Σημαντική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας Ελλάδας και Τουρκίας πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Κωνσταντινούπολη, με τη διοργάνωση B2B Τουριστικού Networking Event που είχε ως βασικό στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη τουρκική αγορά.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), η εκδήλωση έλαβε χώρα στις 10 Οκτωβρίου 2025 υπό την αιγίδα του ΕΟΤ. Τη διοργάνωση ανέλαβε η εταιρεία Louder than Horn, σε συνεργασία με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Τουρκίας και την Ένωση Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Τουρκίας (TURSAB).
Το event χαιρέτησαν ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη, Κωσταντίνος Κούτρας, ο αντιπρόεδρος της TURSAB, Davut GÜNAYDIN, και η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού Τουρκίας, Μαρία Ραχμανίδου.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και φορείς του τουρισμού, όπως η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, ο Δήμος Διδυμοτείχου, ο Τουριστικός Οργανισμός Θεσσαλονίκης και η ξενοδοχειακή αλυσίδα Acrotel Hotels & Resorts.
Πάνω από 140 B2B συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν, δημιουργώντας ένα δυναμικό περιβάλλον ανταλλαγής τεχνογνωσίας και ανάπτυξης συνεργειών. Οι ελληνικές αποστολές ανέδειξαν το τουριστικό δυναμικό των περιοχών τους, με έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού που σχετίζονται με τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, καθώς και τον βιώσιμο τουρισμό ευεξίας και εμπειριών.
Η πρωτοβουλία ολοκληρώθηκε με networking cocktail στο Σισμανόγλειο Μέγαρο του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη, όπου παρευρέθηκαν εκπρόσωποι τουριστικών φορέων, θεσμικοί παράγοντες και επαγγελματίες του χώρου, ενισχύοντας περαιτέρω το πεδίο συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, στους Τούρκους συμμετέχοντες προσφέρθηκαν οκτώ vouchers για διαμονή σε επιλεγμένους ελληνικούς προορισμούς, ενισχύοντας περαιτέρω την προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση του ΕΟΤ, η Τουρκία αποτελεί στρατηγικής σημασίας τουριστική αγορά για την Ελλάδα. Η δράση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική πολιτικής εξωστρέφειας του ΕΟΤ, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου προορισμού διακοπών για τον σύγχρονο ταξιδιώτη.