ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Κινήσεις επέκτασης από τη Mat Fashion, ανοίγει νέα καταστήματα

Η εταιρεία που ειδικεύεται σε plus size ενδύματα έθεσε σε λειτουργία τρία νέα καταστήματα στην Κύπρο και τέσσερα στη Γερμανία, ενώ ενισχύει το ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Στην ανάκτηση του χαμένου εδάφους που επέβαλαν οι περιορισμοί της πανδημίας στοχεύει για φέτος η εταιρεία ενδυμάτων Mat Fashion, ανανεώνοντας την εικόνα των καταστημάτων της αλλά και επεκτείνοντας τις συνεργασίες χονδρικής που διαθέτει.

Μιλώντας στο BD, ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας που ειδικεύεται στην κατηγορία plus size ενδυμάτων, κ. Λεωνίδας Μονέδας, επεσήμανε τις θετικές επιδόσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας, και τη χρονιά που διανύουμε, καθώς και την ανάκαμψη των διεθνών κλαδικών εκθέσεων, όπου η εταιρεία συμμετέχει και στις οποίες βασίζεται για την ενίσχυση του εξωστρεφούς προφίλ της. 

Σύμφωνα με τον κ. Μονέδα, αυξημένα μεγέθη καταγράφουν την περίοδο αυτή κυρίως περιφερειακά καταστήματα της αλυσίδας, όπου υπάρχει και αυξημένη τουριστική ροή, με χαρακτηριστικά παραδείγματα το εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στην Θεσσαλονίκη, το κατάστημα της Πάτρας, καθώς και του Ηρακλείου στην Κρήτη. Ο ίδιος επισημαίνει ότι η εταιρεία έκλεισε το 2020 με κάμψη πωλήσεων σε ποσοστό 30% συγκριτικά με το 2019, ενώ για φέτος προβλέπει μικρότερη μείωση τζίρου σε ποσοστό 10% συγκριτικά με το 2019, επιτυγχάνοντας να περιορίσει τις απώλειες. 

Πέρα από την συνεισφορά των τουριστών στο δίκτυο των φυσικών καταστημάτων, στην επίτευξη του στόχου αυτού συμβάλει και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, το οποίο παρουσίασε αύξηση τζίρου κατά 45% το 2020 συγκριτικά με το 2019 και δείχνει να διατηρεί την δυναμική του και φέτος, επαληθεύοντας την πιστότητα των πελατών του.

Η εταιρεία μάλιστα επενδύει στο ηλεκτρονικό της κατάστημα στοχεύοντας αυτό να αποτελέσει έναν πολλαπλά ενδιαφέροντα προορισμό, συνεργαζόμενη με τις εκδόσεις Ψυχογιός και προσθέτοντας την ενότητα “Βιβλίο” στο shop.matfashion.com. Σε αυτήν περιλαμβάνονται επιλογές του εκδοτικού οίκου από την ελληνική και διεθνή λογοτεχνία, οι οποίες θα ανανεώνονται συνεχώς με νέους τίτλους, συνδυάζοντας μόδα με λογοτεχνία σε μια ενδιαφέρουσα σύμπραξη. 

Σε ό,τι αφορά την χονδρική, η Mat Fashion πρόσφατα συμμετείχε στην έκθεση του Dusseldorf ενώ επόμενα βήματα αποτελούν το Παρίσι και η Μόσχα, καθώς μετά από ένα έτος κατά το οποίο οι δειγματισμοί πραγματοποιούνταν μόνο ψηφιακά, επανήλθε η φυσική παρουσία των εκθετών, έστω και με αυξημένα υγειονομικά πρωτόκολλα. Η εταιρεία εξάγει τις συλλογές της σε 55 χώρες, διαθέτοντας περισσότερα από 550 σημεία πώλησης διεθνώς. Παράλληλα, διαθέτει 21 καταστήματα στην Ελλάδα, με πιο πρόσφατη προσθήκη την λειτουργία ενός corner στο πολυκατάστημα Attica στο κέντρο της Αθήνας. Το συγκεκριμένο σημείο προετοιμάστηκε μέσα στην περίοδο του lockdown και εγκαινιάστηκε με την επανέναρξη της λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων, καταγράφοντας μέχρι στιγμής θετικές επιδόσεις. 

Περαιτέρω, η αλυσίδα προχώρησε στην ανακαίνιση του καταστήματος που λειτουργεί στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στην Θεσσαλονίκη, ενώ διατηρεί σχέδια περαιτέρω επέκτασης της παρουσίας της στην ελληνική αγορά μέχρι το τέλος του έτους, με επίκεντρο τις πιο οργανωμένες αγορές των πολυκαταστημάτων και των εμπορικών κέντρων. Μέσα στους πρώτους μήνες του 2021, η Mat Fashion εγκαινίασε την συνεργασία της με τα πολυκαταστήματα Era σε Λεμεσό, Λάρνακα και Πάφο, στην Κύπρο ενώ απέκτησε και ισχυρή παρουσία στα πολυκαταστήματα Zinser, σε τέσσερις πόλεις της Γερμανίας

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Άνοιγμα στην αμερικανική αγορά από την εταιρεία ενδυμάτων Mat Fashion

Η εταιρεία μετράει ήδη 35 σημεία πώλησης στην ανατολική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών, σχεδιάζοντας αργά και σταθερά την διεύρυνση της παρουσίας της. Επέστρεψε φέτος μέσω συνεργασιών και στις αγορές Ρωσίας και Ουκρανίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ευκαιρίες στις ΗΠΑ αναζητεί η Mat Fashion - Έχασε εξαγωγές λόγω πολέμου

Η εταιρεία που παράγει σχεδόν εξ ολοκλήρου τις συλλογές plus size ρούχων της στην Ελλάδα αναζητά νέες αγορές, μετά τη συρρίκνωση της παρουσίας σε Ρωσία και Ουκρανία. Αυξημένος ο τζίρος του ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.