ΓΔ: 1437.88 1.37% Τζίρος: 166.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: George Vitsaras / SOOC

Σε δυναμική τροχιά η διαδικτυακή εφαρμογή Λαϊκή Αγορά Ελλάδας

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Γενικής Συνομοσπονδίας Λαϊκών Αγορών Ελλάδας η είσοδος των λαϊκών αγορών στην ψηφιακή εποχή είναι μονόδρομος. Ήδη πάνω από 3.500 καταναλωτές έχουν ψωνίσει διαδικτυακά σε λαϊκές αγορές.

Ολοένα και πιο έντονο καταγράφεται το ενδιαφέρον των επαγγελματιών και παραγωγών λαϊκών αγορών για ένταξή τους στο πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα που βγήκε στον αέρα του διαδικτύου από το Σωματείο Λαϊκών Αγορών Ημαθίας. Όπως λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επικεφαλής του, Δημήτρης Σαμαράς, «συνάδελφοι από όλη την χώρα δεν σταματούν να τηλεφωνούν, προκειμένου να εξασφαλίσουν μία θέση στην εφαρμογή "Λαϊκή Αγορά Ελλάδας" (www.elaikiagora.gr)».

«Η κρίση γεννά ευκαιρίες και ναι μεν οι λαϊκές αγορές μετεξελίσσονται και αναβαθμίζονται, αλλά χρειάζονται ακόμη πιο δραστικά μέτρα, αλλιώς θα μας εξαφανίσουν τα πολυκαταστήματα», τονίζει ο κ. Σαμαράς, ο οποίος παράλληλα κατέχει και τη θέση του αντιπροέδρου της Γενικής Συνομοσπονδίας Λαϊκών Αγορών Ελλάδας. Προσθέτει, δε, ότι «οι ηλεκτρονικές πωλήσεις είναι το μέλλον και ο καλύτερος τρόπος για τη διεύρυνση του κοινού μας είναι μέσω της αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων που μας προσφέρονται, έτσι ώστε να μπορέσουμε να προσελκύσουμε και τις μικρότερες ηλικίες που δεν πηγαίνουν στη λαϊκή, τουλάχιστον για να ψωνίσουν είδη ένδυσης και υπόδησης».

Ο κ. Σαμαράς χαρακτηρίζει την είσοδο των λαϊκών αγορών στην ψηφιακή εποχή μονόδρομο κι εκφράζει την ικανοποίησή του που οι επαγγελματίες και παραγωγοί του κλάδου το έχουν αντιληφθεί και κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση. Στο πλαίσιο αυτό επισημαίνει ότι ήδη ανέρχονται σε 30 οι συμμετέχοντες στην εφαρμογή που δημιουργήθηκε και από τον Σεπτέμβριο αναμένεται ο αριθμός αυτός να «εκτοξευθεί».

«Ήδη, περισσότεροι από 3.500 καταναλωτές επισκέφτηκαν την ψηφιακή σελίδα που δημιουργήσαμε και έγιναν και αρκετές αγορές», τονίζει και εκτιμά ότι με τις ενημερώσεις που γίνονται και το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται, από τον Σεπτέμβριο «το ηλεκτρονικό κατάστημα που δημιουργήθηκε για την πώληση προϊόντων από τις λαϊκές αγορές θα πατήσει ...γκάζι».

«Στην ολοκληρωμένη, άρτια και σύγχρονη πλατφόρμα, τα προϊόντα παρουσιάζονται σωστά και κυρίως εύκολα στον πελάτη και μέσω αυτής, οι έμποροι και οι παραγωγοί όλης της χώρας, κάνοντας την εγγραφή τους, μπορούν να πωλούν ενδύματα/υποδήματα 24 ώρες την ημέρα και καθ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας και αντίστοιχα τα φρούτα και τα λαχανικά σε συγκεκριμένες ώρες και σε συγκεκριμένες λαϊκές», εξηγεί ο ίδιος.

Πώς λειτουργεί η εφαρμογή Λαϊκή Αγορά Ελλάδας

Μέσω της σύναψης συνεργασίας με το σωματείο και έναντι ενός ιδιαίτερα χαμηλού τιμήματος, οι επαγγελματίες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα στην πλατφόρμα και να πωλούν τα προϊόντα τους άμεσα στους πελάτες. Έτσι, τους δίνεται η δυνατότητα να αναπτύξουν χωρίς κανέναν εξοπλισμό της επιχείρησή τους και να τη λειτουργούν επί 24ωρης βάσης καθ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, με μηδενικό κόστος, προωθώντας πανελλαδικά τα προϊόντα τους μέσω διανομών άμεσα, εντός της ίδιας ημέρας, χωρίς μετακίνηση και με ελάχιστο κόστος, όπως επισημαίνεται σχετικά.

Ο κ. Σαμαράς διευκρινίζει πως σε ό,τι αφορά τη διανομή των βιομηχανικών ειδών, ο κάθε επαγγελματίας μπορεί να συνάψει σύμβαση με κάποια σχετική εταιρεία, ενώ τη μεταφορά των τροφίμων, που είναι και πιο ευπαθή, αναλαμβάνει το κατά τόπου σωματείο.

Όσοι καταναλωτές δεν μπορούν να επισκεφτούν τις λαϊκές αγορές, είτε γιατί έχουν κινητικά προβλήματα, είτε γιατί εργάζονται τις ώρες λειτουργίας τους, θα μπορούν εύκολα, γρήγορα και μόνο με μερικά "κλικ" στον υπολογιστή ή στο κινητό τους, να έχουν στην πόρτα του σπιτιού τους φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα και είδη πρώτης ανάγκης σε χαμηλές τιμές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ξεκίνησαν οι διαδικασίες για τη δημιουργία πρότυπων λαϊκών αγορών

Φοιτητές και καθηγητές του Βιομηχανικού Σχεδίου του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής επισκέφθηκαν λαϊκές αγορές με σκοπό να προχωρήσουν σε μια αρχική μελέτη αναφορικά με τη δημιουργία των νέων πρότυπων πάγκων για τις λαϊκές αγορές.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Καμπανάκι» για την Ελλάδα καθώς έχει χαθεί το 31% των αγροκτημάτων

Σύμφωνα με μελέτη της Greenpeace, από το 2007 έχουν χαθεί 2 εκατ. εμπορικά αγροκτήματα στην ΕΕ. Σημαντική η μείωση κερδών στα μικρά αγροκτήματα της Ελλάδας που το 2021 κέρδιζαν 29% λιγότερα σε σχέση με το 2007.