ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Ενισχύει τα κανάλια εξυπηρέτησης η ΔΕΗ για την αποφυγή συνωστισμού

Επαναλειτούργησαν σήμερα περισσότερα από 100 καταστήματα της ΔΕΗ με τους καταναλωτές να δημιουργούν ουρές στο κατάστημα της οδού Αριστείδου με την εταιρεία να καλεί να γίνονται οι συναλλαγές μέσω του site της.

Σύσταση προς τους καταναλωτές, προκειμένου να αποφύγουν τον όποιο συνωστισμό, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους μέσα από το site της ΔΕΗ www.dei.gr και από το τηλεφωνικό κέντρο 11770, του οποίου το ωράριο έχει αυξηθεί και πλέον καλύπτει όλο σχεδόν το εύρος συναλλαγών (πληρωμές, νέα συμβόλαια, αλλαγή στοιχείων, διακανονισμοί κλπ) απευθύνει η επιχείρηση.

Με αφορμή τις ουρές που σχηματίστηκαν σήμερα στο κατάστημα της οδού Αριστείδου στην Αθήνα, η ΔΕΗ επισημαίνει ότι έχει ξεκινήσει την επικοινωνία με τους μεγάλους επικοινωνιακούς παρόχους προκειμένου να πετύχει τη μείωση των χρεώσεων στους συνδρομητές τους, οι οποίοι καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο 11770. Ήδη, έχει συμφωνήσει με τη Wind, η οποία προχώρησε τα τελευταία 24ωρα σε μείωση της χρέωσης κατά 47% για τις κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο προς το 11770.

Σημειώνεται ότι σήμερα επαναλειτούργησαν περισσότερα από 100 καταστήματα της ΔΕΗ αποκλειστικά για πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων.

Όπως επισημαίνει η επιχείρηση:

- Σε όλα τα καταστήματα υπήρξε αυστηρή τήρηση των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας για την προστασίας των εργαζομένων και των πελατών, όπως θερμομέτρηση, ειδικές σημάνσεις για τήρηση αποστάσεων, χρήση μασκών, αντισηπτικά, κ.α.

- Επιπροσθέτως, οι υπάλληλοι των καταστημάτων σε όλη την επικράτεια κατέγραψαν τα στοιχεία 1000 και πλέον πελατών, ώστε να εξυπηρετηθούν από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εντός της ημέρας και να αποφύγουν έτσι την παραμονή στις ουρές.

- Ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση υπήρξε στο κεντρικό κατάστημα της Αριστείδου, όπου παρατηρήθηκαν από νωρίς το πρωί εικόνες συνωστισμού έξω από τις πύλες εισόδου. Η κατάσταση ομαλοποιήθηκε μετά τις 9:00 π.μ., με τη συνδρομή και της ΕΛΑΣ προκειμένου οι πελάτες να τηρήσουν τις αποστάσεις ασφαλείας, ενώ με απόφαση της διοίκησης της ΔΕΗ το κατάστημα έμεινε ανοιχτό μέχρι αργά το απόγευμα, ώστε να εξυπηρετηθεί και ο τελευταίος πελάτης.

- Η ΔΕΗ συνεχίζει να ενισχύει τα κανάλια επικοινωνίας και εξυπηρέτησης με κάθε τρόπο και ήδη τις τελευταίες ημέρες εξυπηρετεί τους πελάτες της και μέσα από τη σελίδα της στο Facebook απαντώντας σε αιτήματα και μηνύματα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-DEI-Retele Electrice Muntenia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Εκσυγχρόνισε το μεγαλύτερο κεντρικό υποσταθμό της Ρουμανίας

Ο σταθμός διανέμει ηλεκτρική ενέργεια σε περίπου 70.000 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των κεντρικών γραφείων της ρουμανικής κυβέρνησης και αρκετών νοσοκομείων. Η επένδυση ήταν ύψους περίπου 14 εκατ.
businessdaily-DEI-DEH
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Δεν έχει γίνει καμία συζήτηση ή συμφωνία για εξαγορά της Nova

Η ΔΕΗ συνεχίζει την υλοποίηση του πλάνου της για την ανάπτυξη ενός εθνικού δικτύου οπτικών ινών, μέσω της υφιστάμενης υποδομής του Δικτύου Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, τονίζει η εταιρεία.