Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ασκεί έντονη κριτική στην κυβέρνηση για το πρόγραμμα των δωρεάν απογευματινών χειρουργείων, υποστηρίζοντας ότι η πρωτοβουλία που παρουσιάστηκε ως λύση για τις λίστες αναμονής του ΕΣΥ έχει οδηγηθεί σε αδιέξοδο. Σύμφωνα με το κόμμα, χιλιάδες ασθενείς παραμένουν σε αναμονή, ενώ πολύτιμοι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης κινδυνεύουν να μείνουν αναξιοποίητοι.
Σε σχόλιο του γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αναφέρεται ότι «η κυβέρνηση Μητσοτάκη απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι είναι αποτελεσματική στις εξαγγελίες και αναποτελεσματική στην υλοποίηση», επισημαίνοντας την απόσταση ανάμεσα στις κυβερνητικές υποσχέσεις και τα αποτελέσματα.
Το κόμμα προσθέτει πως «οι πολίτες πληρώνουν ακριβά το τίμημα της ανικανότητας και των ιδεοληψιών της κυβέρνησης που οδήγησαν σε ακόμα ένα κυβερνητικό ναυάγιο», τονίζοντας ότι το πρόγραμμα δεν πέτυχε τον στόχο της αποσυμφόρησης των δημόσιων νοσοκομείων.