ΓΔ: 1416.78 0.37% Τζίρος: 112.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Τζιν νέας τεχνολογίας που προστατεύουν από τον κορονοϊό ετοιμάζει η Diesel

Η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι στην κολεξιόν της για την άνοιξη/καλοκαίρι 2021 θα περιλαμβάνονται ρούχα που θα ενσωματώνουν την τεχνολογία της Polygiene, για την προστασία από ιούς.

Η είδηση ότι η ιταλική φίρμα ένδυσης Diesel, γνωστή κυρίως για τα jeans της, ετοιμάζεται να λανσάρει σειρά ρούχων από ύφασμα ντένιμ που καταπολεμά τους ιούς αποτελεί τρανή απόδειξη ότι εν καιρώ πανδημίας η βιομηχανία της μόδας αναζητά απεγνωσμένα τρόπους να επανασυνδεθεί με τους δύσπιστους καταναλωτές. 

Συνάπτωντας συνεργασία με την εταιρεία χημικών Polygiene, η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες ότι στην κολεξιόν της για την άνοιξη/καλοκαίρι 2021 θα περιλαμβάνονται ρούχα που θα ενσωματώνουν την τεχνολογία της Polygiene, για την προστασία από τον ιό covid-19. Επί της ουσίας πρόκειται για μια επίστρωση του αντιικού υλικού ViralOff, το οποίο υπόσχεται την απομάκρυνση του 99% των ιών από το ύφασμα. Οι έρευνες της Polygiene ξεκίνησαν με την πανδημία του SARS, αρκετά χρόνια πριν, και πλέον σήμερα η εταιρεία διατείνεται ότι είναι σε θέση να παράσχει την συγκεκριμένη επίστρωση, η οποία αποτρέπει τον ιό από το να επικολληθεί στις ίνες, μέσα σε μόλις δύο ώρες από την επαφή του παθογόνου με το ύφασμα.

Μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία, η ιδιότητα του υφάσματος διαρκεί εφ όρου ζωής του ενδύματος…

Η Diesel πάντως δεν είναι η μόνη εταιρεία που στοχεύει στο πάντρεμα της ασφάλειας με την μόδα, διαβλέποντας μία ευκαιρία για κέρδος εν μέσω πανδημίας. Ο ιταλικός όμιλος Albini Group, βασικός προμηθευτής υφασμάτων για μεγάλους οίκους μόδας όπως οι Gucci, Armani, Zegna και Prada, ετοιμάζεται να λανσάρει υφάσματα που ενσωματώνουν αντιϊκή τεχνολογία, την επονομαζόμενη ViroFormula, έχοντας συνάψει συμφωνία συνεργασίας με την ελβετική εταιρεία τεχνολογίας υλικών HeiQ. Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη ευρωπαϊκή εταιρεία του κλάδου πολυτελών ειδών που εισέρχεται στην αγορά των αντιϊκών υφασμάτων, ενώ ανάλογες πρωτοβουλίες έχουν ήδη αναλάβει η ινδική εταιρεία Grado και η ισραηλινή Sonovia. 

Σύμφωνα δε με δηλώσεις του επικεφαλής του Albini Group, Fabbio Tamburini, υπάρχει ήδη ενδιαφέρον για δειγματισμό των εν λόγω υφασμάτων, από μεγάλους πελάτες του ομίλου, τόσο για την δημιουργία στολών εργασίας για το προσωπικό, όσο και για την ενσωμάτωση των εν λόγω υφασμάτων σε επερχόμενες συλλογές των οίκων, γεγονός που προϊδεάζει την γέννηση μίας νέας αγοράς για την επόμενη δεκαετία, αυτής των αντιϊκών υφασμάτων. 

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η εταιρεία MagniProtect λανσάρει στρώματα και μαξιλάρια ύπνου κατασκευασμένα από υλικά που υπόσχονται την “εξολόθρευση” του 99% των κορονοϊών μέσα σε 60 λεπτά! Τί κι αν οι επιστήμονες εμφανίζονται καθησυχαστικοί ως προς την μετάδοση του ιού μέσω των υφασμάτων; Όσο η πανδημία ροκανίζει τον τζίρο του λιανεμπορίου, τόσο οι εταιρείες θα πασχίζουν να δημιουργήσουν ζήτηση έστω και για είδη αμφιβόλου αναγκαιότητας ή αποτελεσματικότητας. 

Ενδιαφέρον πάντως θα έχει η πορεία της ζήτησης για τα jeans της Diesel, με δεδομένο ότι οι πωλήσεις των εν λόγω ειδών έχουν υποστεί καθίζηση σε διψήφιο ποσοστό μέσα στο 2020, ως αποτέλεσμα της επιβολής καραντίνας διαδοχικά σε ολοένα και περισσότερες χώρες του πλανήτη και του εγκλεισμού των εργαζομένων στις οικίες τους. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Euromonitor International, οι πωλήσεις εταιρειών που ειδικεύονται στην κατηγορία του premium denim στις ΗΠΑ έχουν υποχωρήσει έως και 40% από το 2014 έως φέτος, εξωθώντας σε πτώχευση αρκετά γνωστά ονόματα jeanswear, όπως οι True Religion, Lucky Brand και G-Star Raw, και συμπιέζοντας τα μεγέθη εταιρειών κολοσσών όπως η Levi’s η οποία ανακοίνωσε μείωση τζίρου κατά 62% το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

mango stores-emporio
ΔΙΕΘΝΗ

Έσοδα-ρεκόρ για τη Mango το πρώτο εξάμηνο με ώθηση από τα ανδρικά ρούχα

Ο ισπανικός όμιλος αύξησε τις πωλήσεις του στα 1,6 δισ. ευρώ, ερχόμενος πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου του για ετήσια έσοδα άνω των 4 δισ. το 2026. Στην Ελλάδα λειτουργεί συνολικά 9 σημεία πώλησης.
ΔΙΕΘΝΗ

Κάμψη εισαγωγών κι εξαγωγών για την ευρωπαϊκή βιομηχανία ένδυσης

Η ευρωπαϊκή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με την γήρανση του εργατικού της δυναμικού. Στα 400 ευρώ η μέση κατανάλωση ενδυμάτων στην Ελλάδα το 2023, στα 630 ευρώ η μέση αξία της κατανάλωσης στην ΕΕ.
ΔΙΕΘΝΗ

Νέες συμφωνίες και αλλαγή στρατηγικής από τους κολοσσούς των αθλητικών

Nike, Puma και Reebok κλείνουν συμφωνίες χονδρικής με μεγάλα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα. Ο κλάδος ποντάρει φέτος σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και το UEFA European Championship.
ΔΙΕΘΝΗ

Πώς οι περιβαλλοντικοί στόχοι «έκαψαν» την επικεφαλής του ομίλου H&M

Η Helena Helmersson παραιτήθηκε αιφνιδίως, αφού αποδείχτηκε εξαιρετικά δύσκολη η αύξηση των πωλήσεων, σε συνδυασμό με τον μεγάλο περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του σουηδικού ομίλου fast fashion.