ΓΔ: 917.68 0.25% Τζίρος: 19.22 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:29:44 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Πώς θα αναγνωρίζουν οι οδηγοί τα σημάδια νοθείας καυσίμων

Ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Αθανάσιος Παπαδόπουλος ανέφερε πως η νοθεία καυσίμων έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις. Να προβληματίζονται οι οδηγοί αν βλέπουν μεγάλες αποκλίσεις τιμών σημειώνει.

Την ένταση του φαινομένου της νοθείας καυσίμων υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Αθανάσιος Παπαδόπουλος που σημειώνει ότι η πρακτική αυτή επικρατεί εδώ και χρόνια, αλλά «σήμερα οι λαθρέμποροι και αυτοί που νοθεύουν τα καύσιμα έχουν γίνει εξπέρ του είδους, οπότε είναι πολύ δύσκολο να τους πιάσουμε.

Μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 ο κ. Παπαδόπουλος εξήγησε πως το νοθευμένο καύσιμο, επιφέρει βλάβη στον κινητήρα, βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας, στο σύστημα καύσης, στα μπεκ ψεκασμού, στους κυλίνδρους και σε πολλά σημεία. «Πολλές φορές επιφέρει άμεσες βλάβες αλλά και μακροχρόνιες, οι οποίες σιγά-σιγά δημιουργούνται από την φθορά» ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος, σημειώνοντας μάλιστα ότι μεγάλη ζημία υφίστανται και οι ίδιοι οι επαγγελματίες.

«Από την στιγμή που υπάρχει ένα πρατήριο που πουλάει νοθευμένα καύσιμα είναι σίγουρο ότι αυτός τα έχει αγοράσει σε μια πολύ χαμηλή τιμή, οπότε πηγαίνει να πουλήσει κάτω του κόστους για να μπορεί να έχει πωλήσεις» σημείωσε.  «Όταν το 90% των πρατηρίων πουλάει σε μια τιμή, για παράδειγμα 2 ευρώ, δεν γίνεται να πουλάει ένας στο 1,80. Αυτό πρέπει να το αντιληφθεί ο καταναλωτής» επισήμανε ο κ. Παπαδόπουλος, λέγοντας ότι η μεγάλη διαφορά στην τιμή δεν είναι φυσιολογική.

«Να έχει ένας 2 ευρώ και άλλος να πουλάει 1,95 ευρώ είναι στα πλαίσια της αγοράς που δημιουργείται με την καθημερινότητα της αγοράς των καυσίμων, με τα τιμολόγια που παίρνει ο ένας σήμερα και ο άλλος αύριο ανάλογα με την κατανάλωσή του. Όταν όμως είναι μεγάλες οι αποκλίσεις πρέπει να πονηρευτείς. Δεν μπορεί να έχει ο ένας 15 λεπτά απόκλιση από τον άλλο. Η διαμόρφωση των τιμών μας γίνεται βάσει της τιμής των διυλιστηρίων που βγαίνει καθημερινά στο σύστημα. Από κει και μετά λόγω και του πλαφόν που έχει μπει και είναι από τις 31/08 του 2021, αυτό το περιθώριο μπαίνει και σήμερα. Όταν κάποιος πουλάει στην τιμή του διυλιστηρίου και κάτω από αυτή, δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι μια κατάσταση νορμάλ» είπε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας.

Υπενθυμίζουμε πως χθες ο Απόστολος Καλαντζόπουλος γενικός γραμματέας της Ένωσης Βενζινοπωλών Αττικής είχε ζητήσει περισσότερους ελέγχους και αυστηροποίηση ποινών για όλους όσοι νοθεύουν τα καύσιμα κίνησης,  αναφέροντας ότι «οι διαλύτες που αναμειγνύουν σήμερα με τα καύσιμα είναι πάρα πολλοί και ίσως μη ανιχνεύσιμοι σε σχέση με το ποσοστό που αναμειγνύονται» και δήλωσε ότι ο κλάδος των βενζινοπωλών δεν μπορεί να διώξει τους παραβάτες αλλά αντίθετα το Κράτος πρέπει να κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους και να αυστηροποιήσει τις ποινές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οι επιπτώσεις που προκαλούν τα νοθευμένα καύσιμα στα αυτοκίνητα

Ο Απόστολος Καλαντζόπουλος γενικός γραμματέας της Ένωσης Βενζινοπωλών Αττικής τονίζει ότι το φαινόμενο των νοθευμένων καυσίμων έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις και ζητά από την Πολιτεία να γίνονται περισσότεροι έλεγχοι.
atyxhma
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λιγότερα τροχαία αυτό το καλοκαίρι σε Δ. Ελλάδα και Πελοπόννησο

Στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τα τροχαία ατυχήματα μειώθηκαν από 135 το περασμένο καλοκαίρι σε 123 και στην Περιφέρεια Πελοποννήσου από 102 σε 95. Κύριες αιτίες η υπερβολική ταχύτητα και η μέθη.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επανέρχεται από τη Δευτέρα 10 Oκτωβρίου ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας

Οι μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου της Αθήνας, με μόνιμη κατοικία εντός του ορίου του δακτυλίου έχουν τη δυνατότητα εισόδου και εξόδου από αυτόν ελεύθερα, αρκεί να προμηθευτούν την ειδική κάρτα που χορηγείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου.
ydrogono
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς η χρήση υδρογόνου θα μειώσει τους ρύπους των αυτοκινήτων

Τα οφέλη της τεχνολογίας του υδρογόνου είναι ο γρήγορος χρόνος ανεφοδιασμού (σε σύγκριση με τη βενζίνη) και η μεγάλη απόσταση οδήγησης με ένα μόνο γέμισμα, ωστόσο υπάρχουν αρκετά μειονεκτήματα που εμποδίζουν την ανάπτυξή του.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το κυκλοφοριακό στο Λεκανοπέδιο Αττικής και οι εναλλακτικές που σώζουν ζωές

Οι συγκοινωνιολόγοι τονίζουν ότι μετά την περίοδο της πανδημίας κατά την οποία απομακρύνθηκαν οι πολίτες από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, είναι απαραίτητο να ξεκινήσουν πλέον να τα χρησιμοποιούν και πάλι για να αποσυμφορηθούν οι δρόμοι.