Η είσοδος της Παπουτσάνης στα είδη οικιακής φροντίδας, κυρίως με την εξαγορά του σήματος ΑΡΚΑΔΙ έχει αρχίσει και αποδίδει καρπούς. Μαζί με τα παραδοσιακά προϊόντα προσωπικής περιποίησης, τα επώνυμα προϊόντα του ομίλου συνεισφέρουν το 28% των συνολικών πωλήσεων και σταδιακά διευρύνουν τα μερίδια αγοράς τους.
Στο πρώτο τρίμηνο του 2025 οι πωλήσεις της κατηγορίας προϊόντων οικιακής φροντίδας ενισχύθηκαν κατά 91% σε σχέση με πέρσι, ενώ η ανάπτυξη των προϊόντων προσωπικής περιποίησης ήταν στο 4%.
Και οι υπόλοιποι τρεις τομείς δραστηριότητας (πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, παραγωγή τρίτων και πωλήσεις σαπωνομαζών) κινήθηκαν ανοδικά με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου να διαμορφωθούν στα 17,2 εκατ. ευρώ ενισχυμένες κατά 21% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Το μικτό κέρδος ενισχύθηκε κατά 28% στα 6,5 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη κατά 78,5% στα 1,2 εκατ. ευρώ. Στη βελτίωση των κερδών μετά από φόρους συνετέλεσε και ο μειωμένος φόρος εισοδήματος ως αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης επενδυτικών προγραμμάτων που προβλέπουν φοροαπαλλαγές.
Το περιθώριο μικτού κέρδους του ομίλου αυξήθηκε στο 37,1% έναντι 35,4% το πρώτο τρίμηνο του 2024. Το 61% των πωλήσεων προήλθε από εξαγωγές.
Οι προβλέψεις για το 2025 και η πιθανότητα νέων εξαγορών
Η διοίκηση της εταιρείας αναμένει διψήφια αύξηση πωλήσεων για το σύνολο του 2025 καθώς τα δικά της σήματα κερδίζουν θέσεις στο ράφι των supermarkets αλλά και γιατί έχει διευρύνει τις συνεργασίες της με ξένους πολυεθνικούς ομίλους για φασόν παραγωγή, δραστηριότητα που φέρνει και τον μεγαλύτερο ετήσιο τζίρο στον όμιλο.
Οι επενδύσεις φέτος θα κυμανθούν μεταξύ 4,5-5 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση δεν υπολογίζει στο Capex αυτό κεφάλαια για πιθανές νέες εξαγορές. Όπως αναφέρουν τα στελέχη της, υπάρχουν στόχοι στην ελληνική αγορά για εξαγορές μικρών δυναμικών εταιρειών οικιακής φροντίδας αλλά και στο εξωτερικό για μικρές μονάδες παραγωγής που θα ενισχύσουν την εξαγωγική δραστηριότητα.