ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
wadata
Φώτο: Wadata

Ψηφιακό πορτοφόλι από ελληνική startup: Γεμίζει με πόντους επιβράβευσης

Η πλατφόρμα της Wadata επιτρέπει στους καταναλωτές να αξιοποιούν τους πόντους που κερδίζουν από επιχειρηματικά προγράμματα επιβράβευσης. Σε 100 εκατ. ευρώ υπολογίζεται η αξία των ξεχασμένων πόντων.

Τον ξεχασμένο... θησαυρό των πόντων από προγράμματα επιβράβευσης πιστότητας επιχειρεί να αξιοποιήσει μια ελληνική startup, η Wadata, μέσα από μια νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα. Παράλληλα, με το πρόγραμμα MIT Enterprise Forum επιταχύνει τις επιχειρηματικές της προσπάθειες, ενώ μέσα στο 2022 θα κάνει τα πρώτα της βήματα σε αγορές του εξωτερικού.

Τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών γίνονται όλο και πιο δημοφιλή τα τελευταία χρόνια και εντάσσονται στη στρατηγική marketing πολλών επιχειρήσεων. Ωστόσο, υπάρχουν πόντοι που μαζεύουν οι καταναλωτές από τις αγορές τους, οι οποίοι μένουν ανεκμετάλλευτοι, παραμένοντας σε εκκρεμότητα. «Στην Ελλάδα το ανοιχτό ποσό σε πόντους που υπάρχει και δεν χρησιμοποιείται φτάνει τα 100 εκατ. ευρώ, ενώ παγκοσμίως ξεπερνά τα 250 δισ. ευρώ», σημειώνει στο Business Daily, ο συνιδρυτής και CXO της Wadata, Χρήστος Παπανδρόπουλος, που έχει εμπειρία 15 ετών στον χώρο των loyalty προγραμμάτων.

Η Wadata αποτελεί ένα online marketplace που επιβραβεύει την αγοραστική ισχύ των καταναλωτών και παράλληλα είναι ένα καινοτόμο ψηφιακό πορτοφόλι που «γεμίζει» χωρίς ο χρήστης να προσθέτει χρήματα. Ήδη, περίπου 70 επιχειρήσεις βρίσκονται στην πλατφόρμα και διαθέτει περισσότερα από 2.500 μέλη μέσα σε λιγότερους από δύο μήνες λειτουργίας. Στόχος μέχρι το τέλος του έτους είναι ο αριθμός των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων να έχει αυξηθεί στις 200.

Καθώς οι ελληνικές startup προσελκύουν όλο και μεγαλύτερο επενδυτικό ενδιαφέρον από το εξωτερικό, η Wadata έχει στραμμένο το βλέμμα της και στο εξωτερικό. «Η Wadata με την βοήθεια του MIT Enterprise Forum Greece βρίσκεται μέσα στις εταιρείες που θα μπουν σε accelerator ώστε να βρεθούν οι πόροι για το επόμενο βήμα», αναφέρει ο κ. Παπανδρόπουλος και προσθέτει πως «μιλάμε με αρκετά funds και Venture Capital. Θεωρούμε πως υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης στο εξωτερικό».

Οι αγορές της Ιταλίας, Σερβίας και Ρουμανίας είναι οι πρώτες που βρίσκονται στο στόχαστρο της Wadata για την έξοδο εκτός συνόρων, ενώ στους μελλοντικούς στόχους της πλατφόρμας είναι το ψηφιακό της νόμισμα να μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά μέσω κάρτας ή mobileapp απευθείας στα POS ή ePOS φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Τι προσφέρει η Wadata στους καταναλωτές

Μέσα από την Wadata δίνεται η δυνατότητα να δημιουργηθεί ένα ολόκληρο οικοσύστημα loyalty, όπου μέσα από μηχανισμούς επιβράβευσης, διαδραστικότητας πελατών και επιχειρήσεων, δραστηριότητας στα social media και αγορών, οι καταναλωτές εκμεταλλεύονται μια δυναμική που κατέχουν και μένει αναξιοποίητη, ενώ οι επιχειρήσεις, εκτός από το πιστό πελατολόγιο που έχουν, μπορούν να διευρύνουν την πελατειακή τους βάση με μικρότερο ουσιαστικά κόστος.

