ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shuterstock

«Έκρηξη» ηλεκτρονικού εμπορίου, αύξηση 129% στις καταχωρήσεις domain

Σύμφωνα με στοιχεία του Papaki φαίνεται πως οι ελληνικές επιχειρήσεις στρέφονται στη δημιουργία e-shop ως απάντηση στα μέτρα περιορισμού που έλαβε η χώρα.

Η μεγάλη άνοδος σε κατοχυρώσεις domain για e-shop καταγράφει απόλυτα τον παλμό του εμπορίου στη χώρα μας, αλλά και τις αλλαγές που θα έρθουν στον κλάδο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Papaki, εντοπίζεται γενική αύξηση στις κατοχυρώσεις των domain names στο τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2019. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα domain που χρησιμοποιούνται κυρίως στο e-commerce, όπως το .shop (αύξηση +93.6%) και το .store (αύξηση +129%). Φαίνεται ξεκάθαρα λοιπόν ότι πολλές επιχειρήσεις που μέχρι τώρα διέθεταν μόνο φυσική παρουσία ή μία απλή ιστοσελίδα, αναζήτησαν λύσεις – εν μέσω πανδημίας – με στόχο και τη δημιουργία e-shop, ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία τους.

Πώς ένα e-shop θωρακίζει μία επιχείρηση;

Η πανδημία του Covid-19 δεν επηρέασε όλες τις επιχειρήσεις το ίδιο. Αυτές που διέθεταν ή δημιούργησαν e-shop φαίνεται πως ευνοήθηκαν, λόγω της αυξημένης κίνησης στο e-commerce, μία καταναλωτική συνήθεια που φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει.

Επιπλέον, τα καταστήματα που διαθέτουν ένα εύχρηστο και λειτουργικό e-shop αυτομάτως αποκτούν μία σειρά πλεονεκτημάτων έναντι του ανταγωνισμού. Το κυριότερο είναι πως πλέον υπάρχουν δύο κανάλια πώλησης (φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα), που σημαίνει μεγαλύτερη ευελιξία και δυνητικά περισσότερους πελάτες.

Επομένως, η δημιουργία ενός αξιόπιστου και λειτουργικού e-shop, θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για όλες τις επιχειρήσεις του εμπορίου, ώστε να είναι θωρακισμένες για ενδεχόμενη επιστροφή σε lockdown αλλά και να δώσει ώθηση στην κάλυψη των ζημιών που δημιουργήθηκαν το τελευταίο διάστημα. Όπως δήλωσε ο Γιώργος Παπαδουράκης, Head of Customer Service Quality του Papaki: «Υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα και ενδιαφέρον στα κανάλια επικοινωνίας μας σχετικά με το πώς να ξεκινήσει κάποιος την online παρουσία του και ερωτήσεις σχετικά με τη δημιουργία e-shop. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει και στο κομμάτι του e-learning, στο πώς στήνεται μια αντίστοιχη πλατφόρμα, τι χρειάζεται κλπ.»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

eshop, e-commerce, online agores, ilektroniko emporio
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«E-λιανικό»: Άνοιξε η πλατφόρμα για τον β' κύκλο της δράσης για e-shop

Μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και διατηρούν φυσικό κατάστημα θα μπορούν να λάβουν μέχρι και 5.000 ευρώ. Ποιοι είναι οι περιορισμοί.
emporio, eshop, texnologia, online
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέα ευκαιρία για να αποκτήσουν ψηφιακή παρουσία μικρές επιχειρήσεις

Το 59% των επιχειρήσεων που είχαν την δυνατότητα πώλησης εκτός των φυσικών καταστημάτων είδαν αύξηση των πωλήσεων το 2020, ενώ αυξήθηκε κατά 98% η επισκεψιμότητα στο 74% των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Agores, Pliromi, Karta, Cards, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με 3,3 δισ. τζίρο και άνοδο 10% ξεκίνησε το 2024 το ελληνικό λιανεμπόριο

Η πώληση άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων και το εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων οδήγησαν στη διψήφια άνοδο του κύκλου εργασιών τον Ιανουάριο του 2024. Σε Αττική και Δυτική Ελλάδα σημειώθηκε η μεγαλύτερη αύξηση του τζίρου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 0,7% στον όγκο των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο τον Δεκέμβριο

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών παρουσίασε αύξηση 7,3% τον Δεκέμβριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2023 σημείωσε αύξηση 12,8%.
Logistics, Exagoges, Exports, Limani, Port, Emporio, Trade
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μείωση στον τζίρο του χονδρικού εμπορίου το δ' τρίμηνο του 2023

Ο κύκλος εργασιών κινήθηκε σταθερά πτωτικά την περίοδο Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου 2023, ενώ οι όγκοι σημείωσαν σημαντική αύξηση τον Οκτώβριο και μικρή τον Νοέμβριο, αλλά τον Δεκέμβριο έδειξαν σημαντική μείωση.