Φώτο: Shutterstock

Βουλγαρία: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες επιλογές για τουρισμό

Τον Νοέμβριο του 2019, τα περισσότερα ταξίδια των Βούλγαρων έγιναν στην Τουρκία (127.400), την Ελλάδα (72.200), τη Ρουμανία (39.700) και τη Σερβία (33.900).

Στις τρεις πρώτες θέσεις των τουριστικών προορισμών που επέλεξαν οι Βούλγαροι τον Νοέμβριο του 2019, κατατάσσεται η Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε το Εθνικό Ινστιτούτο Στατιστικής της χώρας (NSI). Ειδικότερα, τον Νοέμβριο του 2019, τα περισσότερα ταξίδια των Βούλγαρων έγιναν στην Τουρκία (127.400), την Ελλάδα (72.200), τη Ρουμανία (39.700), τη Σερβία (33.900) και τη Γερμανία (24.300).

Τον Νοέμβριο του 2019, ο αριθμός των ταξιδιών που έκαναν οι Βούλγαροι πολίτες στο εξωτερικό διαμορφώθηκε σε 483,300 χιλιάδες, αυξημένος κατά 2,8% σε σχέση με το Νοέμβριο του 2018. Τον Νοέμβριο του 2019, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018, αύξηση καταγράφηκε στον αριθμό των ταξιδιών που έκαναν οι Βούλγαροι στην Αυστρία (+12,6%), τη Γερμανία (+11%), την Τουρκία (+4,5%), τη Βόρεια Μακεδονία (+3,8%), τη Σερβία (+2,4%) και την Ιταλία (+1,1%).

Σύμφωνα με τα στοιχεία του NSI, τον Νοέμβριο του 2019, ο αριθμός των αφίξεων επισκεπτών από το εξωτερικό στη Βουλγαρία διαμορφώθηκε σε 609.700, αυξημένος κατά 6% σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2018. Το μερίδιο των επισκεπτών από την Ευρωπαϊκή Ένωση διαμορφώθηκε στο 51,5% επί του συνόλου των ξένων επισκεπτών, μειωμένο κατά 0,4% σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2018.

Τον Νοέμβριο του 2019, οι περισσότερες αφίξεις επισκεπτών στη Βουλγαρία είχαν ως «δεξαμενές» προέλευσης τη Ρουμανία (128.500), την Τουρκία (109.600), την Ελλάδα (88.700), τη Σερβία (53.200), τη Βόρεια Μακεδονία (45.600), την Ουκρανία (18.700) και τη Γερμανία (16.700 χιλιάδες).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καμπάνια «Plastic-Free Σαντορίνη» ξεκινάει το υπουργείο Τουρισμού

Πρόκειται για κοινή πρωτοβουλία του υπουργού Τουρισμού, Χ. Θεοχάρη, του δημάρχου Σαντορίνης, Α. Σιγάλα και του προέδρου της Lidl Ελλάς, Ι. Ανδρεανίδη, για την ανακήρυξη της Σαντορίνης ως νησιού με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες και διαχρονικό συμβολισμό.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε υψηλά επίπεδα οι αφίξεις τουριστών στην Κω το 2019

Η Κως χτίζει το brand της πάνω στην ταυτότητα του Ιπποκράτη, διαφοροποιώντας με τον τρόπο αυτό το νησί από τους ανταγωνιστές του αλλά και συνδέοντας την Ιπποκρατική ταυτότητας της Κω με την οικονομία και την ανάπτυξη του νησιού.