ΓΔ: 1381.07 1.14% Τζίρος: 93.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Συνεχίστηκε τον Σεπτέμβριο η μείωση της δύναμης του ελληνικού στόλου

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ μείωση της τάξης του 3,8% καταγράφηκε και στην ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, σε σχέση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Σεπτεμβρίου 2020.

Συνεχίζεται η αποεπένδυση των Ελλήνων εφοπλιστών καθώς μειώνεται ελληνικός εμπορικός στόλος τα τελευταία δυο χρόνια τόσο σε αριθμό πλοίων όσο και σε χωρητικότητα σε σχέση με το 2020. Μεγαλύτερη η πτώση σε σύγκριση με τα δεδομένα του 2019.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, περαιτέρω μείωση 0,7% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2020, έναντι μείωσης 2% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2020 προς το 2019, και πλέον αριθμεί 1.832 πλοία.

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 39.511.845 κόρους και παρουσίασε μείωση 3,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Σεπτεμβρίου 2020, έναντι μείωσης 4,3% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2020 προς το 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αν. Λαιμός: Οι Έλληνες εφοπλιστές κατέχουν το 20% του παγκόσμιου στόλου

Ο κ. Λαιμός σημείωσε ότι υπάρχει ποικιλία εφοπλιστών στο κάδρο, τόσο μικροί, όσο και μεγάλοι ιδιοκτήτες, άλλοι με παραδοσιακούς πόρους χρηματοδότησης, άλλοι που βασίζονται σε ομόλογα, άλλοι εισηγμένοι στο χρηματιστήριο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Για δεύτερη χρονιά η Ελλάδα παραμένει πίσω από την Κίνα στη ναυτιλία

Σύμφωνα με τον ετήσιο κατάλογο με τους δέκα κορυφαίους στόλους στον κόσμο που παρουσίασε η VesselValues της Veson Nautical η Ιαπωνία καταλαμβάνει την πρώτη θέση σε αξία στόλου 206,3 δισ. δολ. ΗΠΑ σε περιουσιακά στοιχεία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ενισχύεται η συνεργασία Ελλάδας - Γερμανίας στον τομέα της ναυτιλίας

Στόχος της συνεργασίας είναι η διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας της Ε.Ε., αλλά και η ανάληψη πρωτοβουλιών και πολιτικών που θα ενισχύσουν τη βιώσιμη ανάπτυξη της ναυτιλίας και την προώθηση της πράσινης ναυτιλίας.