ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Convert Group: Εκτοξεύθηκαν 282% οι πωλήσεις των online super market

Στα ευρήματα της εταιρείας φαίνεται ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός πως η συνήθεια των online αγορών από σούπερ μάρκετ, άλλαξε ανεπιστρεπτί με την έκρηξη της υγειονομικής κρίσης και ήρθε για να μείνει στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή.

Ανάπτυξη 282% στην αξία των ηλεκτρονικών (online) αγορών κατέγραψε το κανάλι του Online Super Market στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group.

Τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο σημειώθηκε αύξηση σε αξία (ευρώ) online αγορών στις εξής κατηγορίες: +402% σε ποτά και αναψυκτικά, +366% σε προϊόντα αρτοποιίας, +344% σε φρέσκα τρόφιμα, +313% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +271% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +248% σε προϊόντα για κατοικίδια, +239% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +175% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και +97% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Στα ευρήματα της εταιρείας φαίνεται ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός πως η συνήθεια των online αγορών από σούπερ μάρκετ, άλλαξε ανεπιστρεπτί με την έκρηξη της υγειονομικής κρίσης και ήρθε για να μείνει στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή. Η εμφάνιση των πλατφορμών delivery μέσα στο 2020, με το ελάχιστο όριο παραγγελιών να φτάνει ακόμη και στα 5 ευρώ αλλά και οι πιο συχνές online παραγγελίες από τα νοικοκυριά, μείωσαν κατά 20 ευρώ τη μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού στα 78,70 ευρώ με το ΦΠΑ, από 100 ευρώ με το ΦΠΑ στο πρώτο τρίμηνο του 2020. Σχεδόν 9 στα 10 ηλεκτρονικά καλάθια φέτος περιέχει φρέσκα τρόφιμα, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά πως η τάση του καταναλωτή να εμπιστεύεται το online κανάλι για την ποιότητα της επιλογής των φρέσκων τροφίμων και την ταχύτητα της παράδοσής τους, ήρθε για να μείνει στην ελληνική καθημερινότητα

Οι ειδικοί του ηλεκτρονικού εμπορίου θα συναντήσουν ένα ακόμα δείκτη που αποτυπώνει την αύξηση της εμπιστοσύνης στο ηλεκτρονικό κανάλι: ο δείκτης μετατροπής (conversion rate) επισκέπτη σε πελάτη έφτασε το 3,8% σε σχέση με τον μέσο όρο του 2,9% για το 12μηνο του 2020.

Αναφορικά με τα marketing κανάλια, σημειώθηκε ρεκόρ με το 36% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις, αύξηση 10 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η τεράστια αύξηση επιβεβαιώνει την σταθερή πλέον σχέση εμπιστοσύνης των καταναλωτών με τους λιανεμπόρους της επιλογής τους. Ταυτόχρονα, σημειώνεται μια μείωση 4 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο (Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο) στις πωλήσεις που προήλθαν από διαφημίσεις Google (25%) και μια σημαντική αύξηση 5 ποσοστιαίων μονάδων στην αξία των πωλήσεων που ήρθαν από οργανικά αποτελέσματα (21%).

Όσον αφορά τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, είναι αδιαμφισβήτητο πως το work from home έχει ενισχύσει desktop & laptops, από τα οποία προέρχονται το 71% των παραγγελιών. Η πιο δημοφιλής μέρα και ώρα μάλιστα αναδεικνύεται η Δευτέρα στις 11:00-12:00 εντείνοντας την άποψη ότι ο Έλληνας καταναλωτής πραγματοποιεί τις παραγγελίες του νοικοκυριού εν ώρα εργασίας και πιθανόν από το σπίτι.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ισχύ από σήμερα το «Καλάθι του Πάσχα», μαζί με το «Καλάθι των νονών»

Το «Καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις κατηγορίες τροφίμων, ώστε να αποτελέσει μία επιπλέον διέξοδο για τους καταναλωτές.
Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ισχύ από 22/4 το «Καλάθι των νονών», από 24/4 το «Καλάθι του Πάσχα»

Tο «Καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις νέες κατηγορίες τροφίμων, ώστε να αποτελέσει μία επιπλέον διέξοδο για τους καταναλωτές.
businessdaily-Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκρέκας: Κάποια μέτρα θα τα διατηρήσουμε μέχρι να μειωθεί ο πληθωρισμός

Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι ο καταναλωτής μπορεί να βοηθήσει να μειωθούν οι τιμές μέσα από την καταναλωτική συμπεριφορά του. «Θέλουμε να τον βοηθήσουμε να αξιοποιήσει τη δύναμή του μέσω της πλατφόρμας e-καταναλωτής», είπε.