ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Οικονομική ενίσχυση τουλάχιστον 5.000 ευρώ ζητούν οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ

Το Συνδικάτο Μεταφορέων υποστηρίζει πως το μεταφορικό έργο μειώθηκε σε ποσοστό άνω του 70% λόγω εξάπλωσης της πανδημίας του COVID-19.

Οικονομική ενίσχυση των μεταφορικών επιχειρήσεων με 5.000 ευρώ τουλάχιστον ανά αυτοκίνητο «γιατί διαφορετικά ο ήδη καθημαγμένος κλάδος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης θα οδηγηθεί στη χρεωκοπία» ζητά με επιστολή του προς τους υπουργούς Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών, το Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών.

Το Συνδικάτο μεταφορέων στην επιστολή του δηλώνει πως το μεταφορικό έργο μειώθηκε σε ποσοστό άνω του 70% λόγω εξάπλωσης της πανδημίας του COVID-19, επισημαίνοντας ωστόσο πως αν και υπήρξε αναγνώριση του προβλήματος από την πλευρά του κράτους και τους συμπεριέλαβε στους ΚΑΔ, αυτό είναι προσωρινή λύση και δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα.

«Ο Κλάδος των Ιδιοκτητών Φορτηγών Δ.Χ. όπως γνωρίζεται στην διάρκεια της 10ετούς κρίσης της οικονομίας εκτός από τον μηδενισμό της αξίας της περιουσίας του αντιμετώπισε και μείωση των εισοδημάτων του σε ποσοστό άνω του 50%, λόγω της μείωσης του μεταφορικού έργου και δυστυχώς πριν προλάβουμε να επανέλθουμε στην κανονικότητα η πανδημία του κορονοϊού έστειλε τον κλάδο στην εντατική, αφού το μεταφορικό έργο μειώθηκε σε ποσοστό άνω του 70%» αναφέρει στην επιστολή του το Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών.

Και συνεχίζει «το υπόλοιπο 20 έως 30% του μεταφορικού έργου που απέμεινε, οι μεταφορείς το εκτελούν με πολύ μεγάλο ρίσκο να προσβληθούν από COVID-19, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό σε χώρες υψηλού κινδύνου για να τροφοδοτήσουν με πλήρη επάρκεια αγαθών τη χώρα μας, γι' αυτό ο Ελληνικός λαός εκτός από τους υγειονομικούς επιβραβεύει για την προσφορά τους και τους Έλληνες μεταφορείς οι οποίοι όμως εάν δεν ενισχυθούν οικονομικά από το κράτος δε θα μπορέσουν να συνεχίσουν το μεταφορικό τους έργο. Βεβαίως το κράτος σε πρώτη φάση αναγνώρισε το πρόβλημα και συμπεριέλαβε τον ΚΑΔ στους πληττώμενους κλάδους, όμως αυτό είναι προσωρινή λύση και δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα».

Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και να υπάρξει επανεκκίνηση των μεταφορικών επιχειρήσεων, καταλήγει η επιστολή, επιβάλλεται το κράτος να τις ενισχύσει οικονομικά με 5.000 ευρώ τουλάχιστον ανά αυτοκίνητο, γιατί διαφορετικά ο ήδη καθημαγμένος κλάδος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών Φ.Δ.Χ. θα οδηγηθεί στη χρεωκοπία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αναδιάρθρωση του ΔΣ του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας

Η επιλογή των προσώπων για την κάλυψη των θέσεων του νέου ΔΣ πληροί συγκεκριμένα κριτήρια που ακολουθούν τις αρχές της εταιρικής διακυβέρνησης, την εμπειρία σε θέσεις ευθύνης, την ελεγκτική, αλλά και την ποσόστωση των φύλων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τιμολόγια ρεύματος και επιτόκια θα δημοσιεύονται ηλεκτρονικά

Στις 20 Απριλίου θα αναρτηθούν για πρώτη φορά τα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ για το φυσικό αέριο θα βγουν στον αέρα τις επόμενες ημέρες και θα επικαιροποιούνται κάθε φορά που ο πάροχος μεταβάλλει τα τιμολόγιά του.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σύντομα η έναρξη των έργων για το πρώτο Logistics Park στην Ελλάδα

Το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο θα γίνει το μεγαλύτερο του είδους του στα Βαλκάνια και θα προωθήσει τις εμπορευματικές μεταφορές της χώρας και το σχέδιο για ανάδειξή της σε μεγάλο κόμβο ανάμεσα σε Ευρώπη, Ασία και Ευρώπη.