ΓΔ: 893.23 1.65% Τζίρος: 80.18 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
China, Kina, Taiwan, Taivan, Taiban
Φωτο: Shutterstock

Τα Snickers ζητούν συγγνώμη από την Κίνα που αποκάλεσαν την Ταϊβάν «χώρα»

Το 2019, η Dior, που ανήκει στον γαλλικό κολοσσό και στον κόσμο νούμερο ένα πολυτελές εμπορικό σήμα LVMH, ζήτησε συγγνώμη αφού χρησιμοποίησε χάρτη της Κίνας που παρέλειπε την Ταϊβάν κατά τη διάρκεια παρουσίασης σε κινεζικό πανεπιστήμιο.

Ότι «σέβεται την κινεζική κυριαρχία» και ότι ζητάει συγγνώμη δήλωσε ο αμερικανικός κολοσσός ζαχαροπλαστικής Mars Wrigley, μετά από την προβολή μιας διαφήμισης για τις μπάρες σοκολάτας Snickers στην οποία η Ταϊβάν παρουσιαζόταν ως μια «χώρα». Κατά την Κίνα το νησί των 23 εκατομμυρίων κατοίκων, ακόμα κι αν κυβερνάται από ένα αντίπαλο κινεζικό καθεστώς, πρέπει να επανενωθεί με την υπόλοιπη εθνική επικράτεια. Αντιτίθεται σε οποιαδήποτε διεθνή αναγνώριση της Ταϊπέι. Το διαφημιστικό βίντεο για μια εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν τα Snickers και το νοτιοκορεατικό μουσικό συγκρότημα BTS τελείωνε με τη φράση «διατίθεται μόνο στις ακόλουθες χώρες», εμφανίζοντας τις σημαίες της Νότιας Κορέας, της Μαλαισίας και της Δημοκρατίας της Κίνας (Ταϊβάν).

Αυτό το βίντεο, που δεν προοριζόταν να παρουσιαστεί στην αγορά της ηπειρωτικής Κίνας, εντοπίστηκε ωστόσο από Κινέζους χρήστες του διαδικτύου, προκαλώντας διαμάχη σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Λάβαμε υπόψη τα δημοσιεύματα που σχετίζονται με μια εκδήλωση των Snickers που διεξάγεται σε μέρη της Ασίας», ανέφερε η Mars Wrigley το βράδυ της Παρασκευής σε ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στον επίσημο λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης Weibo της Snickers China. «Το λαμβάνουμε αυτό πολύ σοβαρά υπόψη και ζητούμε ειλικρινή συγγνώμη», συνέχισε ο κολοσσός ειδών ζαχαροπλαστικής, υπογραμμίζοντας να «σεβόμαστε την κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της Κίνας».

Στη συνέχεια, η Snickers China ανήρτησε ένα επιπλέον μήνυμα στον λογαριασμό της στο Weibo: «Υπάρχει μόνο μία Κίνα στον κόσμο και η Ταϊβάν είναι αναπόσπαστο μέρος της κινεζικής επικράτειας». Αυτή η υπόθεση έρχεται εν μέσω εντάσεων Πεκίνου-Ταϊπέι, μετά την επίσκεψη στο νησί της Αμερικανίδας προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων Νάνσι Πελόζι, σε μια επίσκεψη στην οποία η Κίνα απαντά αυτή τη στιγμή με μεγάλης κλίμακας στρατιωτικά γυμνάσια γύρω από την Ταϊβάν. Η Mars Wrigley δεν είναι η πρώτη ξένη εταιρεία που ζητά συγγνώμη από την Κίνα μετά από διπλωματικές γκάφες από φόβο μήπως χάσει την πρόσβαση στην τεράστια κινεζική αγορά.

Το 2019, η Dior, που ανήκει στον γαλλικό κολοσσό και στον κόσμο νούμερο ένα πολυτελές εμπορικό σήμα LVMH, ζήτησε συγγνώμη αφού χρησιμοποίησε έναν χάρτη της Κίνας που παρέλειπε την Ταϊβάν κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης σε κινεζικό πανεπιστήμιο. Τον προηγούμενο χρόνο, η ιστοσελίδα του αμερικανικού κολοσσού των ξενοδοχείων Marriott αποκλείστηκε για μια εβδομάδα στην Κίνα. Αιτία; Η εταιρεία ανήρτησε ένα διαδικτυακό ερωτηματολόγιο περιπλαμβάνοντας κινεζικές περιοχές του Θιβέτ και του Χονγκ Κονγκ, αλλά και την Ταϊβάν, καθώς και τόσες πολλές διαφορετικές χώρες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

«Αντίποινα» της Κίνας στην Ταϊβάν με πυραύλους σε θαλάσσιες περιοχές

Ο στρατός της Κίνας ανέφερε πως ολοκλήρωσε εκτοξεύσεις συμβατικών πυραύλων και πρόσθεσε ότι έχει αρθεί πλέον ο αποκλεισμός των περιοχών όπου έγιναν οι ασκήσεις. Δεν θέλει πόλεμο από ατύχημα το Πεκίνο, εκτιμούν αναλυτές.
ΔΙΕΘΝΗ

Μήνυμα στήριξης της Ταϊβάν έστειλε η Ν. Πελόζι, τεταμένο το κλίμα ΗΠΑ - Κίνας

Ο έπαινος της Πελόζι για τη δέσμευση της Ταϊβάν στη δημοκρατία ήταν μια σημαντική επίδειξη υποστήριξης προς την Ταϊπέι, λίγες ώρες αφότου η Κίνα απείλησε να ανταποδώσει με μια σειρά στρατιωτικών ασκήσεων που η Ταϊβάν παρομοίασε με «θαλάσσιο και εναέριο αποκλεισμό».