Φωτο: Shutterstock

Οι ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης λανσάρουν τα Black Weekends

Η νέα δράση Black Weekends της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ξεκινάει την παρουσία της με δύο Σαββατοκύριακα τον Ιανουάριο, τόσο για τους επισκέπτες της περιοχής, όσο και για τους κατοίκους της.

«Όταν όλοι έχουν Black Friday, τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης έχουν όχι ένα, αλλά δύο Black Weekends», αναφέρει η ανακοίνωση για την νέα καμπάνια της ΄Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. Όπως ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΕΞΘ Ανδρέας Μανδρίνος, «οι ξενοδόχοι κάνουν την αρχή για να τονώσουν τον χαμηλότερο σε πληρότητα για τα ξενοδοχεία της πόλης μήνα».

«Ειδικά τα Σαββατοκύριακα του Ιανουαρίου είναι από τα χειρότερα του χρόνου σε ό,τι αφορά τις διανυκτερεύσεις» είπε και τόνισε ότι αφορά μια δράση η οποία έχει σκοπό να λειτουργήσει συνδυαστικά και με την αγορά, καθώς διανύουμε περίοδο εκπτώσεων. «Σκοπός των συγκεκριμένων δράσεων είναι να συνδράμουμε στην αύξηση τουριστών και επισκεπτών και να έχουμε τουρισμό όλο το χρόνο», πρόσθεσε.

Η νέα δράση Black Weekends της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ξεκινάει την παρουσία της με δύο Σαββατοκύριακα τον Ιανουάριο, τόσο για τους επισκέπτες της περιοχής, όσο και για τους κατοίκους της.

«Το κάθε ξενοδοχείο έχει δημιουργήσει ξεχωριστά πακέτα προσφορών σε πραγματικά προνομιακές τιμές, για να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς πελάτες. Σκοπός των ξενοδοχείων δεν είναι μόνο να παρέχουν μια άνετη και ευχάριστη διαμονή, αλλά και να ψυχαγωγήσουν τον κόσμο με μοναδικές εμπειρίες, όπως spa treatments, γαστρονομικά events και μονοήμερες αποδράσεις σε συνεργασία με την εταιρία Ammon Express», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τουριστική... έκρηξη με αύξηση εισπράξεων κατά 2 δισ. ευρώ

Ξεπέρασε το 14% ο ρυθμός αύξησης των τουριστικών εισπράξεων το '9μηνο του 2019, χάρη στη μεγάλη αύξηση της μέσης δαπάνης ανά ταξίδι. Από Γαλλία και Βρετανία η σημαντικότερη άνοδος εισπράξεων, υστέρησε η Γερμανία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Α. Βασιλικός: Το μεγάλο στοίχημα της τουριστικής βιομηχανίας η διάχυση της τουριστικής κίνηση

Ανάγκη διαχείρισης των τουριστικών προορισμών αλλά και των υποδομών της χώρας προκειμένου το ελληνικό τουριστικό προϊόν να απαντήσει στις προκλήσεις, που ήδη έχουν χτυπήσει την πόρτα μας, τονίζει ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας.