ΓΔ: 1798.53 -1.00% Τζίρος: 169.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:10:01
Φωτο: Shutterstock

Αύξηση 5,7% για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα το πρώτο τρίμηνο

Οι πολιτικές του Πεκίνου για αύξηση της κατανάλωσης οδήγησε σε σταθερή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 430 δισ. ευρώ.

Ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα κατέγραψε σταθερή αύξηση στο πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς ενισχύθηκε από τις πολιτικές του Πεκίνου για την αύξηση της κατανάλωσης, όπως το πρόγραμμα μεγάλης κλίμακας ανταλλαγής καταναλωτικών προϊόντων, ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου στις 21 Απριλίου.

Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής είχαν συνολική αξία 3,6 τρισ. γιουάν (περίπου 430 δισ. ευρώ) στο πρώτο τρίμηνο, με τις πωλήσεις προϊοντων να καταγράφουν ετήσια αύξηση 5,7%.

Παράλληλα, καταγράφηκε αύξηση 7,4% στις διαδικτυακές πωλήσεις ψηφιακών προϊόντων κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου. Η αύξηση αυτή, ενισχύθηκε από τη διάθεση ποιοτικών ταινιών, καθώς ο όγκος των πωλήσεων διαδικτυακών προϊόντων ψυχαγωγίας αυξήθηκε κατά 40% στους πρώτους τρεις μήνες του 2025.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Η Walmart αποχωρεί μετά από 8 χρόνια από τη JD.com για 3,6 δισ. δολάρια

Ο αμερικανικός κολοσσός λιανικού εμπορίου εκτιμάται πως πούλησε το μερίδιό του με discount 11% καθώς δεν υλοποιηθήκαν οι φιλοδοξίες που υπήρχαν. «Βουτιά» για τις μετοχές της JD.com στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ.