ΓΔ: 2127.2 0.70% Τζίρος: 224.32 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Λογότυπο SEAT εξωτερικά
Φώτο: Shutterstock

Βελτιώνει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα η Seat

Η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει καταφέρει να μειώσει την κατανάλωση 26% και 32% αντίστοιχα και βελτίωσε τη διαχείριση αποβλήτων της κατά 58%.

Συνεχίζει να εργάζεται ενεργά για τη προοδευτική μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της δραστηριότητας της όπως έχει δεσμευτεί η Seat που έχει καταφέρει να περιορίσει την κατανάλωση ενέργειας και νερού.

Η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία μείωσε με επιτυχία τους πέντε βασικούς περιβαλλοντικούς δείκτες σχετιζόμενους με την παραγωγή κατά 43%, όπως έγινε με την κατανάλωση ενέργειας και νερού, την παραγωγή αποβλήτων, τις πτητικές οργανικές ενώσεις και το διοξείδιο του άνθρακα (CO2).

Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη των στόχων που τέθηκαν για το 2025, με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος που προέρχεται από την παραγωγή κατά 50% σε σύγκριση με το 2010. Να σημειώσουμε ότι πέρσι η εταιρεία επένδυσε 27 εκατομμύρια ευρώ σε περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες.

Η εταιρεία κατάφερε να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας και νερού κατά 26% και 32% αντίστοιχα, βελτίωσε τη διαχείριση αποβλήτων κατά 58% και μείωσε τις εκπομπές πτητικών οργανικών ενώσεων κατά 23%. Επιπλέον μείωσε τις εκπομπές CO2 που προέρχονται από την παραγωγή κατά 65%.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ID. Polo: Ολοκληρώνονται οι δοκιμές πριν τη μαζική παραγωγή και οι εκδόσεις

Το νέο ID. Polo ετοιμάζεται για το παγκόσμιο ντεμπούτο του το 2026. Διαθέτει τέσσερις εκδόσεις ισχύος, δύο μεγέθη μπαταρίας και αυτονομία έως 450 χλμ., προσφέροντας γρήγορη φόρτιση και κορυφαία τεχνολογία για κάθε οδηγό.
Πέδρο Σάντσεθ πορτρέτο
ΔΙΕΘΝΗ

Σάντσεθ: «Ιστορικό λάθος» η άρση απαγόρευσης νέων οχημάτων στην ΕΕ

«Ιστορικό λάθος» χαρακτήρισε ο Ισπανός πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ την απόφαση της ΕΕ να επανεξετάσει την απαγόρευση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035, έπειτα από πιέσεις της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.