«Υπάρχουν πόντοι που μαζεύουμε από τις αγορές μας που μένουν ουσιαστικά ανεκμετάλλευτοι. Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα να συγκεντρώσουμε αυτούς τους πόντους, να τους μετατρέψουμε σε νομίσματα και να τους αξιοποιήσουμε όπως θέλουμε», υπογραμμίζει ο κ. Παπανδρόπουλος

Η Wadata αποτελεί μια λύση που συνδέει ένα premium quality marketplace και τον καταναλωτή σε ένα «ζωντανό» ψηφιακό πορτοφόλι που δίνει την ευκαιρία στον αγοραστή να κερδίζει με τις αγορές και τις ενέργειες του, ενώ και η εκάστοτε επιχείρηση βγαίνει κερδισμένη.

Συγκεντρώνει όλες τις προσφορές και τους πόντους που έχει μαζέψει ο καταναλωτής και τα μετατρέπει σε ψηφιακά wadatacoins που μπορούν να αξιοποιηθούν στην πραγματοποίηση αγορών. Όπως επισημαίνει ο κ. Παπανδρόπουλος, «η διαφορά με τα υπόλοιπα ψηφιακά πορτοφόλια, είναι ότι δεν χρειάζεται ο χρήστης να προσθέσει χρήματα. Αυτά τα έχει ήδη ξεχασμένα σε διάφορες επιχειρήσεις και η Wadata τα ενοποιεί και τους δίνει αγοραστική ισχύ».

Παράλληλα, τα μέλη που εγγράφονται στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, μπορούν να ενοποιούν, να μεταφέρουν και να ανταλλάσσουν πόντους μεταξύ τους εύκολα και γρήγορα, ενώ δέχονται εξατομικευμένες προσφορές που είναι προσαρμοσμένες στη συνολική τους αγοραστική συμπεριφορά.

Ο χρήστης μπορεί να κερδίζει ψηφιακά νομίσματα, κάνοντας διάφορες κινήσεις, όπως αγορές από καταστήματα. Μπορεί να κερδίσει επίσης πόντους συνδέοντας τα loyalty προγράμματα στα οποία είναι μέλος, από τα οποία αργότερα θα βγει ξανά κερδισμένος μόλις συνδεθούν και αυτές οι επιχειρήσεις στην πλατφόρμα. «Δίνουμε στα μέλη μας να επιλέξουν από μια λίστα 30-40 loyalty προγραμμάτων που μπορούν να συνδέσουν. Για κάθε κάρτα προγράμματος loyalty που ο καταναλωτής προσθέτει στην πλατφόρμα του δίνονται 1.000 νομίσματα δώρο, ενώ θα λάβει και επιπλέον μόλις συνδεθεί η επιχείρηση με την πλατφόρμα», αναφέρει ο κ. Παπανδρόπουλος.

Η Wadata καλλιεργεί επίσης το engagement μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών, με τον χρήστη να κερδίζει επιπλέον πόντους κάνοντας like σε σελίδες στο Instagram και τα social media, ή αν προσκαλέσει επίσης και φίλους στην πλατφόρμα. Όλες αυτές κινήσεις μετατρέπονται σε ψηφιακά νομίσματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους καταναλωτές όπως θέλουν. «Αυτό που χτίζουμε τώρα, δημιουργεί ένα ευρύτερο οικοσύστημα» αναφέρει χαρακτηριστικά ο συνιδρυτής της Wadata.

