ΓΔ: 899.42 0.53% Τζίρος: 88.14 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Ποιες ηλεκτρονικές υπηρεσίες δεν θα είναι διαθέσιμες 8 και 9 Μαΐου

Η διακοπή της παροχής των ηλεκτρονικών υπηρεσιών γίνεται στο πλαίσιο σημαντικών εργασιών αναβάθμισης των υφιστάμενων υποδομών σε σύγχρονες εκδόσεις για την κάλυψη της συνεχώς αυξανόμενης ζήτησης.

Εκτός λειτουργίας θα είναι από το πρωί της 8ης Μαΐου μέχρι το μεσημέρι της 9ης Μαΐου, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει το Δημόσιο και οι πολίτες δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις φορολογικές υπηρεσίες όπως το Taxisnet και δεν θα έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν ηλεκτρονικά παράβολα. Μόνο η πλατφόρμα για τους εμβολιασμούς θα παραμείνει ανοικτή, με την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης να αναφέρει ότι  θα γίνουν προσπάθειες να ολοκληρωθούν νωρίτερα οι εργασίες.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση

Λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των υποδομών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, από Σάββατο 8 Μαΐου, στις 6 το πρωί, έως και Κυριακή 9 Μαΐου, στις 12 το μεσημέρι, δεν θα είναι διαθέσιμες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει η ΓΓΠΣΔΔ μέσω των υποδομών της, και πιο συγκεκριμένα:

  • Υπηρεσίες αυθεντικοποίησης χρηστών μέσω κωδικών Taxisnet (όπως υπηρεσίες gov.gr, ΗΔΙΚΑ, e-ΕΦΚΑ κά),
  • Υπηρεσίες της ΓΓΠΣΔΔ, όπως Πόθεν Έσχες, Ενιαία Αρχή Πληρωμής, e-Παράβολο, και web services από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ σε φορείς της Δημόσιας Διοίκησης
  • Υπηρεσίες φορολογικής διοίκησης ΑΑΔΕ και Υπ. Οικονομικών, όπως Taxisnet, ICISnet, TAXIS, Elenxis, MIS, ΨΥΔΗΠΕΕΚ, Πόθεν Έσχες κα.

Για το διάστημα αυτό θα λειτουργεί κανονικά μόνο η πλατφόρμα για τους εμβολιασμούς emvolio.gov.gr η οποία θα υποστηριχθεί από standby υποδομή για την εξυπηρέτηση των πολιτών. Η διακοπή της παροχής των ηλεκτρονικών υπηρεσιών γίνεται στο πλαίσιο σημαντικών εργασιών αναβάθμισης των υφιστάμενων υποδομών σε σύγχρονες εκδόσεις και υποδομές storage για την κάλυψη της συνεχώς αυξανόμενης ζήτησης. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως καθημερινά πραγματοποιούνται άνω των 280.000 login από πολίτες, επιχειρήσεις και φορείς του Δημοσίου και 145.000 κλήσεις για web services.

Θα καταβληθεί η μέγιστη προσπάθεια ώστε οι εργασίες να ολοκληρωθούν νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων που έχουν αγκαλιάσει τις ψηφιακές υπηρεσίες. Στόχος είναι να ολοκληρωθεί επιτυχώς η μετάβαση σε νέες υποδομές που θα προσφέρουν ένα σύγχρονο, αξιόπιστο και αποδοτικότερο περιβάλλον λειτουργίας των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ηλεκτρονικά το αντίγραφο ποινικού μητρώου - Ποια είναι η διαδικασία

Σημειώνεται ότι η μέχρι τώρα διαδικασία απαιτούσε είτε δύο αυτοπρόσωπες παρουσίες του πολίτη στην πλησιέστερη Εισαγγελία, είτε μία μοναδική αυτοπρόσωπη παρουσία για την ενεργοποίηση ειδικών κωδικών.