ΓΔ: 1642.17 -0.79% Τζίρος: 103.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Lidl-store
Φωτο: Lidl

Lidl Ελλάς: Απορροφά τον ΦΠΑ σε επιλεγμένα κατεψυγμένα λαχανικά - ζυμαρικά

Η εταιρεία συνεχίζει να υλοποιεί εμπράκτως δράσεις που ενισχύουν το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και κάνουν τη διαφορά στην καθημερινότητά τους.

Στην απορρόφηση εξ ολοκλήρου του ΦΠΑ σε επιλεγμένα κατεψυγμένα λαχανικά και ζυμαρικά, συμβάλλοντας έμπρακτα στη μείωση των εξόδων των νοικοκυριών σε αυτήν την  απαιτητική οικονομικά περίοδο προχωρά η Lidl Ελλάς από τις 20 Μαρτίου έως τις 19 Απριλίου 2025.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, αναγνωρίζοντας τη συνεχιζόμενη πίεση στα εισοδήματα των Ελλήνων καταναλωτών, η Lidl Ελλάς προχωρά σε μία ακόμα ουσιαστική παρέμβαση που διασφαλίζει πως οι πελάτες της μπορούν να απολαμβάνουν ποιοτικά προϊόντα στις ήδη χαμηλές τιμές της εταιρείας, χωρίς επιπλέον κόστος ΦΠΑ.  

Η πρωτοβουλία επικεντρώνεται σε σημαντικά προϊόντα της νηστίσιμης διατροφής, τα οποία παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση αυτή την περίοδο. Συγκεκριμένα, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 20 προϊόντα, τα οποία διατίθενται χωρίς επιπλέον χρέωση ΦΠΑ, από τις δημοφιλείς σειρές Vegeterra και Νώμα

Οι καταναλωτές μπορούν να επισκεφθούν τα καταστήματα Lidl Ελλάς και να επωφεληθούν από αυτή την πρωτοβουλία, διατηρώντας ποιότητα και ποικιλία στο σαρακοστιανό τους τραπέζι. Για την Lidl Ελλάς, η πρόσβαση σε βασικά είδη διατροφής δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη. Γι’ αυτό και η εταιρεία συνεχίζει να υλοποιεί εμπράκτως δράσεις που ενισχύουν το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και κάνουν τη διαφορά στην καθημερινότητά τους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Lidl Ελλάς: Παράταση για «Μόνιμη Μείωση Τιμής» σε πάνω από 80 προϊόντα

H διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε την παράταση του συγκεκριμένου μέτρου και μετά το πέρας του θεσμοθετημένου από την κυβέρνηση εξαμήνου, αφουγκραζόμενη τις δυσκολίες των καταναλωτών».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Lidl και ο σκληρός πόλεμος προσφορών στα προϊόντα private label

Οι μειώσεις τιμών έως 35% από τη γερμανική αλυσίδα, που θα καλυφθούν με τη μείωση της κερδοφορίας της, οδηγούν σε νέα φάση τον ανταγωνισμό αλυσίδων και προμηθευτών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι στρατηγικοί προμηθευτές της Lidl: Τα οφέλη από τη γερμανική αλυσίδα

Τρεις χαρακτηριστικές περιπτώσεις εταιρειών του κλάδου τροφίμων από την Κρήτη που έχουν αναπτυχθεί με «όχημα» τη γερμανική εκπτωτική αλυσίδα. Η ασφάλεια για τις πωλήσεις, η στήριξη εξαγωγών και τα χαμηλά περιθώρια κέρδους.