ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Payzy pro

Διευρύνει την παρουσία του στην ελληνική αγορά το payzy pro της Cosmote

Η εφαρμογή άμεσων πληρωμών για επιχειρήσεις του ΟΤΕ καταγράφει σημαντική επιτυχία στους δυο πρώτες μήνες ζωής της και βγαίνει πλέον πανελλαδικά. Στους 250.000 αυξήθηκαν οι χρήστες του payzy.

Έχοντας καταγράψει ήδη θετική αποδοχή από αρκετές επιχειρήσεις και με το ενδιαφέρον να είναι μεγάλο και εκτός Αθήνας, Θεσσαλονίκης, το payzy pro της Cosmote ανοίγει σε όλη την Ελλάδα, θέλοντας να αυξήσει τον αριθμό των επαγγελματιών που βρίσκονται στην εφαρμογή.

Όπως αναφέρουν στελέχη της Cosmote Payments στο BD, «είμαστε ικανοποιημένοι από την πρώτη αποδοχή που έχει γνωρίσει η εφαρμογή από τις επιχειρήσεις. Ήδη μέσα σε δυο μήνες έχουν εγγραφεί 400 επιχειρήσεις και υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον και σε άλλες πόλεις. Γι' αυτό και αποφασίσαμε να βγει η εφαρμογή πανελλαδικά». Παράλληλα η payzy pro θα τρέξει και ένα πρόγραμμα προσφορών και ειδικών προνομίων για τις επιχειρήσεις που θα μπουν μέχρι τέλος Φεβρουαρίου στην εφαρμογή.

Όπως είχε αναφέρει το BD, η προμήθεια μετά τους έξι πρώτους μήνες που θα είναι μηδενική για την επιχείρηση θα ανέρχεται στο 0,4% ανά συναλλαγή, αποτελώντας μια εναλλακτική πρόταση για τις επιχειρήσεις που θέλουν να δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές.

Στελέχη του ΟΤΕ αναφέρουν ότι στόχος είναι να μπουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις μικρομεσαίες και μεγάλες. Επισημαίνουν ότι πρόκειται για ένα χρήσιμο εργαλείο που θα βοηθήσει πολλές επιχειρήσεις, καθώς δεν αποτελεί μόνο μια εφαρμογή πληρωμών αλλά και μέσο ψηφιακής προβολής, που δίνει τη δυνατότητα για δημιουργία προωθητικών ενεργειών.

Η εφαρμογή θα επιτρέπει στην επιχείρηση να δημιουργήσει το δικό της μοναδικό πρόγραμμα επιβράβευσης με επιστροφές σε ευρώ (cashback) για τους πελάτες της, ενώ θα μπορεί να προχωρήσει και σε άλλες προσφορές όπως 1+1 προϊόν, και οι επιχειρήσεις θα μπορούν να δημιουργούν στοχευμένες καμπάνιες ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες, το Payzy Pro παρέχεται εντελώς δωρεάν για τους δύο πρώτους μήνες. Οι επόμενοι δύο μήνες διατίθενται με συνδρομή 10 ευρώ τον μήνα, ενώ στη συνέχεια το ποσό αυτό ανεβαίνει στα 20 ευρώ τον μήνα και δεν υπάρχει δέσμευση συμβολαίου.

Στη συνδρομή περιλαμβάνονται επίσης και δυο δωρεάν εμβάσματα το μήνα, ένα επιπλέον τερματικό QR, και υποστήριξη, καθώς και διαφήμιση σε όλη την πελατειακή βάση του payzy.

Από τον τρίτο μήνα εγγραφής στην εφαρμογή, η συνδρομή της επιχείρησης θα ανανεώνεται αυτόματα. Σε περίπτωση που δεν θα υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στο payzy pro λογαριασμό της επιχείρησής, θα ενημερώνεται μέσω push notification μέσα στο payzy pro, προκειμένου να φορτίζει τον payzy pro λογαριασμό της και να ανανεώνει τη συνδρομή της.

Παράλληλα μέσω της εφαρμογής οι επιχειρηματίες θα μπορούν να εκδώσουν και φυσική κάρτα VISA, η οποία θα είναι δωρεάν και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ΑΤΜ, διαδικτυακές συναλλαγές και για πληρωμές σε φυσικά καταστήματα, ενώ μπορεί να προστεθεί και σε ηλεκτρονικά πορτοφόλια. Ωστόσο αν χαθεί, ο χρήστης θα πρέπει να καταβάλλει 9 ευρώ για την αντικατάστασή της.

