Κατά πλειοψηφία κυρώθηκε στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής η Συμφωνία μεταξύ Ελλάδος και Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), η οποία αφορά την ίδρυση υπο-γραφείου για την ποιότητα της φροντίδας και την ασφάλεια των ασθενών στο Γραφείο Χώρας του ΠΟΥ στην Αθήνα.
Η Συμφωνία προβλέπει την παράταση της λειτουργίας του γραφείου του ΠΟΥ στην Αθήνα έως το 2030. Υπέρ της κύρωσης τάχθηκε η Νέα Δημοκρατία, ενώ το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ και η Πλεύση Ελευθερίας επιφυλάχθηκαν για τη συζήτηση στην Ολομέλεια. Αντίθετα, το ΚΚΕ, η Ελληνική Λύση (ΕΛΛΥ) και η ΝΙΚΗ καταψήφισαν.