προξενικών Αρχών θα δώσει λύση σε χρόνια προβλήματα επιτυγχάνοντας την ψηφιοποίηση, την απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέα ψηφιακή υπηρεσία έρχεται το 2024 για τους απόδημους Έλληνες

Η νέα ψηφιακή υπηρεσία διαχείρισης αιτημάτων θα δίνει την δυνατότητα στους Έλληνες του εξωτερικού να υποβάλλουν ψηφιακά στις προξενικές αρχές τα αιτήματά τους, αλλά και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μήνυμα προς τους απόδημους Έλληνες έστειλε ο Γιώργος Κώτσηρας

Όπως ανέφερε ο υφυπουργός Εξωτερικών, «το “ ΟΧΙ” της 28ης Οκτωβρίου 1940 περικλείει όλες τις θεμελιώδεις αξίες του Ελληνισμού, και παράλληλα αποδεικνύει το ειδικό βάρος της εθνικής ομοψυχίας και ενότητας».
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επέστρεψαν στην Ελλάδα 17 άτομα που απεγκλωβίστηκαν από το Σουδάν

Επίσης βρίσκεται σε εξέλιξη και δεύτερη αποστολή επαναπατρισμού με ναυλωμένη πολιτική πτήση διασωληνωμένου Έλληνα τραυματία, ο οποίος χειρουργήθηκε χθες σε γαλλικό στρατιωτικό νοσοκομείο.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνεχίζεται ο απεγκλωβισμός των Ελλήνων από το εμπόλεμο Σουδάν

Ο υπουργός Εξωτερικών Ν. Δένδιας ευχαρίστησε τον Ολλανδό ομόλογο του για τη βοήθεια ώστε να απομακρυνθούν οι 7 Έλληνες και τα μέλη των οικογενειών τους. Συμφωνία για καταπαύση του πυρός για 72 ώρες στο Σουδάν έπειτα από παρέμβαση ΗΠΑ και Σ. Αραβίας.