Φώτο: Shutterstock

Συγγνώμη από Twitter για χρήση προσωπικών στοιχείων των χρηστών

Απολογήθηκε το Twitter για την «ακούσια» χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του με στόχο να υπάρξουν «στοχευμένες διαφημίσεις».

Η Twitter Inc ανακοίνωσε ότι τηλεφωνικοί αριθμοί και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που «φορτώνουν» χρήστες του για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του για την ασφάλεια μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν "ακουσίως" για διαφημιστικούς σκοπούς.

Ο ιστότοπος πρόσθεσε στην ανακοίνωσή του ότι το θέμα αυτό έχει διορθωθεί από τις 17 Σεπτεμβρίου, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει πόσοι χρήστες του επηρεάστηκαν. «Ήταν ένα λάθος και ζητούμε συγγνώμη», αναφέρει η εταιρεία σε ανάρτησή της σε ιστολόγιο.

Οι εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Twitter και του Facebook, έχουν προκαλέσει την έντονη αντίδραση χρηστών και ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για τον τρόπο με τον οποίο οι πλατφόρμες τους χειρίζονται τα δεδομένα χρηστών.

Το Twitter σημείωσε ότι, όταν διαφημιστές φόρτωσαν τους καταλόγους τους μάρκετινγκ, μπορεί να αντιστοίχισε χρήστες στην πλατφόρμα με τον κατάλογο των διαφημιστών βάσει της διεύθυνσης email ή του τηλεφωνικού αριθμού που είχαν δώσει οι κάτοχοι λογαριασμών.

Η εταιρεία υπογράμμισε ότι οι πληροφορίες αυτές δεν κοινοποιήθηκαν σε τρίτες πλευρές, αλλά ήταν διαθέσιμες εσωτερικά ώστε να επιτραπεί οι χρήστες να λαμβάνουν στοχευμένες διαφημίσεις.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Facebook και Google ξανά στο στόχαστρο των εισαγγελέων

Για ακόμη μια φορά βρίσκονται στο στόχαστρο οι κολοσσοί της τεχνολογίας Facebook και Alphabet, καθώς πολιτειακές Αρχές ανοίγουν νέες εισαγγελικές έρευνες για κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης και στρέβλωσης του ανταγωνισμού.