ΓΔ: 831.91 0.84% Τζίρος: 16.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:53:36 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 2,1% της δυναμικότητας του ελληνικού στόλου

Η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου ανήλθε σε 40.426.271 κόρους και παρουσίασε μείωση 4,9% τον Δεκέμβριο 2020 σε σχέση με τα περσινά επίπεδα.

Περαιτέρω μείωση 2,1% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Δεκέμβριο πέρυσι σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Δεκεμβρίου 2019, έναντι αύξησης 0,8% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018, και πλέον αριθμεί 1.832 πλοία.

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 40.426.271 κόρους και παρουσίασε μείωση 4,9% τον Δεκέμβριο 2020 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Δεκεμβρίου 2019, ενώ μείωση 0,1% είχε σημειωθεί κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018.

Υπενθυμίζουμε πως μείωση 2,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου και τον Νοέμβριο πέρυσι σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2019, έναντι αύξησης 1,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2019 προς το 2018.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Blue Economy Forum: Συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας η θαλάσσια οικονομία

Σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννη Πλακιωτάκη, η κινητοποίηση της θαλάσσιας οικονομίας, θα συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία εισοδήματος και νέων θέσεων εργασίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γ. Πλακιωτάκης: Στο επίκεντρο η στήριξη των ναυτιλιακών επιχειρήσεων

«Η ναυτιλία ανήκει στους κλάδους που δοκιμάζονται σκληρά από την πανδημία και στόχος ήταν και παραμένει η στήριξη των ναυτικών, εργαζόμενων και επιχειρήσεων του κλάδου» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι προκλήσεις της ενεργειακής μετάβασης για ναυτιλία και αεροπορικές

Οι ενεργειακές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ναυτιλία και αερομεταφορές και η σημασία των πράσινων υγρών καυσίμων για ένα «καθαρότερο» μέλλον στους δύο κλάδους βρίσκονται στο επίκεντρο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς κερδίζουν οι Έλληνες εφοπλιστές από τα νέα μέτρα στην Ευρώπη

Σε μεγάλη πτώση της ζήτησης καυσίμων αναμένεται να οδηγήσει ο νέος κύκλος περιοριστικών μέτρων και τα μεγάλα τάνκερ αρχίζουν και πάλι να έχουν ισχυρή ζήτηση ως πλωτές αποθήκες καυσίμων.