ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:06:12 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Πάνω από 159 εκατ. ηλεκτρονικά έγγραφα μέσω του gov.gr μέσα σε 2 χρόνια

Σχετικά με τη συμπλήρωση δύο ετών λειτουργίας του gov.gr, ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκος Πιερρακάκης σημείωσε ότι η εκθετική αύξηση των ψηφιακών συναλλαγών αποτυπώνει το πόσο διευκολύνθηκε η καθημερινότητα των πολιτών.

Ξεκινώντας πριν από δύο χρόνια με 501 ψηφιακές υπηρεσίες διαθέσιμες για τους πολίτες, η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr συμπλήρωσε σήμερα δύο χρόνια λειτουργίας, αλλάζοντας την καθημερινότητα των πολιτών ενώ πλέον παρέχει 1.370 ψηφιακές υπηρεσίες.

Εξ αρχής το gov.gr ενσωμάτωνε νέες δυνατότητες, όπως η ψηφιακή έκδοση υπεύθυνης δήλωσης και εξουσιοδότησης, ωστόσο μετά από δυο χρόνια συνεχίζει να εξελίσσεται και να επικαιροποιείται και όπως αναφέρει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης να αναφέρει πως το gov.gr πλησιάζει τον αρχικό του στόχο να αποτελέσει το μοναδικό σημείο επαφής των πολιτών και επιχειρήσεων με το Δημόσιο.

Πλέον, με βάση τα στοιχεία που παρουσιάζει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης:

  • το gov.gr παρέχει 1.370 ψηφιακές υπηρεσίες
  • 7.936.034 διαφορετικοί πολίτες έχουν χρησιμοποιήσει το gov.gr, εκδίδοντας ένα τουλάχιστον έγγραφο ή υποβάλλοντας μια ηλεκτρονική δήλωση.
  • 159.346.146 έγγραφα ή δηλώσεις έχουν εκδοθεί/υποβληθεί ηλεκτρονικά
  • 6.285.764 υπεύθυνες δηλώσεις και 2.189.684 εξουσιοδοτήσεις έχουν εκδοθεί
  • 3.195.589 πολίτες έχουν εγγραφεί στην άυλη συνταγογράφηση
  • πάνω από το 42% των συνταγών και των παραπεμπτικών εκδίδεται άυλα.

«Το gov.gr εξελίσσεται συνεχώς, βελτιώνεται και επικαιροποιείται με βάση τα σχόλια, τις προτάσεις και τις αξιολογήσεις των επισκεπτών. Μάλιστα, το ποσοστό ικανοποίησης των πολιτών στην ερώτηση αν είναι χρήσιμη η σελίδα που περιγράφει την κάθε υπηρεσία, ξεπερνά το 95%» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, προσθέτοντας «με τον τρόπο αυτό, το gov.gr πλησιάζει κάθε ημέρα τον αρχικό στόχο: να αποτελέσει το κέντρο ψηφιακής εξυπηρέτησης που θα συγκεντρώνει όλες τις λύσεις και όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες και οι επιχειρήσεις που συναλλάσσονται με το Δημόσιο. Να είναι δηλαδή, το ένα και μοναδικό σημείο επαφής πολιτών και επιχειρήσεων με το Δημόσιο».

Σχετικά με τη συμπλήρωση δύο ετών λειτουργίας της πλατφόρμας, ο υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκος Πιερρακάκης σημείωσε ότι «Ήταν 21 Μαρτίου του 2020 όταν το gov.gr ξεκίνησε τη λειτουργία του ως η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης, όπου πολίτες και επιχειρήσεις μπορούν να βρουν τις ψηφιακές υπηρεσίες που θέλουν εύκολα και γρήγορα. Σήμερα, η εκθετική αύξηση των ψηφιακών συναλλαγών αποτυπώνει το μέγεθος της διευκόλυνσης στην καθημερινότητα όλων μας. Συνεχίζουμε ψηφιακά, με τον πολίτη στο επίκεντρο, υλοποιώντας κάθε ημέρα μια μικρή αλλαγή με την οποία κερδίζουμε χρόνο και πόρους, κερδίζουμε ζωή».

Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Πιερρακάκης αναφέρει επίσης ότι «το gov.gr συμπληρώνει δύο χρόνια στην υπηρεσία πολιτών και επιχειρήσεων. Προσθέτοντας καθημερινά νέες υπηρεσίες, εξελίσσεται διαρκώς στο μοναδικό ψηφιακό σημείο επαφής με το Δημόσιο».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στην ψηφιακή εποχή περνά η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης

Το Μνημόνιο προβλέπει την εγκατάσταση λογισμικού, δικτύου και καμερών σε όλα τα κλειστά γυμναστήρια της χώρας, προκειμένου να καλύπτονται με live streaming όλοι οι αγώνες μπάσκετ των Εθνικών πρωταθλημάτων.
Oikonomou
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γ. Οικονόμου: Αύξηση 142% της πρόσβασης σε υπηρεσίες μέσω TaxisNet

Αυξάνονται διαρκώς οι φορείς που αυθεντικοποιούν τους πολίτες μέσω του Taxisnet ενώ στο πρώτο πεντάμηνο του 2022 82 πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου απέκτησαν αυτή τη δυνατότητα ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 276.