ΓΔ: 2099.25 0.58% Τζίρος: 218.91 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:01:39
kofoi
Πηγή: Shutterstock

Η προσβασιμότητα για όλους ψηλά στην ατζέντα των επιχειρήσεων

Ουσιαστική η προσφορά της υπηρεσίας Εξυπηρέτησης «Service for all», της ΔΕΗ μέσω της οποίας πολίτες με προβλήματα ακοής μπορούν εύκολα να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της.

Σε αλλαγή της επιχειρησιακής τους λειτουργίας οδηγούνται καθημερινά πλέον μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο που κάνουν το βήμα και μπαίνουν στη νέα εποχή ενσωμάτωσης των κριτηρίων ESG (Environment, Social and Governance). Η στροφή σε «πράσινες» επιλογές, η ισότητα και η συμπερίληψη αποτελούν πλέον ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις που επιλέγουν την ενεργητική παρέμβαση με το βλέμμα σε ένα καλύτερο αύριο.

Το ζήτημα της προσβασιμότητας σε καθημερινές υπηρεσίες και δραστηριότητες των ατόμων με αναπηρία αποτελεί μία ένα έμπρακτο παράδειγμα του πώς μία κοινωνία αντιμετωπίζει ισότιμα τους πολίτες της. Στη χώρα μας, σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Συνομοσπονδίας ΑμεΑ, ΕΣΑμεΑ το ποσοστό των Ατόμων με κάθε είδους Αναπηρία εκτιμάται ότι ανέρχεται στο 10%. Μάλιστα τα άτομα με κάθε είδους Αναπηρία είναι κατά 14% ηλικιωμένοι 60-74 ετών, κατά 6% άνω των 75 ετών, το 11% είναι βρέφη και νήπια έως 4 ετών με τους συνοδούς τους και κατά 1,5% είναι γυναίκες σε φάση εγκυμοσύνης.

Έως και σήμερα, παραμένουν πολλά τα θέματα πρόσβασης και εμπόδια σε απλές λειτουργίες που συχνά δε σκεφτόμαστε καν. Στο πλαίσιο αυτό, σημαντική είναι η συμβολή της ΔΕΗ στην κατεύθυνση της ισότιμης εξυπηρέτησης και πρόσβασης για όλους. Αναγνωρίζοντας ότι η προσβασιμότητα στις υπηρεσίες της χωρίς αποκλεισμούς αποτελεί κοινωνική και ηθική υποχρέωση της, η εταιρεία επεκτείνει τις δυνατότητες εξυπηρέτησης και παροχής υπηρεσιών και προς τους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής (κωφούς και βαρήκοους). 

Απόλυτα εναρμονισμένη με τους στόχους της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και την πελατοκεντρική πολιτική που εφαρμόζει, δεσμεύεται για την ισότιμη πρόσβασή τους, επιδιώκοντας όχι μόνο την ικανοποίηση των αναγκών τους αλλά την εξυπηρέτηση και διευκόλυνσή τους.

Ήδη από τον περασμένο Ιούλιο, μέσω της νέας υπηρεσίας Εξυπηρέτησης «Service for all», το καταναλωτικό κοινό με προβλήματα ακοής μπορεί αυτόνομα, εύκολα και με ασφάλεια να προσεγγίσει και να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ΔΕΗ.

Μέσω της νέας υπηρεσία εξυπηρέτησης που εγκαινίασε πρόσφατα η ΔΕΗ παρέχεται η δυνατότητα σε κωφά και βαρήκοα άτομα να έχουν πρόσβαση σε ουσιαστική και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Ειδικότερα, οι πελάτες της ΔΕΗ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος/η μπορούν μέσω του https://www.dei.gr/ να επισκεφθούν την εφαρμογή https://serviceforall.dei.gr/ για να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσία διερμηνέα νοηματικής προκειμένου να πάρουν πληροφορίες αλλά και να επιλύσουν κάθε αίτημά τους. Συγκεκριμένα:

  • Η επιλογή του ραντεβού πραγματοποιείται με απλά βήματα μέσω της εφαρμογής https://serviceforall.dei.gr/ όπου ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαιωτικός sms και e–mail με τα στοιχεία εισόδου,
  • Κατά το προγραμματισμένο ραντεβού ο πελάτης συμμετέχει σε βιντεοκλήση, παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και εξυπηρετείται από εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατών,
  • Μέσω της εφαρμογής, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εγγράφων και μηνυμάτων μέσω chat,
  • Στο τέλος της επικοινωνίας, ο πελάτης λαμβάνει sms προκειμένου να απαντήσει σε Έρευνα Ικανοποίησης σε 3 σύντομες ερωτήσεις.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως και τις 21:00.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χρηματιστήριο μετοχές γράφημα
MARKET MAKER

Μικρό ψάρι σε μεγάλη λίμνη το ΧΑ, έρχεται νέο deal και ο καλπασμός της ΔΕΗ

Με ένα σερί πέντε ανοδικών συνεδριάσεων ο Γενικός Δείκτης αύξησε το ποσοστό ανόδου από την αρχή του έτους στο 42%, βελτιώνοντας παράλληλα την επενδυτική ψυχολογία. Το ράλι της ΔΕΗ και έρχεται deal που αλλάζει τα δεδομένα.
Γυναίκα σε διαφήμιση της ΔΕΗ
ESG

ΔΕΗ: Στήριξη στις γυναίκες και δράσεις για ασφαλείς νυχτερινές μετακινήσεις

Η ΔΕΗ αναδεικνύει το ζήτημα της ανασφάλειας στις νυχτερινές μετακινήσεις, παρουσιάζοντας έρευνα που δείχνει αυξημένο φόβο στις γυναίκες και προωθώντας δράσεις για ένα ασφαλέστερο περιβάλλον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Που ποντάρει η ΔΕΗ για να γίνει ο τέταρτος παίκτης στις τηλεπικοινωνίες

Συνδυαστικά πακέτα με σταθερό, internet, ρεύμα, φθηνή ανάπτυξη δικτύου και μεγάλη πελατειακή βάση τα βασικά της πλεονεκτήματα στη δυναμική της είσοδο στην τηλεπικοινωνιακή αγορά. Στόχος οι 590.000 συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2028.
Εφαρμογή myΔΕΗ οθόνη κινητού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Από ζημιές 1,7 δισ. το 2019 σε κέρδη 400 εκατ. το 2024

Η ΔΕΗ, με στροφή στις ΑΠΕ και επέκταση σε νέες αγορές, μείωσε ζημιές, αύξησε επενδύσεις και έσοδα, ενώ μηδενίζει ως το 2026 τη λιγνιτική παραγωγή. Οι εκπομπές CO2 πέφτουν σημαντικά, ενόσω η εταιρεία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απειλή για τους παρόχους η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες και ο πόλεμος τιμών

Η τηλεπικοινωνιακή αγορά εισέρχεται σε περίοδο έντονου ανταγωνισμού με επενδύσεις 7 δισ. έως το 2030. Ωστόσο η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες, φέρνει πόλεμο τιμών με τους παρόχους να βρίσκονται μπροστά σε ένα δύσκολο στοίχημα.