ΓΔ: 917.64 -0.23% Τζίρος: 46.29 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Τζιν νέας τεχνολογίας που προστατεύουν από τον κορονοϊό ετοιμάζει η Diesel

Η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι στην κολεξιόν της για την άνοιξη/καλοκαίρι 2021 θα περιλαμβάνονται ρούχα που θα ενσωματώνουν την τεχνολογία της Polygiene, για την προστασία από ιούς.

Η είδηση ότι η ιταλική φίρμα ένδυσης Diesel, γνωστή κυρίως για τα jeans της, ετοιμάζεται να λανσάρει σειρά ρούχων από ύφασμα ντένιμ που καταπολεμά τους ιούς αποτελεί τρανή απόδειξη ότι εν καιρώ πανδημίας η βιομηχανία της μόδας αναζητά απεγνωσμένα τρόπους να επανασυνδεθεί με τους δύσπιστους καταναλωτές. 

Συνάπτωντας συνεργασία με την εταιρεία χημικών Polygiene, η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες ότι στην κολεξιόν της για την άνοιξη/καλοκαίρι 2021 θα περιλαμβάνονται ρούχα που θα ενσωματώνουν την τεχνολογία της Polygiene, για την προστασία από τον ιό covid-19. Επί της ουσίας πρόκειται για μια επίστρωση του αντιικού υλικού ViralOff, το οποίο υπόσχεται την απομάκρυνση του 99% των ιών από το ύφασμα. Οι έρευνες της Polygiene ξεκίνησαν με την πανδημία του SARS, αρκετά χρόνια πριν, και πλέον σήμερα η εταιρεία διατείνεται ότι είναι σε θέση να παράσχει την συγκεκριμένη επίστρωση, η οποία αποτρέπει τον ιό από το να επικολληθεί στις ίνες, μέσα σε μόλις δύο ώρες από την επαφή του παθογόνου με το ύφασμα.

Μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία, η ιδιότητα του υφάσματος διαρκεί εφ όρου ζωής του ενδύματος…

Η Diesel πάντως δεν είναι η μόνη εταιρεία που στοχεύει στο πάντρεμα της ασφάλειας με την μόδα, διαβλέποντας μία ευκαιρία για κέρδος εν μέσω πανδημίας. Ο ιταλικός όμιλος Albini Group, βασικός προμηθευτής υφασμάτων για μεγάλους οίκους μόδας όπως οι Gucci, Armani, Zegna και Prada, ετοιμάζεται να λανσάρει υφάσματα που ενσωματώνουν αντιϊκή τεχνολογία, την επονομαζόμενη ViroFormula, έχοντας συνάψει συμφωνία συνεργασίας με την ελβετική εταιρεία τεχνολογίας υλικών HeiQ. Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη ευρωπαϊκή εταιρεία του κλάδου πολυτελών ειδών που εισέρχεται στην αγορά των αντιϊκών υφασμάτων, ενώ ανάλογες πρωτοβουλίες έχουν ήδη αναλάβει η ινδική εταιρεία Grado και η ισραηλινή Sonovia. 

Σύμφωνα δε με δηλώσεις του επικεφαλής του Albini Group, Fabbio Tamburini, υπάρχει ήδη ενδιαφέρον για δειγματισμό των εν λόγω υφασμάτων, από μεγάλους πελάτες του ομίλου, τόσο για την δημιουργία στολών εργασίας για το προσωπικό, όσο και για την ενσωμάτωση των εν λόγω υφασμάτων σε επερχόμενες συλλογές των οίκων, γεγονός που προϊδεάζει την γέννηση μίας νέας αγοράς για την επόμενη δεκαετία, αυτής των αντιϊκών υφασμάτων. 

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η εταιρεία MagniProtect λανσάρει στρώματα και μαξιλάρια ύπνου κατασκευασμένα από υλικά που υπόσχονται την “εξολόθρευση” του 99% των κορονοϊών μέσα σε 60 λεπτά! Τί κι αν οι επιστήμονες εμφανίζονται καθησυχαστικοί ως προς την μετάδοση του ιού μέσω των υφασμάτων; Όσο η πανδημία ροκανίζει τον τζίρο του λιανεμπορίου, τόσο οι εταιρείες θα πασχίζουν να δημιουργήσουν ζήτηση έστω και για είδη αμφιβόλου αναγκαιότητας ή αποτελεσματικότητας. 

Ενδιαφέρον πάντως θα έχει η πορεία της ζήτησης για τα jeans της Diesel, με δεδομένο ότι οι πωλήσεις των εν λόγω ειδών έχουν υποστεί καθίζηση σε διψήφιο ποσοστό μέσα στο 2020, ως αποτέλεσμα της επιβολής καραντίνας διαδοχικά σε ολοένα και περισσότερες χώρες του πλανήτη και του εγκλεισμού των εργαζομένων στις οικίες τους. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Euromonitor International, οι πωλήσεις εταιρειών που ειδικεύονται στην κατηγορία του premium denim στις ΗΠΑ έχουν υποχωρήσει έως και 40% από το 2014 έως φέτος, εξωθώντας σε πτώχευση αρκετά γνωστά ονόματα jeanswear, όπως οι True Religion, Lucky Brand και G-Star Raw, και συμπιέζοντας τα μεγέθη εταιρειών κολοσσών όπως η Levi’s η οποία ανακοίνωσε μείωση τζίρου κατά 62% το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Η ακρίβεια στρέφει τους καταναλωτές στα ενδύματα «γρήγορης μόδας»

Οι εταιρείες fast fashion κερδίζουν και πάλι μερίδια αγοράς, καθώς οι καταναλωτές υπό την πίεση του αυξανόμενου κόστους διαβίωσης, επιθυμούν πρόσβαση στις τελευταίες τάσεις της μόδας στο μικρότερο δυνατό κόστος.
ΔΙΕΘΝΗ

Μειωμένες οι πωλήσεις μαγιώ στην αμερικανική αγορά, παρά το τουριστικό κύμα

Οι πωλήσεις μαγιώ στην αμερικανική αγορά δείχνουν να επιβραδύνουν φέτος, όμως υπάρχουν κατηγορίες που επιδεικνύουν σημαντική δυναμική. Διεθνώς, η αγορά μαγιώ εκτιμάται ότι θα αγγίξει σε αξία τα 27 δισ δολάρια μέχρι το 2026.
katastimata-H&M
ΔΙΕΘΝΗ

Πλήγμα από τον πόλεμο τον Ιούνιο στις πωλήσεις του ομίλου H&M

Η Η&Μ ανακοίνωσε μειωμένες πωλήσεις κατά 6% τον Ιούνιο, μετά την αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων σε Ρωσία, Λευκορωσία και Ουκρανία. Επικρίσεις για την παραπλανητική σήμανση ειδών ως προς το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
ΔΙΕΘΝΗ

Αύξηση κερδών 80% κατέγραψε η Inditex (Zara) το πρώτο τρίμηνο φέτος

Ο ισπανικός όμιλος είδε τα έσοδα του να διευρύνονται κατά 36% το πρώτο τρίμηνο ενώ η καθαρή κερδοφορία του βελτιώθηκε κατά 80%, καθώς η κίνηση στα φυσικά καταστήματα επανήλθε σε προ πανδημίας επίπεδα.