ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
take away, estiasi
Φώτο: Shutterstock

Κανονικά delivery και take away ακόμη και με πιο σκληρό lockdown

Όπως τόνισε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, οι συγκεκριμένες δραστηριότητες δεν πρόκειται να αρθούν, όπως ισχύει και για ορισμένες κατηγορίες καταστημάτων.

Καμία αλλαγή δεν θα υπάρξει στον τρόπο λειτουργίας του delivery φαγητού αλλά και του take away ακόμη και εάν επιβληθεί lockdown τύπου Μαρτίου 2020 στην Αττική, όπως διευκρίνισε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό. 

Παράλληλα κανονικά θα λειτουργήσουν οι λαϊκές αγορές, τα σούπερ μάρκετ, τα ηλεκτρονικά καταστήματα και με προϋποθέσεις τα καταστήματα οπτικών/βαρηκοΐας. Πρόκειται για τυποιημένες αποφάσεις, όπως τόνισε ο κ. Σταμπουλίδης λέγοντας παράλληλα ότι είναι δύσκολο να κρατηθούν ισορροπίες αλλά μαζί με την δημόσια υγεία πρέπει να διαφυλαχθεί και η οικονομία.

Αναφερόμενος στην αναστάτωση που προκλήθηκε το προηγούμενο σαββατοκύριακο αναφορικά με το take away από καταστήματα, ο κ. Σταμπουλίδης μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104,6 υπογράμμισε ότι τελικά επικράτησε και η λογική και δεν θεσπίστηκε ποτέ. Επισήμανε ότι πάντοτε σέβονται πλήρως τις εισηγήσεις των ειδικών.

Τόνισε παράλληλα ότι είναι σημαντικό σε αυτή τη φάση να προστατευθεί η υγεία και να προχωρήσει ο εμβολιασμός. Μιλώντας για την αγορά και το λιανεμπόριο, εκτίμησε ότι το click away είναι ένα μέτρο που δεν έχει στην πραγματικότητα βοηθήσει τις επιχειρήσεις αφού από τις 10 αδυνατούν να λειτουργήσουν οι 8.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πάνω από 7.500 κλήσεις στη γραμμή 1520 για την προστασία καταναλωτών

Για τη λειτουργία της γραμμής 1520, λειτουργούν δύο βάρδιες υπαλλήλων, διάρκειας τριών (3) ωρών ημερησίως έκαστη, με ταυτόχρονη φυσική παρουσία τουλάχιστον δύο (2) υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο.
Supermarket
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καταναλωτικές οργανώσεις αντιδρούν στην κερδοσκοπία των πολυεθνικών

Το ΙΝΚΑ και η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας μποϊκοτάρουν και ζητούν να γνωστοποιηθούν τα προϊόντα της αθέμιτης κερδοφορίας των δυο πολυεθνικών εταιρειών στις οποίες επιβλήθηκε πρόστιμο.
Georgiadis-Adonis
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρωτοβουλία του υπ. Ανάπτυξης για την προστασία των καταναλωτών

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδ. Γεωργιάδης υπογράμμισε τη σημασία του πρακτικού οδηγού για την παρουσίαση των προσφορών, εκπτώσεων και λοιπών προωθητικών ενεργειών που θα ενισχύσει επιχειρήσεις και καταναλωτές.
Trofima, Super Market, laxanika, lahanika
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΚΠΟΙΖΩ: Φυσικά και λιγότερο επεξεργασμένα τρόφιμα προτιμούν οι καταναλωτές

Και στις τρεις χώρες (Ελλάδα, Μάλτα και Γαλλία) οι καταναλωτές όταν αγοράζουν προϊόντα διατροφής, δίνουν ιδιαίτερα βαρύτητα στη «φυσικότητα» των τροφίμων, καθώς τα θεωρούν πιο υγιεινά.
Supermarket
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χαμηλή πτήση τιμών στα σαρακοστιανά με μειώσεις που φθάνουν το 30%

Όπως προκύπτει από τις τιμοληψίες που έχουν πραγματοποιηθεί, από την πρώτη μέρα εφαρμογής του «Καλαθιού της Σαρακοστής» οι τιμές στην πλειονότητα των βασικών προϊόντων είναι χαμηλότερες ή ίσες με πέρυσι.