ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Υπερδιπλάσιες πωλήσεις πέτυχε το e-shop της Mat Fashion

Η ελληνική εταιρεία ρούχων plus size, Mat Fashion, εκτιμά ότι έχασε το 20% των ετήσιων πωλήσεων εξαιτίας του lockdown αλλά κατάφερε τον Απρίλιο να αυξήσει κατά 120% τις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Διεύρυνση του πελατολογίου της σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου πέτυχε η ελληνική εταιρεία ρούχων plus size, Mat Fashion, στην διάρκεια της καραντίνας κι ενώ τα καταστήματά της παρέμεναν κλειστά. Πλέον, η εταιρεία προσδοκά στην διατήρηση της θετικής τάσης για το e-shop της, το οποίο λειτουργεί από το 2012, ενώ αναπροσαρμόζει την παραγωγή και τις παραγγελίες της την επόμενη ημέρα της επανέναρξης λειτουργίας των 21 σημείων της αλλά και της εξαγωγικής της δραστηριότητας, αναλόγως της ζήτησης. 

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, κ. Λ. Μονέδα, το lockdown οδήγησε στην απώλεια περί του 20% του ετήσιου τζίρου της εταιρείας, ποσοστό που δύσκολα αναπληρώνεται, δεδομένου μάλιστα ότι η περίοδος που χάθηκε συμπεριελάμβανε και το Πάσχα, διάστημα ιδιαίτερα κρίσιμο για τις πωλήσεις της Mat, καθώς αυξάνεται η ζήτηση για πιο επίσημα ρούχα.

Ένα σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων αυτών των ειδών ωστόσο πραγματοποιήθηκε μέσω του e-shop της εταιρείας κυρίως τον Απρίλιο, με τον τζίρο να ενισχύεται κατά 120% συγκριτικά με πέρσι, ενώ η τάση διατηρήθηκε και τον Μάιο με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 80%. Σημειώνεται ότι το διαδικτυακό κανάλι της εταιρείας εξυπηρετεί Ελλάδα αλλά και Κύπρο. 

Πλέον, η εταιρεία εστιάζει και στην επανέναρξη της εξαγωγικής της δραστηριότητας, η οποία είχε επίσης παγώσει στο διάστημα του lockdown εντός κι εκτός συνόρων, με τις απώλειες να εκτιμώνται περί το 15% συγκριτικά με πέρσι.

Σημειώνεται ότι η Mat Fashion διατηρεί περισσότερους από 600 συνεργάτες χονδρικής σε 48 χώρες, καλύπτοντας την ευρωπαϊκή αγορά κι εξάγοντας ενδύματα από το Μεξικό και χώρες της Καραϊβικής, μέχρι την Ιαπωνία. Με το 95% της παραγωγής ρούχων να πραγματοποιείται στην Ελλάδα, η εταιρεία στοχεύει στην ενίσχυση της συνεισφοράς των εξαγωγών της στις συνολικές της πωλήσεις σε ποσοστό άνω του 50% που είναι σήμερα. 

Σε ό,τι αφορά την εγχώρια αγορά, ο κ. Μονέδας σημειώνει ότι ο Μάιος παρουσίασε διακυμάνσεις στην αγοραστική κίνηση, με τα περιφερειακά μεμονωμένα καταστήματα της αλυσίδας να καταγράφουν καλύτερες επιδόσεις από όσα λειτουργούν σε εμπορικά κέντρα. Υπό τις παρούσες συνθήκες, το δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας θα παραμείνει αμετάβλητο, ενώ οι πωλήσεις για φέτος εκτιμάται ότι θα κλείσουν περί το 15% χαμηλότερα από πέρσι. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Άνοιγμα στην αμερικανική αγορά από την εταιρεία ενδυμάτων Mat Fashion

Η εταιρεία μετράει ήδη 35 σημεία πώλησης στην ανατολική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών, σχεδιάζοντας αργά και σταθερά την διεύρυνση της παρουσίας της. Επέστρεψε φέτος μέσω συνεργασιών και στις αγορές Ρωσίας και Ουκρανίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ευκαιρίες στις ΗΠΑ αναζητεί η Mat Fashion - Έχασε εξαγωγές λόγω πολέμου

Η εταιρεία που παράγει σχεδόν εξ ολοκλήρου τις συλλογές plus size ρούχων της στην Ελλάδα αναζητά νέες αγορές, μετά τη συρρίκνωση της παρουσίας σε Ρωσία και Ουκρανία. Αυξημένος ο τζίρος του ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.