ΓΔ: 1033.02 -0.04% Τζίρος: 89.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
trofima-food
Φώτο: Shutterstock

Τελετή βράβευσης διαγωνισμού καινοτόμων προϊόντων διατροφής ECOTROPHELIA

Ο διαγωνισμός στοχεύει στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων διατροφής (τροφίμων ή ποτών), τα οποία θα παρουσιάζουν απαραιτήτως στοιχεία οικολογικής καινοτομίας.

Στις 13 Σεπτεμβρίου 2021 θα πραγματοποιηθεί η τελετή βράβευσης του διαγωνισμού καινοτόμων προϊόντων διατροφής ECOTROPHELIA 2021 η οποία θα μεταδοθεί στις 16:00, μέσω live streaming. Ο διαγωνισμός διοργανώνεται, εδώ και 11 χρόνια, από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων. Σκοπός του διαγωνισμού είναι αφενός να υποστηρίξει νέους Έλληνες φοιτητές, που ασχολούνται με την επιστήμη των τροφίμων και αφετέρου να αποτελέσει ένα φυτώριο καινοτόμων ιδεών για τη βιομηχανία τροφίμων. Ο διαγωνισμός στοχεύει στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων διατροφής (τροφίμων ή ποτών), τα οποία θα παρουσιάζουν απαραιτήτως στοιχεία οικολογικής καινοτομίας.

Ο διαγωνισμός ECOTROPHELIA διεξάγεται σε δύο επίπεδα. Πρώτα σε εθνικό, όπου ο κάθε Σύνδεσμος Βιομηχανιών Τροφίμων διοργανώνει τον διαγωνισμό στη χώρα του για την ανάδειξη της καλύτερης ομάδας και στη συνέχεια οι νικητές όλων των χωρών συμμετέχουν στον αντίστοιχο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό.

Από το 2011 μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 540 φοιτητές, από 15 πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας, έχουν συμμετάσχει στον διαγωνισμό, δημιουργώντας και προσφέροντας στη βιομηχανία τροφίμων περισσότερα από 100 καινοτόμα προϊόντα διατροφής με στοιχεία οικολογικής καινοτομίας.

Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει 3 χρηματικά βραβεία:

  • Το ECOTROPHELIA χρυσό βραβείο, που περιλαμβάνει χρηματικό έπαθλο αξίας 1.500 ευρώ και τη συμμετοχή της ομάδας στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό ECOTROPHELIA, που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, στις 24/10/2021.
  • Το ECOTROPHELIA αργυρό βραβείο, που περιλαμβάνει χρηματικό έπαθλο αξίας 1.000 ευρώ.
  • Το ECOTROPHELIA χάλκινο βραβείο, που περιλαμβάνει χρηματικό έπαθλο αξίας 800 ευρώ.

Επίσης περιλαμβάνει 2 τιμητικά βραβεία: (Βραβείο Καλύτερης Παρουσίασης και Βραβείο Καλύτερου Πλάνου Μάρκετινγκ & Εμπορίας).

Την ημέρα του διαγωνισμού στην ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα της εκδήλωσης θα λειτουργούν από το πρωί ψηφιακά περίπτερα (digital booths) με τα προϊόντα που συμμετέχουν και έτσι οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των διαγωνιζόμενων τροφίμων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πρεμιέρα για την 9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ -The Greek Fine Food Exhibition στο MEC Παιανίας

Τιμώμενη στην έκθεση φέτος, είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ δέκα επιχειρήσεις από την Ιταλία έρχονται στην έκθεση, ως εκθέτες σε ειδικό section, με στόχο την ενίσχυση των εμπορικών σχέσεων μεταξύ των χωρών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έφοδος της Επ. Ανταγωνισμού στις επιχειρήσεις μπύρας και αλκοολούχων

Η διεξαγωγή τέτοιων ελέγχων γίνεται σε επιχειρήσεις από τις οποίες μπορεί να συλλεχθούν στοιχεία για αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στην ερευνώμενη αγορά και δεν προδικάζει ότι οι επιχειρήσεις έχουν εμπλακεί σε αντί-ανταγωνιστική συμπεριφορά.
Kalathi-Noikokyrioy-Super-Market-Trofima
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με σαρακοστιανά προϊόντα εμπλουτίζεται το «καλάθι του νοικοκυριού»

Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Ν. Παπαθανάσης δήλωσε ότι η 15η Φεβρουαρίου είναι η πιθανή ημερομηνία έναρξης του καλαθιού της Σαρακοστής, σημειώνοντας πως θα αλλάξει η σήμανση στα προϊόντα των σούπερ μάρκετ.
Agores, Pliromi, Karta, Cards, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 0,9% σημείωσαν οι πωλήσεις του λιανικού εμπορίου τον Νοέμβριο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ την μεγαλύτερη άνοδο τζίρου σημείωσαν τα βιβλία και χαρτικά είδη που ενισχύθηκε κατά 22% ενώ στα ηλεκτρικά είδη η αύξηση ήταν στο 7%. Αύξηση 0,7% του εποχικά διορθωμένου γενικού δείκτη.
giaourti-yogurt-galaktokomika-trofima
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελληνικό γιαούρτι από... ροδάκινα και βερύκοκα βγαίνει στην αγορά το 2024

Το νέο προϊόν θα «μοιάζει» με το γιαούρτι, δεν θα έχει καθόλου ζάχαρη, θα περιέχει περισσότερες διαιτητικές ίνες έως και 15% έναντι του κοινού γιαουρτιού και θα κυκλοφορεί με βελτιωμένη δομή.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με εκπτώσεις 35% πωλούνται τα προϊόντα στα online σούπερ μάρκετ

Στα 78 ευρώ φτάνει το μέσο κόστος του ηλεκτρονικού καλαθιού που περιλαμβάνει 34 προϊόντα σύμφωνα με έκθεση της Convert Group. Τα 266 εκατ. ευρώ φτάνει ο τζίρος των online σούπερ μάρκετ, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται και οι παίκτες του online delivery.