Κέρδη για τις επιχειρήσεις με μικρό κόστος

Ο κ. Παπανδρόπουλος σημειώνει πως εν αντιθέσει με άλλα marketplace και ηλεκτρονικές πλατφόρμες όπου οι επιχειρήσεις καταλήγουν να πληρώνουν πολλαπλάσια ποσά μέσα από τις προμήθειες που καταβάλλουν, το κόστος αυτό μειώνεται σημαντικά μέσα από την Wadata, ενώ παράλληλα ενισχύονται με νέους πελάτες, και μειώνουν το κόστος στους ισολογισμούς τους καθώς ξεφορτώνονται ανοιχτούς πόντους.

Παράλληλα ενισχύεται και η προβολή της επιχείρησης μέσα και από διάφορα πακέτα που προσφέρει η πλατφόρμα αλλά και από την διαδραστικότητα των καταναλωτών, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο προφίλ καταναλωτή όπου μπορούν να δημιουργηθούν στοχευμένες προσφορές και καμπάνιες από τις εταιρείες που θα προσελκύσουν ακόμα περισσότερους πελάτες. «Αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο συνεργάτη για τις επιχειρήσεις» τονίζει ο κ. Παπανδρόπουλος.

Όπως επισημαίνει ο κ. Παπανδρόπουλος, οι διαφορές στις χρεώσεις της Wadataμε τις υπόλοιπες πλατφόρμες είναι μεγάλη, καθώς η προμήθεια δεν καθορίζεται με τα κλικ ή τις αγορές που θα γίνουν αλλά μέσα από μια μικρή συνδρομή, το κόστος της οποίας καλύπτεται μέσα σε πέντε συναλλαγές. «Είναι μια γόνιμη περίοδος για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά αυτό που επικρατεί το τελευταίο διάστημα είναι κανιβαλισμός. Στόχος της Wadata είναι να ενισχυθούν οι επιχειρήσεις με ένα νέο κανάλι προβολής και παράλληλα να αξιοποιηθεί η καταναλωτική δύναμη των χρηστών της πλατφόρμας», τονίζει ο κ. Παπανδρόπουλος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

emporio, metasximatismos, digital
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Απειλεί με πρόστιμα δεκάδων δισ. η Ε.Ε. τους ψηφιακούς κολοσσούς

Στην τελική ευθεία η διαπραγμάτευση για το νέο θεσμικό πλαίσιο για εταιρείες όπως οι Amazon, Google και Facebook. Τι λέει το κείμενο που ενέκρινε το Ευρωκοινοβούλιο. Τι έχει τονίσει ο Ι. Λιανός για την πρόταση ρύθμισης για τα επιχειρηματικά οικοσυστήματα στην Ελλάδα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Amazon απειλεί το Netflix στην Ελλάδα, σκληρές μάχες Cosmote TV - EON

Με μερίδιο 35%, το Amazon Prime έχει πλησιάσει το Netflix, που διατήρησε μερίδιο 38% το α' τρίμηνο 2024. Αντεπίθεση της Nova στην Cosmote με την πλατφόρμα EON και εμπλουτισμένο περιεχόμενο. Η συμφωνία Deutsche Telekom με το Netflix.
nova
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

«Ψαλίδι» από τη Nova στο σχέδιο επενδύσεων για δίκτυο οπτικών ινών

Από 1,6 σε 1 εκατ. συνδέσεις έκοψε η Nova τον στόχο της για επενδύσεις στην οπτική ίνα, την ώρα που η κυβέρνηση πιέζει τους παρόχους να υλοποιήσουν γρήγορα τα επενδυτικά προγράμματα. Τι κάνουν ΟΤΕ, ΔΕΗ και Vodafone.
Politeia Kainotomias, YPAN
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στην τελική ευθεία μπαίνει η δημιουργία της ελληνικής Silicon Valley

Το Τεχνολογικό Πάρκο Καινοτομίας της Θεσσαλονίκης έχει συγκεντρώσει μεγάλο ενδιαφέρον από το Ισραήλ, καθώς στο τουλάχιστον 40% της έκτασης τους θα αναπτυχθούν εταιρείες τεχνολογίας από τη γειτονική χώρα.