ΓΔ: 2084.59 -0.25% Τζίρος: 2.71 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:37:39
Μπουκάλι Coca-Cola γυάλινο
Φώτο: Shutterstock

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Επενδύει στην καινοτομία και διευρύνει το χαρτοφυλάκιό

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον και ο Όμιλος Coca-Cola HBC ενισχύουν την ανάπτυξη νέων προϊόντων μέσω επένδυσης στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης στην Ελλάδα, με στόχο τη διεύρυνση επιλογών για τους καταναλωτές.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της, εστιάζοντας στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, γεύσεων και συσκευασιών. Η στρατηγική αυτή αποσκοπεί στην κάλυψη των αναγκών της αγοράς και στην ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας σε καίριους τομείς.

Τον προηγούμενο μήνα, ο Όμιλος Coca-Cola HBC πραγματοποίησε επένδυση ύψους 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Ελλάδα. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η επένδυση αυτή ενδυναμώνει τον ρόλο του Coca-Cola HBC R&D Centre ως κόμβου καινοτομίας για το χαρτοφυλάκιο 24/7 του Ομίλου.

Το Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης υποστηρίζει την ανάπτυξη προϊόντων σε κατηγορίες όπως χυμοί, νερό, σνακ και γάλα, για εμπορικά σήματα όπως Amita, Fruice, Deep River Rock Water, Λανίτης και Next, που διατίθενται στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Ιρλανδία, τη Σερβία, την Ιταλία και την Αλβανία. 

Για την ελληνική αγορά, το κέντρο έχει συμβάλει στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη σημαντικών brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον, όπως τα Amita, Amita Motion, Frulite, Avra και Tsakiris Chips.

Η πρόσφατη επένδυση περιλαμβάνει την εγκατάσταση προηγμένου τεχνολογικού εξοπλισμού και νέων υποδομών, διευκολύνοντας την εξέλιξη των προϊόντων του Ομίλου Coca-Cola HBC και ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά του.

Όπως ανέφερε ο Svetoslav Atanasov, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, η συγκεκριμένη επένδυση λειτουργεί ως «επιταχυντής ανάπτυξης, καθώς ενισχύει τη δυνατότητά μας να δημιουργούμε νέες ευκαιρίες σε ακόμα περισσότερες κατηγορίες, προς όφελος των πελατών μας».

Εξελίξεις στην αγορά μη αλκοολούχων ποτών

Κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής συνάντησης, ο κ. Atanasov επισήμανε ότι το οργανωμένο λιανεμπόριο παρουσιάζει ανοδική πορεία, σε αντίθεση με την κατανάλωση εκτός σπιτιού, όπου η εστίαση παραμένει πιεσμένη. 

Απέφυγε να προβεί σε εκτιμήσεις για το σύνολο του έτους, σημειώνοντας πως τα στοιχεία του τελευταίου τετραμήνου δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί. Επεσήμανε επίσης ότι, παρά την αυξημένη τουριστική κίνηση, δεν καταγράφηκε αντίστοιχη αύξηση στην κατανάλωση.

Από την πλευρά του, ο Σταύρος Μουρελάτος, Γενικός Διευθυντής της Coca Cola Hellas για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, χαρακτήρισε τη φετινή σεζόν δύσκολη, με τα στοιχεία των ερευνών να δείχνουν σαφή άνοδο στο ράφι του οργανωμένου λιανεμπορίου. 

Το 2025 είχε σημαντικές προκλήσεις για το κανάλι HoReCa, ενώ η θετική τάση στο οργανωμένο λιανεμπόριο λειτούργησε εν μέρει αντισταθμιστικά.

Ο κ. Μουρελάτος υπογράμμισε ότι η εταιρεία εστιάζει στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της, με νέες γεύσεις σε ήδη υπάρχουσες κατηγορίες, επενδύοντας στην καινοτομία και διευρύνοντας τις επιλογές για τους καταναλωτές. Τα νέα προϊόντα αναμένεται να λανσαριστούν στην αγορά έως το καλοκαίρι του 2026.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σημαία Κίνας οικονομία
ΔΙΕΘΝΗ

Ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική δείχνουν τα νέα φορολογικά στοιχεία της Κίνας

Τα φορολογικά έσοδα της Κίνας ξεπέρασαν τα 29 τρισ. γιουάν στο ενδεκάμηνο, δείχνοντας σταθερή ανάπτυξη. Μέτρα ενίσχυσης κατανάλωσης και καινοτομίας τροφοδοτούν την οικονομική ανάκαμψη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Jumbo: Πωλήσεις +6% τον Νοέμβριο και +8% στο 11μηνο, με ανησυχία για μπλόκα

Ο Όμιλος Jumbo ανακοίνωσε άνοδο πωλήσεων +6% τον Νοέμβριο και ανάπτυξη +8% στο 11μηνο, ενώ προειδοποιεί ότι οι αγροτικές κινητοποιήσεις μπορεί να προκαλέσουν σοβαρές διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Ράφια σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σούπερ μάρκετ: Πάνω από 13 δισ. ευρώ οι πωλήσεις το 2024

Το 2024 οι πωλήσεις σούπερ μάρκετ έφτασαν τα 13,06 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 4,38% σε σχέση με το 2023, σύμφωνα με το «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ». Ο κλάδος παρουσίασε θετική κερδοφορία παρά τις πιέσεις κόστους.