Η Ελλάδα πραγματοποίησε για πρώτη φορά εθνική συμμετοχή με περίπτερο στη Jewellery Arabia 2025, τη μεγαλύτερη B2C έκθεση κοσμήματος της Μέσης Ανατολής, που έλαβε χώρα από τις 25 έως τις 29 Νοεμβρίου 2025 στο Exhibition World Bahrain.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τη διοργάνωση της ελληνικής αποστολής ανέλαβε η Enterprise Greece, με τη συμμετοχή οκτώ κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου κοσμήματος και χρυσού. Στόχος ήταν η δικτύωση και η ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας των εταιρειών του κλάδου.
Η Jewellery Arabia αποτελεί εμβληματικό γεγονός για τη διεθνή αγορά πολυτελείας, φιλοξενώντας σημαντικές μάρκες και προσφέροντας ευκαιρίες για ανάπτυξη συνεργασιών και ενίσχυση της παρουσίας επιχειρήσεων στη Μέση Ανατολή.
Η έκθεση καλύπτει το σύνολο του πολυτελούς και συλλεκτικού κοσμήματος, καθώς και των ρολογιών.
Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 56.848 επισκέπτες και 657 εκθέτες από όλο τον κόσμο, δημιουργώντας σημαντικές προοπτικές για δικτύωση και εξαγωγές.
Παράλληλα, την αγοραστική εμπειρία αναβάθμισαν εξειδικευμένες υπηρεσίες, όπως το Jewellery Arabia Atelier για προσωποποίηση και επισκευές κοσμημάτων, το DANAT Certification Station για επίσημη πιστοποίηση πολύτιμων λίθων και μαργαριταριών, καθώς και το Gift Wrapping & Flowers Station για πολυτελή περιτύλιξη δώρων και ανθοστολισμό.
Η ελληνική παρουσία ξεχώρισε με τη δημιουργικότητα και την υψηλή αισθητική της, προσελκύοντας το ενδιαφέρον επισκεπτών και αγοραστών από τη Μέση Ανατολή και άλλες αγορές.
Οι ελληνικές εταιρείες παρουσίασαν τις δημιουργίες τους σε κοινό υψηλής αγοραστικής δύναμης, ενισχύοντας την εξωστρέφειά τους και διευρύνοντας την παρουσία τους στις αγορές του Κόλπου, της Μέσης Ανατολής και της Ασίας.
Το εθνικό περίπτερο προβλήθηκε σε όλη τη διάρκεια της έκθεσης μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της διοργάνωσης και εκτεταμένης παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Enterprise Greece, δρ Μαρίνος Γιαννόπουλος, υπογράμμισε πως η πρώτη εθνική συμμετοχή της Ελλάδας στη Jewellery Arabia 2025 σηματοδοτεί τη δυναμική είσοδο της χώρας σε μία από τις σημαντικότερες αγορές πολυτελείας παγκοσμίως.
Όπως σημείωσε, η θετική ανταπόκριση των επισκεπτών και το έντονο ενδιαφέρον αγοραστών B2B και B2C επιβεβαιώνουν ότι το ελληνικό κόσμημα μπορεί να ξεχωρίσει και να εμπνέει, ενώ η Enterprise Greece θα συνεχίσει να στηρίζει την εξωστρέφεια του κλάδου και να αναδεικνύει το ταλέντο και τη δημιουργικότητα της χώρας στις διεθνείς αγορές.