ΓΔ: 2057.91 0.07% Τζίρος: 151.62 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:31:37
Φωτο: Shutterstock

Σε υψηλά επίπεδα οι αφίξεις τουριστών στην Κω το 2019

Η Κως χτίζει το brand της πάνω στην ταυτότητα του Ιπποκράτη, διαφοροποιώντας με τον τρόπο αυτό το νησί από τους ανταγωνιστές του αλλά και συνδέοντας την Ιπποκρατική ταυτότητας της Κω με την οικονομία και την ανάπτυξη του νησιού.

Στα υψηλότερα επίπεδα που μπορούν να αντέξουν οι υποδομές της Κω κινήθηκαν οι αφίξεις του νησιού για το 2019, φτάνοντας τα 1,2 εκατομμύρια επισκέπτες, όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και στην ραδιοφωνική εκπομπή του Πρακτορείου FM, Βόλτα στην Ελλάδα η Κωνσταντίνα Σβήνου, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων και πρόεδρος του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων. Η κυρία Σβήνου εξέφρασε την αγωνία της, για τη διαχείριση αυτού του επιπέδου επισκεψιμότητας και επισήμανε ότι θα πρέπει να γίνει στροφή του νησιού στον ποιοτικό τουρισμό, κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερα έσοδα, χωρίς κατ'ανάγκη να συνοδεύεται με αντίστοιχη αύξηση των αφίξεων.

Το 2020 ξεκίνησε με αισιοδοξία για το νησί του Ιπποκράτη, με την κυρία Σβήνου να σημειώνει ότι η αγορά της Ολλανδίας κινείται σε υψηλά επίπεδα αλλά και η αγορά της Γερμανίας που, παρά τα σημάδια διστακτικότητας που εμφανίζουν οι κρατήσεις από τη συγκεκριμένη αγορά, θα "ενισχυθούν" εν τέλει προς όφελος του νησιού. Την ίδια στιγμή οι επιχειρήσεις του κλάδου έχουν υπογράψει συμβόλαια με τους Tour Operator's με μικρή αύξηση των τιμών, από 2% εως 3% σε σχέση με πέρυσι. Στο σημείο αυτό η πρόεδρος των ξενοδόχων του νησιού επανέλαβε τον έντονο ανταγωνισμό από την Τουρκία, ελέω των χαμηλών προσφερόμενων τιμών.

Η Κως αυτή την περίοδο βρίσκεται σε μια διαδικασία «χτισίματος» της επικοινωνιακής της εικόνας ("Brand"), μετά και την πρόταση του αρμόδιου υπουργείου να «πατήσει» στην ταυτότητα του Ιπποκράτη, διαφοροποιώντας με τον τρόπο αυτό το νησί από τους ανταγωνιστές του αλλά και συνδέοντας την Ιπποκρατική ταυτότητας της Κω με την οικονομία και την ανάπτυξη του νησιού. Η κυρία Σβήνου στο σημείο αυτό, αφού εξέφρασε την θετική βούληση της για τον εμπλουτισμό του μοντέλου "Ηλιος και Θάλασσα", επεσήμανε ότι «θέλει δουλειά για να χτιστεί ο μύθος του Ιπποκράτη και αυτός να περάσει στον υποψήφιο επισκέπτη του νησιού και κατ' επέκταση να αποτυπώνεται στο μπουκέτο υπηρεσιών του νησιού».

Αυτή την περίοδο το ΙΤΕΠ, ο ερευνητικός βραχίωνας του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, έχει ολοκληρώσει τη μελέτη απόδοσης των ξενοδοχείων για το 2019 και άμεσα αναμένεται με ενδιαφέρον η δημοσιοποίηση της.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σφύρα δικαστηρίου
ΔΙΕΘΝΗ

23χρονη στο Μεξικό καταδικάστηκε σε 20 χρόνια για φόνο τριών σέρφερ

Νεαρή καταδικάστηκε σε 20 χρόνια κάθειρξης για το ρόλο της στη δολοφονία τριών τουριστών σε μεξικανική λουτρόπολη το 2024. Τα θύματα ήταν δύο Αυστραλοί αδελφοί και ένας Αμερικανός φίλος τους, που αγνοούνταν από τον Απρίλιο.
Κυριάκος Πιερρακάκης ομιλία
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Ο πιο κοινωνικός Προϋπολογισμός, μαγείρεμα τέλος και το bye στο buy the dip

Τα κοινωνικά στηρίγματα του προϋπολογισμού, η συζήτηση για την προεδρεία του Eurogroup, αντίο (;) στο buy the dip, οι νέοι δεν μαγειρεύουν, ο τουρισμός πολυτελείας με πειρατική τηλεόραση και τι είπε ο CEO της Dimand για την ασυνεννοησία.
Επιβάτες σε αεροπλάνο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέες πτήσεις και αυξημένη ζήτηση από Αυστρία και Ελβετία για Ελλάδα το 2026

Αυστριακοί και Ελβετοί Tour Operators αυξάνουν πτήσεις και νέους προορισμούς προς Ελλάδα για το 2026, με ισχυρή ζήτηση και θετικές προοπτικές, όπως διαπιστώθηκε σε roadshows και ειδικές εκδηλώσεις.
Συνέδριο Ένωση Μαρινών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γ. Παράσχης: Δυνατότητες, προκλήσεις και νέο δόγμα στον τουρισμό το 2025

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Παράσχης, στο συνέδριο REIMAGINE TOURISM 2025, τόνισε τη μεγάλη ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία χρόνια, αλλά και την ανάγκη ενίσχυσης της ποιότητας και ισόρροπης κατανομής στην περιφέρεια.