Ακόμα ένα σημαντικό όφελος για τις επιχειρήσεις είναι η άμεση ρευστότητα στα ποσά που εισπράττουν από την αγορά που κάνουν οι χρήστες του payzy. Επίσης, το κινητό μετατρέπεται σε «τερματικό» αποδοχής πληρωμών μέσω της τεχνολογίας QR code. Η επιχείρηση μπορεί να έχει ενεργά έως και δυο τερματικά αποδοχής πληρωμών.

Ειδικότερα, η πληρωμή γίνεται μέσα από την εφαρμογή Payzy ή απευθείας ανοίγοντας την κάμερα του κινητού, σκανάροντας το μοναδικό QR code που θα έχει δημιουργήσει ο επαγγελματίας για τη συγκεκριμένη συναλλαγή. Αυτόματα με την έγκριση της συναλλαγής, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να προσθέσει και φιλοδώρημα, θα βλέπει και τα ευρώ που επιστρέφονται στο payzy πορτοφόλι του.

Καφετέριες, εστιατόρια, καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, καλλυντικών, ειδών καθημερινής ανάγκης, mini market, ξενοδοχεία, κομμωτήρια, βιβλιοπωλεία, φούρνοι, φαρμακεία, ανθοπωλεία, γυμναστήρια, ακόμα και ταξί, είναι μόνο μερικές μόνο από τις πολλές κατηγορίες επιχειρήσεων που θα συμμετέχουν στο payzy pro, με τον όμιλο να στοχεύει να προσθέσει όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτύξουν τα ηλεκτρονικά κανάλια προσφορών τους.

Οι πάνω από 250.000 χρήστες που έχει σήμερα το payzy μπορούν να επωφεληθούν από τις καθημερινές προσφορές των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων του payzy pro. Μέσα στην εφαρμογή payzy, ο χρήστης θα μπορεί να βλέπει τις επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά του και έχουν ενεργές cashback προσφορές.

Επίσης κάθε φορά που ο χρήστης θα πληρώνει μέσω του payzy θα επωφελείται και με 1% της αξίας των αγορών του σε ευρώ, αλλά και με το cashback που έχεις ορίσει η επιχείρηση. Υπενθυμίζουμε πως με το πρόγραμμα πιστότητας του payzy, για κάθε 1 ευρώ που ξοδεύουν οι χρήστες, κερδίζουν 1 coin. Τα coins που συλλέγουν, μπορούν να τα εξαργυρώνουν στο payzy πορτοφόλι τους σε ευρώ και να τα χρησιμοποιήσουν χωρίς περιορισμούς.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Germanos, katastima, wrario
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιατί μπαίνει και στις οικιακές μικροσυσκευές η αλυσίδα Γερμανός

Η στασιμότητα που καταγράφει ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων με υποχώρηση των εσόδων από υπηρεσίες οδηγεί την αλυσίδα καταστημάτων να διευρύνει την γκάμα προϊόντων που προσφέρει.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Nexi Ελλάδος: Δεν είναι υψηλές οι προμήθειες των POS στην ελληνική αγορά

Από τις χαμηλότερες προμήθειες στην Ευρώπη έχει η Ελλάδα σύμφωνα με τον Eugenio Tornaghi, CEO της Nexi Ελλάδος. Τι αναφέρει για τις κυβερνητικές πιέσεις για τη μείωση του ύψους των προμηθειών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το Netflix μπαίνει στην Cosmote TV: Τι αλλάζει στη συνδρομητική τηλεόραση

Μέχρι και πρόσφατα οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι «χτυπούσαν» τις πλατφόρμες streaming και τους ζητούσαν να συνεισφέρουν στις επενδύσεις υποδομών, αλλά πλέον περνούν σε μια στρατηγική συμμαχιών.
tileorasi-tv-kanalia-leukes perioxes
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ποιος ήταν ο νικητής του 2023 στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης

Οι πάροχοι είδαν τον αριθμό των συνδρομητών να αυξάνεται το 2023 παρά τις οικονομικές προκλήσεις, τον ανταγωνισμό του streaming και την πειρατεία. Ποια ήταν η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αύξηση συνδρομητών.