ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Οριακή μείωση του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Οκτώβριο

Η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 39.300.239 κόρους και παρουσίασε μείωση 3,7% τον Οκτώβριο 2021.

Συνεχίζεται η αποεπένδυση των Ελλήνων εφοπλιστών καθώς μειώνεται ελληνικός εμπορικός στόλος τα τελευταία δυο χρόνια τόσο σε αριθμό πλοίων όσο και σε χωρητικότητα. Ο ελληνικός στόλος βρίσκεται σε αρνητική πορεία από τον Σεπτέμβριο του 2019, καταγράφοντας κάθε μήνα πτώση, παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες εφοπλιστές προχωρούν στις εξαγορές νέων πλοίων.

Όπως αναφέρουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον φετινό Οκτώβριο κατέγραψε περαιτέρω μείωση 0,1% σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Οκτωβρίου 2020, έναντι μείωσης 2,2% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2020 προς το 2019, και πλέον αριθμεί 1.835 πλοία.

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 39.300.239 κόρους και παρουσίασε μείωση 3,7% τον Οκτώβριο 2021 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Οκτωβρίου 2020, έναντι μείωσης 4,9% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2020 προς το 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 10,1% των πληρωμάτων στα ελληνικά πλοία την τελευταία διετία

Στα ελληνόκτητα πλοία με ξένη σημαία συμβεβλημένα με το ΝΑΤ οι Έλληνες και ξένοι ναυτικοί αυξήθηκαν κατά 27,8%, ενώ υπήρξε και αύξηση 12,7% των Ελλήνων ναυτικών που υπηρετούσαν σε ελληνικά πλοία και 14,5% που υπηρετούσαν σε ελληνόκτητα πλοία.
businessdaily-Ploio-Ship
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μείωση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο

Επίσης η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 37.696.848 κόρους και παρουσίασε μείωση 3,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Μαΐου 2022.
Naypigeia-Salamis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα 593 ανήλθε πέρυσι ο αριθμός των επισκευασθέντων πλοίων, στην Ελλάδα

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ για τη δραστηριότητα της ελληνικής βιομηχανίας επισκευής πλοίων, ο μεγαλύτερος αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν το 2022 πραγματοποιήθηκε εκτός δεξαμενών.