ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
european union-europi-europe-komision
Φώτο: Shutterstock

Κομισιόν: Από τα μεγαλύτερα έργα της Πολιτικής Συνοχής η επέκταση του μετρό

Την επέκταση του Μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά που εγκαινιάστηκε σήμερα χαιρέτησε με ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τονίζοντας ότι είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα στην ΕΕ.

«Σήμερα εγκαινιάζεται ένα από τα μεγαλύτερα έργα που χρηματοδοτούνται από την πολιτική συνοχής στην Ελλάδα και σε όλη την ΕΕ, η επέκταση της γραμμής του μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά. Το έργο έχει λάβει χρηματοδότηση ύψους 470 εκατ. ευρώ από την ΕΕ» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η Επίτροπος Συνοχής και Μεταρρυθμίσεων κ. Ελίζα Φερέιρα δήλωσε σχετικά: «Χάρη στα κονδύλια της πολιτικής συνοχής, θα βελτιωθεί η ζωή των πολιτών στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και του Πειραιά. Το μετρό θα φτάσει στην πόλη του Πειραιά, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, συνδέοντας το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας με το μεγαλύτερο λιμάνι της σε λιγότερο από μία ώρα. Αυτό το μείζον έργο θα δώσει ώθηση στην ανάπτυξη και ωφελήσει σημαντικά την εθνική οικονομία της Ελλάδας».

Με το έργο αυτό, όπως σημειώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, «ολοκληρώνεται η γραμμή μετρό 3 από την Αθήνα στον Πειραιά και βελτιώνεται σημαντικά η πρόσβαση των κατοίκων του λεκανοπεδίου Αττικής στο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών. Με τους τρεις νέους σταθμούς, Μανιάτικα, λιμάνι Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο, για πρώτη φορά οι πολίτες θα μπορούν να φτάσουν από τα προάστια του Πειραιά, τα Μανιάτικα, τη Νίκαια και τον Κορυδαλλό και, κατ’ επέκταση, τη Νεάπολη, στο διοικητικό, εμπορικό και επιχειρηματικό κέντρο του Πειραιά μέσα σε λίγα μόλις λεπτά. Οι αναμενόμενες αλλαγές στην κινητικότητα θα είναι καθοριστικής σημασίας για τη μείωση της κυκλοφορίας στους κεντρικούς άξονες της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται να προσφέρει σε άλλα 174.000 άτομα εύκολη πρόσβαση στο δίκτυο του μετρό, συμβάλλοντας στη μείωση της χρήσης ιδιωτικών οχημάτων και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Το έργο εντάσσεται στις ευρύτερες επενδύσεις της πολιτικής συνοχής σε υποδομές δημόσιων μεταφορών στην περιφέρεια της Αττικής, οι οποίες περιλαμβάνουν τα δίκτυα μετρό, τραμ, λεωφορείων και προαστιακού σιδηρόδρομου. Τον Μάρτιο του 2017, η Επιτροπή ενέκρινε τη δεύτερη φάση της χρηματοδότησης του μετρό από την ΕΕ».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Paolo Gentiloni, Tzentiloni, European Commission, Evropaiki Epitropi
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τζεντιλόνι: «Μοντέλο» για την αντιμετώπιση κρίσεων το Ταμείο Ανάκαμψης

Ο Ευρωπαίος Επίτροπος για θέματα Οικονομίας υπογράμμισε, ακόμη, ότι η Ελλάδα έχει κάνει τεράστια βήματα μετά την κρίση χρέους, αποτελώντας μία από τις χώρες που προωθούν και την πράσινη μετάβαση.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αιβαλιώτης: Η νέα Κομισιόν να παραμείνει στη κούρσα της πράσινης μετάβασης

Ο Γ.Γ. του ΥΠΕΝ αναφέρθηκε στις απαιτήσεις που συνεπάγεται μια «τροχιά» επίτευξης των στόχων κλιματικής ουδετερότητας, εστιάζοντας στον τομέα της εξοικονόμησης και της ενεργειακής αναβάθμισης των κτιρίων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΥΠΕΘΟ: Η Ελλάδα πρώτη στην αύξηση του κατά κεφαλή ΑΕΠ στην Ευρώπη

Την περίοδο 2019-2023 το πραγματικό κατά κεφαλή διαθέσιμο εισόδημα στην Ελλάδα αυξάνεται με ρυθμό υπερδιπλάσιο του ευρωπαϊκού μέσου όρου, την δε περίοδο που ακολούθησε το ξέσπασμα της πανδημίας (2021-2023) η διαφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Σχεδιάζουμε τον ΟΑΣΘ με όρους των επόμενων δεκαετιών

O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι ο ΟΑΣΘ θα λειτουργήσει υπό την «ομπρέλα» του ΟΣΕΘ, με την προσθήκη, όπου χρειάζεται και ιδιωτών, όπως γίνεται και σήμερα, με διαγωνισμούς και συμβάσεις.