ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Glyfada Riviera Hotel

Έντονο ενδιαφέρον ξενοδοχειακών ομίλων για την αγορά της Βόρειας Ελλάδας

«Όλα τα πρότζεκτ μας πηγαίνουν εξαιρετικά καλά στη Βόρεια Ελλάδα, είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις. Δεν είναι όμως εύκολο να βρούμε νέες ιδιοκτησίες. Οι ιδιοκτήτες είναι συναισθηματικά δεμένοι με τις ιδιοκτησίες τους» επισήμανε ο ιδρυτής της εταιρείας "ΗotelBrain", Πάνος Παλαιολόγος.

Την ανυπομονησία της "ΗotelBrain" να εντάξει νέες ξενοδοχειακές μονάδες στο χαρτοφυλάκιό της, αλλά και τη δυσκολία που αντιμετωπίζει ενίοτε στην εξεύρεση των απαιτούμενων ακινήτων, ιδίως στη Βόρεια Ελλάδα, όπου οι ιδιοκτήτες είναι «συναισθηματικά πιο δεμένοι» με τις ιδιοκτησίες τους, εξέφρασε ο πρόεδρος και ιδρυτής της εταιρείας Πάνος Παλαιολόγος, μιλώντας στο 7ο συνέδριο Prodexpo North.

«Όλα τα πρότζεκτ μας πηγαίνουν εξαιρετικά καλά στη Βόρεια Ελλάδα, είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις. Δεν είναι όμως εύκολο να βρούμε νέες ιδιοκτησίες. Οι ιδιοκτήτες είναι συναισθηματικά δεμένοι με τις ιδιοκτησίες τους, περισσότερο από ό,τι σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, η δε Χαλκιδική είναι ένας τεράστιος τουριστικός προορισμός εδώ και χρόνια (οπότε τα διαθέσιμα ακίνητα είναι ακόμα λιγότερα). Σε άλλες περιοχές της Ελλάδας είναι πιο εύκολο (να βρούμε ακίνητα). Αναζητούμε διαρκώς χώρους να εντάξουμε στο χαρτοφυλάκιό μας» επισήμανε ο κ. Παλαιολόγος, σύμφωνα με τον οποίο η περιοχή της Βόρειας Ελλάδας συγκεντρώνει εξαιρετικό ανθρώπινο ταλέντο στον τομέα της φιλοξενίας.

Η εταιρεία ελέγχει - μεταξύ άλλων - ένα ξενοδοχείο στη Χαλκιδική, έχει μεγάλη παρουσία στη Θάσο, δύο ιδιοκτησίες σε Μαρώνεια και Αλεξανδρούπολη, 10 στη Ρόδο, επτά στην Κω και πέντε στην Κέρκυρα. «Στη Χαλκιδική δεν μπορούμε ακόμα να καλύψουμε τις ανάγκες, για αυτό ψάχνουμε για περισσότερες ιδιοκτησίες» συνόψισε. 

«Κάποτε οι τουριστικοί πράκτορες δεν πουλούσαν τη Χαλκιδική, αλλά το Sani. Σήμερα η ιστορία είναι διαφορετική: έχουμε πεντάστερα ξενοδοχεία, έχουμε γνωστά brands που έρχονται στην περιοχή, οπότε πλέον ο προορισμός μπορεί να είναι η ίδια η Χαλκιδική» επισήμανε ο Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, εκτελεστικός πρόεδρος της DHR Services, ενώ πρόσθεσε ότι ακόμα δεν είδαμε τι μπορεί να αποφέρει σε όρους τουριστικών ροών προς τη Χαλκιδική ο δεύτερος διάδρομος προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.

Πρόσθεσε δε, ότι το γεγονός ότι η διάρκεια της πτήσης προς Θεσσαλονίκη από την Κεντρική Ευρώπη είναι μια ώρα συντομότερη, σε σχέση πχ. με τα νησιά του Αιγαίου, δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στους tour operators: «Οι tour operators, που στην ουσία είναι αεροπορικές εταιρείες, μπορούν έτσι να χρησιμοποιήσουν το ίδιο αεροσκάφος ακόμα και τρεις φορές ημερησίως, ενώ όταν πετούν προς τα νησιά του Αιγαίου δεν έχουν τέτοιες δυνατότητες». Επισήμανε ακόμη ότι χρειάζεται να γίνει καλύτερο branding στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική και να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες των συνεργειών.

«Πολλή κίνηση και πολύ momentum» βλέπει στον ξενοδοχειακό τομέα της Θεσσαλονίκης ο Αννίβας Βασιλόπουλος, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ANICON, σύμφωνα με τον οποίο αυτή τη στιγμή γίνονται στη Βόρεια Ελλάδα πολλές συναλλαγές. Όπως είπε, παρότι τα τελευταία δύο χρόνια ακούμε για περισσότερες επενδύσεις σε περιοχές όπως η Αθήνα, η Μύκονος και η Πάρος, εσχάτως πληθαίνουν οι επενδυτικές κινήσεις σε πιο απομακρυσμένους προορισμούς όπως τα Κουφονήσια.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

europa 2 celestyal crystal thessaloniki
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι Αμερικανοί τουρίστες «ψηφίζουν» την Κεντρική Μακεδονία

Σε δηλώσεις η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Όλγα-Χριστίνα Γούλα τόνισε ότι οι Αμερικανοί τουρίστες όταν ταξιδεύουν προτιμούν να συνδυάζουν πολλούς προορισμούς και ποικίλες δραστηριότητες και αυτό είναι και το πλεονέκτημα που διαθέτει η Κεντρική Μακεδονία.
Hotel-Xenodoxeio-Ergazomenoi
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπέρ του Flyover η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

«Η μοναδική μας επιφύλαξη είναι να μην ξαναζήσουμε στην τήρηση του χρονοδιαγράμματος το σχεδόν εικοσάχρονο ανέκδοτο με το μετρό, στο οποίο οι ευθύνες της πόλης ήταν πολύ μικρές μπροστά σε αυτές του κράτους» τόνισε η ΕΞΘ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με 21 «πεντάστερα» η Θεσσαλονίκη: Ποιες επενδύσεις έχουν γίνει

Σήμερα λειτουργούν στην πόλη ξενοδοχεία πέντε αστέρων, με περίπου 4.700 κλίνες. Τα τελευταία χρόνια «έκοψαν κορδέλα» συνολικά επτά πεντάστερες μονάδες, οι ANTIGON, NO 15 ERMOU, MONASTY, ONOMA, ON RESIDENCE, S HOTEL και VANORO.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υψηλή πληρότητα στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης ενόψει της 85ης ΔΕΘ

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τις πληρότητες του Ιουλίου και του Αυγούστου, υπογραμμίζοντας πως τα χαμόγελα ήρθαν «από την επιδρομή των Βαλκάνιων τουριστών».