ΓΔ: 1448.48 -0.48% Τζίρος: 144.75 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Στα 153 εκατ. ο τζίρος των online σούπερ μάρκετ το πρώτο εξάμηνο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ο κύκλος εργασιών των ηλεκτρονικών καναλιών των σούπερ μάρκετ ενισχύθηκε κατά 15%, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι παίκτες του delivery με δικές τους αποθήκες.

Μεγάλη άνθηση το πρώτο εξάμηνο γνώρισε ο κλάδος των ηλεκτρονικών καναλιών των σούπερ μάρκετ, με τους καταναλωτές να δείχνουν ότι έχουν αλλάξει συνήθειες μετά την πανδημία και συνεχίζουν να επιλέγουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα για την πραγματοποίηση των αγορών τους.

Όπως αναφέρουν τα στοιχεία της Convert Group, ο τζίρος των online super market ενισχύθηκε κατά 15% στο πρώτο μισό του 2023, φτάνοντας τα 153 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Στα μεγέθη αυτά δεν περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν: +32% σε προϊόντα για κατοικίδια, +21% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +13% σε ποτά και αναψυκτικά, +12% σε βρεφικά είδη, +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +12% σε φρέσκα τρόφιμα, +11% σε είδη αρτοποιίας, +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, +6% σε συσκευασμένα τρόφιμα, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9%.

Η Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Δευτέρα, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,5%.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με εκπτώσεις 35% πωλούνται τα προϊόντα στα online σούπερ μάρκετ

Στα 78 ευρώ φτάνει το μέσο κόστος του ηλεκτρονικού καλαθιού που περιλαμβάνει 34 προϊόντα σύμφωνα με έκθεση της Convert Group. Τα 266 εκατ. ευρώ φτάνει ο τζίρος των online σούπερ μάρκετ, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται και οι παίκτες του online delivery.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταθερές οι ηλεκτρονικές πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, λιγότερα τα προϊόντα

Στα 76 ευρώ παρέμεινε η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού στο τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2022, που γεμίζει ωστόσο με λιγότερα προϊόντα πλέον λόγω των πληθωριστικών πιέσεων σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Convert Group: Εκτοξεύθηκαν 282% οι πωλήσεις των online super market

Στα ευρήματα της εταιρείας φαίνεται ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός πως η συνήθεια των online αγορών από σούπερ μάρκετ, άλλαξε ανεπιστρεπτί με την έκρηξη της υγειονομικής κρίσης και ήρθε για να μείνει στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ρυθμούς εορτών η αγορά ενόψει Πάσχα - Αισιοδοξία από τους εμπόρους

Σε ό,τι αφορά στο κόστος του τραπεζιού, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Ανάπτυξης, τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο φετινό «Καλάθι του Πάσχα» έχουν ίδιες ή και χαμηλότερες τιμές σε σχέση με το 2023.