ΓΔ: 1422.75 -0.14% Τζίρος: 84.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Νέα στρατηγική από την ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποικιλία και ιδιωτική ετικέτα

Κατάστημα - «πιλότος» για τις αλλαγές στην αλυσίδα εγκαινιάστηκε στο Μαρούσι. Προσπάθεια αντιμετώπισης του σκληρού ανταγωνισμού στις τιμές με πολλούς κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας της μητρικής Ahold.

Τον νέο «πιλότο» των καταστημάτων της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασε χθες το βράδυ σε ειδική εκδήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Νίκος Λαβίδας. Πρόκειται για το νέο κατάστημα επί της Λεωφόρου Κηφισίας, στο ύψος του Αμαρουσίου.

Στο νέο σούπερ μάρκετ δεν διαφοροποιείται μόνο η χωροταξική τοποθέτηση των διαφόρων κατηγοριών των προϊόντων, αλλά –κι αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία– είναι το μείγμα των 20.000 κωδικών που διατίθενται. Χιλιάδες κωδικοί -ίσως και το 50% του συνόλου– είναι μπράντες ιδιωτικής ετικέτας του ομίλου της Ahold σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων. Και κατά τεκμήριο σε χαμηλές τιμές.

Ουσιαστικά, ορίζεται με νέο τρόπο το περιεχόμενο του συνθήματος «... και του πουλιού το γάλα» που συνοδεύει την εταιρεία από την εποχή του ιδρυτή της, Γεράσιμου Βασιλόπουλου. Κατ΄ αυτό τον τρόπο η διοίκηση της εταιρείας επιδιώκει, χωρίς να απεμπολήσει το ιστορικό πλεονέκτημα της ποικιλίας των προϊόντων που διαθέτει –το νέο κατάστημα διαθέτει περίπου 700 ετικέτες κρασιών!- να ενισχύσει παράλληλα το ανταγωνιστικό της προφίλ απευθυνόμενη στον μέσο καταναλωτή του οποίου το εισόδημα λόγω του πληθωρισμού συρρικνώνεται.

Και φυσικά να κατορθώσει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό τόσο της αλυσίδας Σκλαβενίτης, που βρίσκεται μακράν στην πρώτη θέση του κλάδου, όσο και της Lidl που βρίσκεται περίπου στο ίδιο επίπεδο με αυτήν. Πρόκειται για ένα δύσκολο στοίχημα και δεν έχει προεξοφληθεί το αποτέλεσμα.

Πόσο μάλλον που φέτος η εταιρεία στο διάστημα των έντεκα μηνών του χρόνου, υστερεί –ελαφρώς(;)- σε πωλήσεις έναντι του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος. Οι απώλειες κατά τον κ. Λαβίδα οφείλονται στην επιβολή του προστίμου στις αρχές του χρόνου, αλλά και ένα μέρος τους στην … Black Friday.

Σ΄ αυτό το διάστημα των εμπορικών προσφορών περιορίστηκαν οι επισκέψεις των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ. Πάντως οι ελπίδες της διοίκησης της εταιρείες διατηρούνται και βασίζονται τόσο στο νέο κατάστημα – που εγκαινιάζεται επισήμως σήμερα – όσο και στην ανακαίνιση του μεγάλου καταστήματος της περιοχής του Ελληνικού, που αναμένεται να ολοκληρωθεί στις πρώτες ημέρες του Δεκεμβρίου. Και φυσικά στην κίνηση της χριστουγεννιάτικης αγοράς.

Αναφορικά με το νέο κατάστημα, αξίζει να σημειωθεί ότι διαθέτει εμβαδόν 2.800 τμ, περιέχει 20.000 κωδικούς προϊόντων και το ύψος της επένδυσης ανήλθε στα 12 εκατ. ευρώ. Στο κατάστημα του Ελληνικού, με επιφάνεια 5.000 τ.μ., η ανακαίνιση κόστισε 1,5 εκατ. ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στάσιμες πωλήσεις και ζημιές για τα ΑΒ: Πώς το εξηγεί η διοίκηση

Η αλυσίδα «πληρώνει» την αντίληψη που έχει δημιουργεί στους καταναλωτές ότι είναι από τις πιο ακριβές, παρότι έχει κάνει προσπάθεια να πλασαριστεί ανάμεσα στις τρεις πιο φθηνές, αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αντεπιτίθεται η ΑΒ Βασιλόπουλος για το βαρύ πρόστιμο του υπ. Ανάπτυξης

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ προσφεύγει δικαστικά εναντίον του προστίμου που ανακοινώθηκε χθες από τον Α. Γεωργιάδη και είναι το δεύτερο μεγαλύτερο έως τώρα. Γιατί θεωρεί ότι ήταν εσφαλμένοι οι υπολογισμοί του υπουργείου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Αντεπίθεση στην αγορά με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Αφήνει πίσω την εποχή του σλόγκαν «του πουλιού το γάλα» και στρέφεται στα φθηνότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας η αλυσίδα, για να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες κρίσης. Στα 1.200 από 850 θα αυξηθούν τα προϊόντα private label.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Eπίθεση» της Μασούτης στη νότια Ελλάδα, «πονοκέφαλος» τα logistics

Με προσφορά για δωρεάν ψώνια σε τυχερούς καταναλωτές, η βορειοελλαδική αλυσίδα δίνει ώθηση στα νέα καταστήματα Γλυφάδας και Πάτρας. Υψηλό κόστος από τη μεταφορά των εμπορευμάτων από Θεσσαλονίκη.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα δίνουν όλα οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ για τα μερίδια αγοράς των εορτών

Οι αλυσίδες επιβαρύνουν το κόστος των πωλήσεων επειδή θέλουν να αυξήσουν τον τζίρο όσο είναι δυνατό περισσότερο. Συμμετέχουν περισσότερο από κάθε περίοδο του έτους στις προσφορές των προμηθευτών τους.