ΓΔ: 1448.83 0.95% Τζίρος: 39.82 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:46:33 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Stanford-University
Φωτο: ΑΠΕ

Πολλαπλά οφέλη για τα πανεπιστήμια η συνεργασία με τις επιχειρήσεις

Η ανάθεση από τις επιχειρήσεις στα εκπαιδευτικά ιδρύματα διεξαγωγής μελετών προκειμένου να παράγουν τα καινοτόμα προϊόντα τους, προσφέρει σημαντικό εισόδημα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Οι συνεργασίες μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και επιχειρήσεων αποτελούν καθοριστικό σημείο στην διαδικασία επανεκκίνησης των οικονομιών που βρίσκεται σε εξέλιξη σε διεθνές επίπεδο μετά την πανδημία, σύμφωνα με έρευνες και στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία ερευνών, που συγκέντρωσε η ελληνική πολυεθνική εταιρία Generation Y με την ευκαιρία της συνεργασίας με το BCA College για τη δημιουργία του ΜSc in Digital Marketing, η σύμπραξη των δύο πλευρών διευρύνεται με μια σειρά επιπλέον δράσεων και πρωτοβουλιών.

Διαχρονικά, η συνεργασία ακαδημαϊκής κοινότητας και επιχειρήσεων έχει ως αποτέλεσμα την εκπόνηση δημοσιεύσεων και μελετών σε ένα ευρύ πεδίο θεμάτων όπως μεταξύ άλλων στους τομείς της ιατρικής, της βιολογίας, της φαρμακολογίας, του περιβάλλοντος, της οικονομίας και όλων των επιμέρους κλάδων της. Η σχέση εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και επιχειρήσεων αποτελεί πλέον καθοριστικό παράγοντα ώθησης του καινοτόμου επιχειρείν, δίνοντας την ευκαιρία καινοτόμες ιδέες να γίνονται πράξεις, σε πολλούς τομείς της οικονομίας και όχι μόνον. Δημιουργούνται με τον τρόπο αυτό νέες βιώσιμες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ποιότητα ζωής των πολιτών μέσω των προσφερόμενων καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών.

Η ανάθεση από τις επιχειρήσεις στα εκπαιδευτικά ιδρύματα διεξαγωγής μελετών (πχ η Microsoft ανακοίνωσε πως ανέθεσε μόνο το 2019 περίπου 1.775 μελέτες), προκειμένου να παράγουν τα καινοτόμα προϊόντα τους, προσφέρει σημαντικό εισόδημα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Stanford University και Οξφόρδη ανακοίνωσαν πως τα έσοδα από ερευνητικά προγράμματα για λογαριασμό επιχειρήσεων ανήλθαν στο πρόσφατο παρελθόν σε 107.000 δολάρια και 57.000 δολάρια αντίστοιχα, ανά ακαδημαϊκό στέλεχος. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Ευρώπη τα τελευταία 5 χρόνια ξεπερνούν τις 100.000 συνεργασίες ετησίως μεταξύ πανεπιστημίων και επιχειρήσεων.

Σε μία συγκυρία, λοιπόν, όπου η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών (academia – business) επεκτείνεται διεθνώς, έρχεται στη Ελλάδα να προστεθεί άλλη μία περίπτωση συνεργασίας, που στόχο έχει να ελαχιστοποιήσει την απόσταση που υπάρχει μεταξύ της ακαδημαϊκής γνώσης και της πρακτικής εμπειρίας. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για τη συνεργασία του BCA College, του  βραβευμένου ιδιωτικού εκπαιδευτικού ιδρύματος της χώρας μας, με 50 χρόνια εμπειρίας στον χώρο του Management και διαθέτοντας ένα ιδιαίτερα προβεβλημένο και εκτιμητέο από την αγορά εργασίας Business School, και της Generation Y – International e-Business Hub, της ελληνικής πολυεθνικής στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού, με δραστηριότητα σε 24 χώρες και περισσότερα από 2.500 ενεργά projects  σε όλο τον κόσμο.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους ανακοίνωσαν πρόσφατα τη συν-δημιουργία του  μεταπτυχιακού προγράμματος MSc in Marketing (Digital Marketing). Όπως επισημαίνεται είναι η πρώτη φορά που δημιουργείται πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών σε άμεση συνεργασία με ιδιωτική επιχείρηση και σκοπός του είναι να μεταλαμπαδεύσει στους εκπαιδευόμενους τη γνώση, την εμπειρία και την πολυδιάστατη επιχειρηματική οπτική του ακαδημαϊκού προσωπικού του BCA College και των έμπειρων στελεχών του ομίλου της Generation Y, τα οποία έχουν οδηγήσει εκατοντάδες επιχειρήσεις στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό σε Ελλάδα και εξωτερικό. Στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού αυτού προγράμματος, επιλεγμένα έμπειρα στελέχη της Generation Y θα παρουσιάζουν πραγματικές περιπτώσεις εργασιών, πελατών και έργων, καθώς και πώς έφτασαν στην επιτυχία, ξεπερνώντας πρακτικά εμπόδια που βρήκαν στο δρόμο τους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Tarantilis, Kivernitikos Ekprosopos, Kivernisi
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρ. Ταραντίλης: Να αξιοποιηθεί επιχειρηματικά η έρευνα των πανεπιστημίων

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του βουλευτή Επικρατείας της ΝΔ απαιτείται κατάρτιση εθνικού σχεδίου για την ενίσχυση της διασύνδεσης έρευνας και επιχειρηματικότητας καθώς και χρηματοδότηση για την κατοχύρωση πατεντών.
barcelona mwc
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θετική η πρώτη αποτίμηση για την ελληνική συμμετοχή στο MWC στη Βαρκελώνη

Το Mobile World Congress (MWC), αποτελεί την μεγαλύτερη έκθεση ψηφιακών τεχνολογιών και των καινοτόμων εφαρμογών στο κόσμο, με την συμμετοχή περισσότερων από 2.500 εκθετών και άνω των 100.000 επισκεπτών από 200 περίπου χώρες του κόσμου.
theofilos vasiliadis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεόφιλος Βασιλειάδης: Τι συμβουλές δίνει στους νεοφυείς επιχειρηματίες

Ο διευθύνων σύμβουλος της Καριέρα ΑΕ, θέλησε να τη μοιραστεί την εμπειρία του με τους νεοφυείς και όχι μόνον επιχειρηματίες μέσω του βιβλίου του «Μικρός ήθελα να γίνω ταξιτζής» (Key Books) που μόλις κυκλοφόρησε.
epixeirimatikotita olympia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι ευκαιρίες χρηματοδότησης που μπορούν να ενθαρρύνουν την καινοτομία

Τις θέσεις τους για το θέμα εξέφρασαν ο Αθανάσιος Κυριαζής, Γενικός Γραμματέας Έρευνας & Καινοτομίας, Υπουργείο Ανάπτυξης και ο Πρόεδρος Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Κωνσταντίνος Κόλλιας στο πλαίσιο του Οlympia Forum IV.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εργαστήρια για την εκπαίδευση των επιχειρήσεων ετοιμάζει το ΕΒΕΑ

Η πρόεδρος του ΕΒΕΑ Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, τόνισε τη σημασία της υιοθέτησης και εφαρμογής από τις επιχειρήσεις, των αρχών της εταιρικής διακυβέρνησης και της υπεύθυνης και βιώσιμης επιχειρηματικότητας.