ΓΔ: 1709.63 0.46% Τζίρος: 150.29 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
businessdaily-Super-Market
Φωτο: Shutterstock

Ξεκινούν στις αρχές Μαρτίου έλεγχοι για παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές

Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας που αφορά τις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές θα παρουσιαστεί στις 6 Μαρτίου. Θα ακολουθήσει δεκαήμερο ενημέρωσης και εξοικείωσης της αγοράς.

Στις 6 Μαρτίου θα ανακοινωθεί ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Υπουργείου Ανάπτυξης, μετά από πολύμηνη διαβούλευση με όλους τους παράγοντες της αγοράς (σούπερ μάρκετ, βιομηχανία τροφίμων, πολυεθνικές) -ώστε να είναι ξεκάθαρο τι συνιστά έκπτωση και προσφορά και πώς μπορεί να γίνονται οι σχετικές προωθητικές ενέργειες- ολοκληρώθηκε η επεξεργασία του Κώδικα Δεοντολογίας από τη γενική γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης.

Ο εμπλουτισμένος Κώδικας Δεοντολογίας, στον οποίο θα προστεθούν νέες περιπτώσεις παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας και παραδείγματα που αφορούν στις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές, θα ανακοινωθεί την Πέμπτη 6 Μαρτίου.

Θα ακολουθήσει δεκαήμερο ενημέρωσης και εξοικείωσης της αγοράς και από τη Δευτέρα 17 Μαρτίου θα ξεκινήσουν εντατικοί έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα 908.500 ευρώ τα πρόστιμα τον Φεβρουάριο από τη ΔΙΜΕΑ

«Η ευμάρεια μιας αγοράς δεν έχει να κάνει μόνο με τις τιμές των προϊόντων, αλλά έχει να κάνει και με τη διαθέσιμη ποικιλία των προϊόντων προς τους καταναλωτές» ανέφερε ο ο γενικός γραμματέας Εμπορίου, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος.
Supermarket
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έλεγχοι σε βιομηχανίες τροφίμων για «κόλπα» με τις συσκευασίες

Σε όλο το φάσμα της αγοράς οι έλεγχοι από τη ΔΙΜΕΑ: από τις συσκευασίες τροφίμων που «ελαφραίνουν», έως την κερδοσκοπία με τεστ Covid. Δυσαρέσκεια και προσφυγές από αλυσίδες σούπερ μάρκετ για πρόστιμα.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα νέα δεδομένα που φέρνει ο Κώδικας Δεοντολογίας στα Σούπερ-Μάρκετ

Ήδη στα καταστήματα μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ έχουν τοποθετηθεί νέα ταμπελάκια στα προϊόντα κατ'εφαρμογή του Κώδικα που αναγράφουν αναλυτικά την τιμή πριν και μετά την έκπτωση, για να είναι όλα πιο ξεκάθαρα στον καταναλωτή.
xrimata, money, metrita, cash, euro
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΔΙΜΕΑ: Πρόστιμα, συνολικού ύψους 59.000 ευρώ, σε επιχειρήσεις, τον Φεβρουάριο

Συνολικά επιβλήθηκαν πρόστιμα σε 50 επιχειρήσεις (περίπτερα, πρατήρια υγρών καυσίμων, ταβέρνες, σούπερ μάρκετ, παντοπωλεία) και το ύψος των προστίμων κυμαίνεται από 500 έως 3.000 ευρώ