ΓΔ: 864.44 0.74% Τζίρος: 29.23 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Μείωση πωλήσεων 25,6% εμφάνισε για το 2020 η αυτοκινητοβιομηχανία Seat

Οι πωλήσεις της εταιρείας έφθασαν στα 427.000 οχήματα, ενώ η Γερμανία παρέμεινε η κορυφαία αγορά γι' αυτήν παρά την πτώση των πωλήσεων κατά 17,4%.

Πτώση κατά 25,6% λόγω της πανδημίας σημείωσαν οι πωλήσεις της Seat. Οι πωλήσεις το 2020 έφθασαν τα 427.000  οχήματα ενώ το 2019 είχαν φτάσει στα 574.078.

Η Γερμανία αποτέλεσε κορυφαία αγορά για την ισπανική εταιρεία με 109.500 πωλήσεις, 17,4% λιγότερο από το 2019 (132.500) και με μερίδιο αγοράς 4% και 25,6% των συνολικών πωλήσεων. Ακολούθησε η Ισπανία με 73.300 πωλήσεις, 32,1% λιγότερο από το προηγούμενο έτος (108.000) και το Ηνωμένο Βασίλειο, με 45.600, 33,8% λιγότερο από το 2019 (68.800). Αντίθετα οι πωλήσεις της Seat αυξήθηκαν σε χώρες όπως η Τουρκία και το Ισραήλ. Στην Τουρκία η εταιρεία διπλασίασε σχεδόν τις πωλήσεις της με συνολικά 11.600 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 95,3% (5.900), ενώ στο Ισραήλ η εταιρεία έσπασε ρεκόρ πωλήσεων για έβδομη διαδοχική χρονιά, φτάνοντας συνολικά τα 10.400 πωληθέντα αυτοκίνητα, αύξηση 13% από το 2019 (9.200).

Από την άλλη η νέα μάρκα CUPRA έσπασε το ρεκόρ πωλήσεών της το 2020, φτάνοντας συνολικά τα 27.400 πωληθέντα οχήματα, 11% περισσότερα από το 2019 (24.700). Τον Δεκέμβριο, η CUPRA πέτυχε επίσης τον καλύτερο όγκο πωλήσεων στην ιστορία της μέσα σε ένα μήνα, με 3.600 πωληθέντα αυτοκίνητα, 93,1% περισσότερα από τον αντίστοιχο Δεκέμβριο του 2019 (1.900). Από τη δημιουργία της CUPRA το 2018, έχουν πωληθεί περισσότερα από 65.000 αυτοκίνητα.

Να σημειωθεί ότι το Seat Leon ήταν για άλλη μια φορά το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις της μάρκας (111.900), μπροστά από το Arona (91.600), το Ibiza (81.600) και το Ateca (68.700).

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Βαρύ πρόστιμο σε VW και BMW για καρτέλ με στόχο να... ρυπαίνουν

Τα πρόστιμα 875 εκατ. ευρώ επιβλήθηκαν από την Κομισιόν επειδή οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες συνεννοήθηκαν για να μην αναπτυχθεί καλύτερη τεχνολογία καθαρισμού ρύπων στα αυτοκίνητα ντίζελ.
ΔΙΕΘΝΗ

Προβληματισμοί της βιομηχανίας αυτοκινήτου για τις εκπομπές CO2

«Η βιομηχανία πρέπει να χρησιμοποιήσει όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες μετάδοσης για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα του στόλου των οχημάτων», υποστήριξε ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
ΔΙΕΘΝΗ

Μικρός αριθμός σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Για να διασφαλιστεί ότι ο απαραίτητος αριθμός σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου θα είναι διαθέσιμος έως το 2025 και το 2030 σε ολόκληρη την ΕΕ, θα πρέπει να τεθούν δεσμευτικοί στόχοι ανά κράτος μέλος.