ΓΔ: 1418.42 -0.73% Τζίρος: 812.86 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 DATA
Πηγή: Ikos Resorts

Τα Ikos Resorts αναδεικνύουν την Κω ως τουριστικό προορισμό

Σε συνεργασία με την Marketing Greece τα Ikos Resorts του Ομίλου Sani/Ikos, αποκαλύπτουν μέσα από μια σειρά δράσεων και βίντεο την διαφορετική πρόταση που προσφέρει το νησί του Ιπποκράτη στον επισκέπτη.

Με στόχο την ανάδειξη του πολυδιάστατου τουριστικού προϊόντος της Κω, η Marketing Greece και τα Ikos Resorts του Ομίλου Sani/Ikos, ενώνουν δυνάμεις, για μία ακόμη χρονιά, υλοποιώντας μία σειρά δράσεων με έμφαση στα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού και προβάλλοντας τον πλούτο εμπειριών που προσφέρει στον επισκέπτη.

Με όχημα τη δημιουργία πρωτότυπου ταξιδιωτικού περιεχομένου, η Κως αποκαλύπτει την προσωπικότητά της και συστήνει στον ταξιδιώτη την αναζωογονητική και θεραπευτική της πλευρά.

Στο νέο βίντεο Kos | A sanctuary of body and soul in the Aegean στo νησί του Ιπποκράτη που ενσωματώνει στην πράξη την έννοια του ευ ζην, ο ταξιδιώτης ξεναγείται σε όλα εκείνα τα στοιχεία που συμβάλλουν στην ευζωία: από την περιήγηση στον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου, την οινογευσία σε αμπελώνες του νησιού, που διατηρούν ζωντανή την οινοποιητική παράδοσή του, την επίσκεψη σε καλλιέργεια αλόης, μέχρι τις χαλαρωτικές βόλτες στο εξωτικό περιβάλλον της Κω και τις θεραπευτικές βουτιές στα κρυστάλλινα νερά της.

Παράλληλα, δυο επεισόδια podcasts αφιερωμένα στο Ασκληπιείο, Το Ασκληπιείο της Κω & ο Ιπποκράτης και Ο Ασκληπιός και τα Ασκληπιεία της αρχαίας Ελλάδας, μεταφέρουν την ιστορία του αρχαιολογικού χώρου, τη φιλοσοφία της ευζωίας στην αρχαιότητα και τη σπουδαιότητα της διδασκαλίας του Ιπποκράτη τη σημερινή εποχή. Όλο το ηχητικό περιεχόμενο για το σημαντικότερο θεραπευτήριο του αρχαίου κόσμου, αλλά και τόπο διάδοσης της διδασκαλίας του Ιπποκράτη, θα παραχωρηθεί ελεύθερο προς χρήση σε όλη την τουριστική κοινότητα της Κω.

Επιπλέον, με στόχο την περαιτέρω προώθηση του περιεχομένου για την ανάδειξη της Κω, που δημιούργησαν η Marketing Greece και τα Ikos Resorts, υλοποιείται ειδική ψηφιακή καμπάνια, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, αξιοποιώντας το οικοσύστημα του Discovergreece.com.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Hotel-Xenodoxeio-Ergazomenoi
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελληνικά ξενοδοχεία στις κορυφές των προτιμήσεων των τουριστών διεθνώς

Το Condé Nast Traveller ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματα των ετήσιων Readers' Choice Awards που αποτελούν τα πιο αναγνωρισμένα βραβεία στον τουρισμό, και επιβραβεύουν την αριστεία σε πολλές κατηγορίες του κλάδου.
tourists_akropoli
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προβληματισμός για την μικρή αύξηση των τουριστικών εισπράξεων το 2024

Τα πρόσφατα στοιχεία της ΤτΕ προβλημάτισαν τους επαγγελματίες του κλάδου, καθώς έδειξαν μείωση στις εισπράξεις του Ιουλίου, ωστόσο συνολικά στο επτάμηνο τα έσοδα ήταν αυξημένα κατά 4,9% στα 10,5 δισ. ευρώ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταθερές έμειναν οι διανυκτερεύσεις σε τουριστικά καταλύματα τον Ιούνιο

Μεγαλύτερη συμβολή στις αφίξεις και στις διανυκτερεύσεις παρατηρήθηκε από τους αλλοδαπούς τουρίστες με 81,9% και 89,4%, αντίστοιχα. Σχεδόν διπλάσιες οι διανυκτερεύσεις για τους αλλοδαπούς έναντι των ημεδαπών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοδο κατά 13,9% για τον οδικό τουρισμό στη χώρα το πρώτο εξάμηνο

Άνθρωποι του κλάδου υπογραμμίζουν πως είναι η ανάγκη να αναβαθμιστούν οι υποδομές στα χερσαία σύνορα και η δημιουργία Παρατηρητήριου Τουρισμού για να γίνονται σωστά οι μετρήσεις των αφίξεων από τα χερσαία σύνορα.
businessdaily-The Ilisian-Hotel
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στο 75,5% η πληρότητα Α΄ εξαμήνου του 2024 στα ξενοδοχεία της Αθήνας

Ο μήνας Ιούνιος (μήνας αιχμής για την Αθήνα) παρότι σημείωσε την καλύτερη πληρότητα έναντι όλων των μηνών που προηγήθηκαν (91,7%), ταυτόχρονα  εμφανίζει και μικρή μείωση κατά (-)1,4% έναντι του Ιουνίου του 2023.