ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Olga Kefalogianni, Tourismos
Φωτο: Menelaos Myrillas / SOOC

Ο. Κεφαλογιάννη: Στρατηγική προτεραιότητα η ανάπτυξη του οινοτουρισμού

Η υπουργός Τουρισμού επισήμανε πως πρέπει να υπάρξει βιώσιμη ανάπτυξη του οινοτουρισμού και προβολή των δρόμων του κρασιού. Στόχος να αναδειχθούν οι περιοχές που διαθέτουν αμπελώνες και οινοποιεία.

Στρατηγικό στόχο αποτελεί για το υπουργείο Τουρισμού η προώθηση του οινοτουρισμού στην Ελλάδα, ήδη από το 2014, οπότε θεσμοθετήθηκε το σχετικό πλαίσιο και καθιερώθηκε το Σήμα Επισκέψιμου Οινοποιείου. Παράλληλα, πριν από λίγες ημέρες, το υπουργείο θεσμοθέτησε τη σύσταση Συμβουλίου Οινοτουρισμού, «αναγνωρίζοντας τη ραγδαία αναπτυσσόμενη διεθνή τάση για τον οινοτουρισμό, την αναγνωρισιμότητα του ελληνικού κρασιού και την αναγκαιότητα περαιτέρω δράσεων εξωστρέφειας», όπως επισήμανε η αρμόδια υπουργός, Όλγα Κεφαλογιάννη.

Η υπουργός ξεναγήθηκε στους αμπελώνες, τις εγκαταστάσεις και το μουσείο του κτήματος Γεροβασιλείου στην Επανομή Θεσσαλονίκης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού το οποίο διαθέτει Σήμα Επισκέψιμου Οινοποιείου.

«Η Ελλάδα και το κρασί της διαθέτουν χαρακτήρα μοναδικό στη διεθνή αγορά. Ο οινοτουρισμός είναι ένα απολύτως εξειδικευμένο κομμάτι του τουρισμού, το οποίο συνδυάζει το πρωτογενή παραγωγικό τομέα με την παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας, εστίασης και ξενάγησης στις οινοποιητικές ή και οινοπαραγωγικές εγκαταστάσεις. Ο οινοτουρισμός είναι κάτι παραπάνω από μια επίσκεψη. Είναι η εμπειρία! Το κρασί είναι συνδεδεμένο με την ιστορία του ελληνικού πολιτισμού. Η γεύση του κρασιού, το φυσικό περιβάλλον των αμπελώνων και η πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής αλληλοεπιδρούν με τον επισκέπτη και δημιουργούν μια ξεχωριστή οινική εμπειρία.

Ο συνδυασμός εξελιγμένης τεχνολογίας και παραδοσιακών, κλασικών μεθόδων και τεχνικών, ο πλούτος των αμπελώνων της χώρας μας, σε συνδυασμό με τη μοναδικότητα των γηγενών ποικιλιών αμπέλων και η προσαρμογή των διεθνών ποικιλιών μαζί με την πρωτοπορία, το όραμα και την προσπάθεια των Ελλήνων οινοποιών έχουν οδηγήσει το ελληνικό κρασί να αποτελεί πλέον διεθνές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» επισήμανε η κα Κεφαλογιάννη έπειτα από την ξενάγηση και πρόσθεσε πως προτεραιότητα του υπουργείου είναι η βιώσιμη ανάπτυξη του οινοτουρισμού, η προβολή των δρόμων του κρασιού και τελικά η γνωριμία με τα κύρια χαρακτηριστικά των περιοχών που διαθέτουν αμπελώνες και οινοποιεία.

Μάλιστα, η κα Κεφαλογιάννη προέτρεψε τους Έλληνες, αυτή τη δεύτερη Κυριακή του Νοεμβρίου, που γιορτάζεται σε όλο τον κόσμο ο οινοτουρισμός, να κάνουν μια βόλτα σε ένα από τα 88 επισκέψιμα οινοποιεία της χώρας , ώστε να βιώσουν την εμπειρία που προσφέρει η γνωριμία με τον αμπελώνα, την οινοποίηση και την οινογευσία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 30% των αφίξεων ξένων αυτοκινούμενων τροχόσπιτων στη Β. Ελλάδα

Η Ελλάδα φιλοξενεί ελάχιστα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα χάνοντας πολύτιμα κεφάλαια από τον περιοδεύοντα τουρισμό καθώς δεν διαθέτει επίσημα camper stop ενώ στην Ευρώπη υπάρχουν περίπου 20.000.
Kalymnos, Kalimnos, Tourism, Tourismos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι 5 ελληνικοί εναλλακτικοί προορισμοί για τους Ολλανδούς, το 2023

Σύμφωνα με τους ειδικούς της ιστοσελίδας και του KALA Magazine, η νέα ταξιδιωτική τάση ενθαρρύνει την επιλογή μη μαζικών προορισμών που μπορούν να παρέχουν αυθεντικές εμπειρίες και διαφορετικές δραστηριότητες.
jet2
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξημένο τουριστικό ενδιαφέρον από Βρετανία για την Κ. Μακεδονία

Σε συνάντηση που υπήρξε μεταξύ εκπροσώπων της βρετανικής αεροπορικής εταιρείας Jet2Holidays με ελληνικούς εκπροσώπους, επισημάνθηκε ότι η περιοχή προσφέρεται για όλα τα είδη παραδοσιακού και εναλλακτικού τουρισμού.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 14,4% της κίνησης στα αεροδρόμια της χώρας το α΄τρίμηνο του 2024

Σύμφωνα με τα προσωρινά στατιστικά στοιχεία Μαρτίου, το σύνολο των διακινούμενων επιβατών (αφίξεις και αναχωρήσεις εξωτερικού και εσωτερικού) έφτασε φέτος τους 243.314, έναντι 207.928 επιβατών τον Μάρτιο του 2023.