ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
emporio, eshop, e-commerce
Φώτο: Shutterstock

Το ελληνικό ρομπότ που ξέρει τα πάντα για τα ηλεκτρονικά ράφια

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα της νεοφυούς εταιρείας Keyvoto παρέχει στους προμηθευτές πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο για τη διακίνηση των προϊόντων τους στα ηλεκτρονικά ράφια των σούπερ μάρκετ.

Σε πολύτιμο σύμμαχο των εταιρειών θέλει να εξελιχθεί η Keyvoto, που προσφέρει σε προμηθευτές και εμπόρους μια πλατφόρμα πληροφόρησης για όλα τα δεδομένα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η startup από την Πτολεμαΐδα περνάει στη δεύτερη φάση ανάπτυξης, υλοποιώντας το νέο επενδυτικό της πλάνο, ενώ στοχεύει να βγει και εκτός συνόρων στα τέλη του έτους.

Η Keyvoto, με το νέο προϊόν ACI (Automated Commerce Insights) παρέχει «τις πληροφορίες στις εταιρείες σε πραγματικό χρόνο για μπορέσουν να δουν ποια είναι η θέση του προϊόντος τους στο ηλεκτρονικό ράφι των σούπερ μάρκετ και εμπόρων που συνεργάζονται, και να δει επίσης ποια είναι η τιμή και πόσο έχει ανέβει στον κάθε έμπορο», όπως αναφέρει η Άσπα Παπαδημητρίου, συνιδρύτρια και οικονομική διευθύντρια της Keyvoto.

Το νεότερο προϊόν της πλατφόρμας δίνει τη δυνατότητα σε προμηθευτές και retailers να έχουν άμεση και συνεχή πρόσβαση στα μερίδια αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου, σε δεδομένα marketing, καθώς επίσης και να ενημερώνονται για την απόδοση των προϊόντων τους συγκριτικά με ανταγωνίστριες εταιρείες, όπως επίσης και για την απόδοση του κλάδου τους, καλύπτοντας έτσι τις στρατηγικές marketing για την αναβάθμιση της θέσης στο ψηφιακό ράφι, την αύξηση των πωλήσεων και κερδών. Αποτελεί ένα εργαλείο, το οποίο βοηθά τους προμηθευτές να γνωρίζουν άμεσα τις αλλαγές που έχουν γίνει αναφορικά με τα προϊόντα τους στις ηλεκτρονικές σελίδες των εμπόρων.

Παράλληλα η Keyvoto λανσάρει και το Promo ACI όπου συγκεντρώνει ανά έμπορο και μέσο όλες τις ενέργειες που τρέχουν για ένα προϊόν στην αγορά, τόσο στα διαδικτυακά κανάλια όσο και τα φυσικά καταστήματα δίνοντας μια πλήρως ολοκληρωμένη εικόνα στους πελάτες της: «14 ώρες την εβδομάδα σπαταλούν οι brand και marketing managers για να βρουν τις ενέργειες που γίνονται τόσο online και offine για κάθε προϊόν», σημειώνει η κ. Παπαδημητρίου, προσθέτοντας ότι οι εταιρείες μπορούν παράλληλα να ελέγχουν τον ανταγωνισμό τους.

Όπως επισημαίνει ο συνιδρυτής και CEO της εταιρείας, Γιώργος Παπαδημητρίου «το Keyvoto προσφέρει την απόλυτη ανάλυση για το κάθε προϊόν που αφορά τον προμηθευτή και τον έμπορο. Υπάρχει και ένα scoring system για τα προϊόντα, που έχει φτιαχτεί με στόχο ο προμηθευτής να κατανοήσει πόσο καλό είναι το προϊόν τους και πώς να το κάνει καλύτερο σε σχέση με την πληροφορία που παρέχει αλλά και σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. Οι εταιρείες έτσι μπορούν να αντιληφθούν τι πληροφορία μπορούν να δώσουν επιπλέον».

Σχέδια ανάπτυξης και το βλέμμα εκτός Ελλάδος

Έχοντας ως πλεονέκτημα την έλλειψη ανταγωνισμού σε μια εξαιρετικά προσοδοφόρα αγορά, τα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνουν την άμεση επέκταση στο εξωτερικό, όπου η αγορά του PXM αναπτύσσεται με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς, καθώς μέχρι το 2030 αναμένεται ο τζίρος του Product Experience Market να έχει διαμορφωθεί στα 68 δισ. δολάρια.

Η εταιρεία διαθέτει 25 πελάτες, όπως οι Henkel, Procter&Gamble, Nestle, AS, ενώ υπάρχουν περισσότερα από 200 brand στην πλατφόρμα, με την Keyvoto να συνεργάζεται με περισσότερους από 50 εμπόρους όπου περιλαμβάνονται ονόματα όπως η Jumbo, τα Hondos Center, και το efood market.

Από το 2019 μέχρι σήμερα η οικογένεια Παπαδημητρίου έχει επενδύσει 1 εκατ. ευρώ για την Keyvoto και υλοποιεί ένα νέο επενδυτικό πλάνο μέσα από τον αναπτυξιακό νόμο για τη Δ. Μακεδονίας, ύψους 1 εκατ. ευρώ, με στόχο να αυξήσει το προσωπικό της, ενώ βρίσκεται σε επαφές με εταιρείες venture capital από το εξωτερικό και κάποιες από την Ελλάδα και ετοιμάζεται να προχωρήσει σε ένα νέο γύρο χρηματοδότησης.

«Στοχεύουμε να βγούμε στο εξωτερικό προς το τέλος του 2023, αρχές του 2024, κυρίως στη ΝΑ Ευρώπη και έχουμε κάποιες επικοινωνίες για να βγούμε στη Σαουδική Αραβία», ανέφερε ο κ. Παπαδημητρίου, που εξέφρασε την πεποίθηση ότι η Keyvoto μπορεί σύντομα να αποτελέσει τον επόμενο ελληνικό «μονόκερο», δηλαδή να ξεπεράσει η αξία της το 1 δισ. ευρώ.

Επίσης, η Keyvoto, εισέρχεται και σε νέους κλάδους πέραν των σούπερ μάρκετ, όπως τεχνολογία, είδη σπιτιού, ρουχισμού και φαρμακεία, ενώ από τα πλεονεκτήματα της επίσης είναι, όπως αναφέρουν οι συνιδρυτές της, το γεγονός ότι είναι πιο εύκολη και αναλυτική στη χρήση για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σκλαβενίτης: Πάει Θεσσαλονίκη το e-shop μετά τη Λάρισα και την Πάτρα

Συνεχής η γεωγραφική επέκταση του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων της κορυφαίας αλυσίδας, καθώς ο τζίρος στα e-shop των σούπερ μάρκετ τρέχει φέτος με ρυθμό αύξησης 117%. Τι θα γίνει με τη συνεργασία με την efood.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Keyvoto: Ανοίγει φτερά εκτός Ελλάδας, φέρνει νέες λύσεις για τις επιχειρήσεις

Σε πορεία δυναμικής ανάπτυξης βρίσκεται η ελληνική startup από την Πτολεμαΐδα ετοιμάζεται να λανσάρει νέα προϊόντα για τις επιχειρήσεις, ενώ κοιτάει μεγάλες αγορές του εξωτερικού.