ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Άνοιγμα στην αμερικανική αγορά από την εταιρεία ενδυμάτων Mat Fashion

Η εταιρεία μετράει ήδη 35 σημεία πώλησης στην ανατολική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών, σχεδιάζοντας αργά και σταθερά την διεύρυνση της παρουσίας της. Επέστρεψε φέτος μέσω συνεργασιών και στις αγορές Ρωσίας και Ουκρανίας.

Η εξωστρέφεια αποτελεί την λέξη-κλειδί για την εταιρεία ενδυμάτων Mat Fashion, καθώς οι εξαγωγές συνθέτουν περισσότερο από το μισό των ετήσιων εσόδων της. Μιλώντας στο BD, ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας που ειδικεύεται στα ενδύματα plus-size fashion, κ. Λεωνίδας Μονέδας, επισημαίνει την σημασία της επιστροφής της εταιρείας στις αγορές της Ουκρανίας αλλά και στη ρωσική αγορά, καθώς και της επέκτασης της στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

«Πλέον το σήμα μας βρίσκεται σε περισσότερα από 35 σημεία στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ, κυρίως στη Νέα Υόρκη και την Ουάσιγκτον, βάσει συνεργασιών χονδρικής που έχουμε συνάψει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο μέσω των συμμετοχών μας σε εμπορικές εκθέσεις. Πρόκειται για μία αγορά-πρόκληση, καθώς ο ανταγωνισμός είναι οξύς και τα είδη μας επιβαρύνονται με δασμούς εισαγωγής. Παρόλα αυτά, έχουμε εμπιστοσύνη στον προϊόν μας, καθώς αποτελεί μία εναλλακτική πρόταση στην συγκεκριμένη αγορά και η ζήτηση είναι πολύ ενθαρρυντική», σημειώνει ο κ. Μονέδας.

Ο ίδιος τονίζει ότι η αμερικανική αγορά βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Mat και για το 2024, ενώ στα θετικά που έτους που αποχαιρετάμε συγκαταλέγεται η επιστροφή των συλλογών της εταιρείας στις πολλά υποσχόμενες αγορές της Ουκρανίας καθώς και της Ρωσίας -όπου ήδη είχε εδραιώσει την παρουσία της μέσω συνεργασιών χονδρικής πριν τις πολεμικές συγκρούσεις.

Οι εξαγωγές αποτελούν πλέον το 55% των εσόδων της εταιρείας, με τις συλλογές της να βρίσκονται σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά αλλά και στο Καζακστάν και σε επιλεγμένες χώρες της Μέσης Ανατολής. Η εταιρεία διαθέτει ήδη ένα shop-in-shop στους χώρους του πολυκαταστήματος Printemps στο Κατάρ, ενώ διατηρεί επίσης συνεργασίες χονδρικής στην αγορά της Αιγύπτου και του Κουβέιτ κι έχει ένα κατάστημα franchise στο Καζακστάν. Στην χώρα μας άνοιξε το μεγαλύτερο μέχρι στιγμής κατάστημά της τον Ιούλιο στους χώρους του εμπορικού κέντρου River West, ενώ προχωράει στην ανακαίνιση παλαιότερων καταστημάτων της, όπου αυτό απαιτείται. Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές της επιδόσεις, ο κ. Μονέδας σημειώνει ότι το 2023 αποτελεί ιδιαίτερο έτος, με αρκετές διακυμάνσεις στην ζήτηση, ωστόσο εκτιμά ότι ο στόχος της υπέρβασης των μεγεθών του 2019 είναι εφικτός καθώς ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων της υπερβαίνει αυτόν του προηγούμενου έτους.

Σημειώνεται ότι η Mat Fashion έκλεισε το 2022 με αυξημένες πωλήσεις συνολικού ύψους 10,63 εκατ ευρώ, από 8,5 εκατ ευρώ το 2021, ενώ το μικτό της κέρδος ανήλθε σε 4,59 εκατ ευρώ, από 3,45 εκατ ευρώ και τα αποτελέσματα προ φόρων υποχώρησαν σε 308.543 ευρώ, από 702.533 ευρώ το 2021. Το αυξημένο κόστος παραγωγής και των πρώτων υλών αποτελούν ζητήματα που θα απασχολήσουν την εταιρεία και στο μέλλον, ωστόσο εκτιμάται ότι θα αντιμετωπιστούν από την σταθερή ζήτηση εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων. Η Mat Fashion έχει ήδη παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες, με τις εξαγωγές της για φέτος να εκτιμώνται στα περσινά επίπεδα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ευκαιρίες στις ΗΠΑ αναζητεί η Mat Fashion - Έχασε εξαγωγές λόγω πολέμου

Η εταιρεία που παράγει σχεδόν εξ ολοκλήρου τις συλλογές plus size ρούχων της στην Ελλάδα αναζητά νέες αγορές, μετά τη συρρίκνωση της παρουσίας σε Ρωσία και Ουκρανία. Αυξημένος ο τζίρος του ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.