ΓΔ: 1422.1 0.32% Τζίρος: 37.34 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:38:13 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Eurolife

Eurolife: Εντυπωσιακή επαναφορά των εσόδων άρχισε τον Μάιο

Στα προ πανδημίας επίπεδα επανήλθαν το δεύτερο 15θήμερο του Μαΐου τα έσοδα της Eurolife, ενώ το 2019 η εταιρεία πέτυχε κέρδη προ φόρων 135 εκατ. ευρώ με αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας κατά 60%.

Χωρίς βαριές απώλειες φαίνεται ότι ξεπερνά ο ασφαλιστικός όμιλος της Eurolife FFH το σοκ της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, καθώς, όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, παρουσιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του 2019, στο τετράμηνο Ιανουαρίου - Απριλίου η μείωση της παραγωγής ήταν 4,3%, ενώ τις δύο τελευταίες εβδομάδες του Μαΐου η παραγωγή ασφαλίστρων επιστρέφει στα προ πανδημίας επίπεδα.

Ο κ. Σαρρηγεωργίου εμφανίσθηκε συγκρατημένος στις εκτιμήσεις του για τη συνέχεια, τονίζοντας ότι προτιμά να αποφεύγει τις υπεραισιόδοξες εκτιμήσεις δεδομένης και της αβεβαιότητας για την εξέλιξη της πανδημίας, αλλά υπογράμμισε ότι τον Μάρτιο δεν ανέμενε αυτή την επάνοδο της παραγωγής ασφαλίστρων που έχει καταγραφεί τον Μάιο. Όπως σημείωσε ο κ. Σαρρηγεωργίου, εξαγορές συμβολαίων δεν καταγράφηκαν στη διάρκεια του τετραμήνου, ενώ, σε ό,τι αφορά τα επιμέρους δίκτυα, ανέφερε ότι η μείωση παραγωγής ήταν μεγαλύτερη στο bankassurance από ό,τι στο δίκτυο διαμεσολαβητών.

Η πανδημία ήδη επιδρά στον ασφαλιστικό κλάδο, διαφοροποιώντας τα ασφαλιστικά προϊόντα που ζητούνται, καθώς καταγράφεται μείωση του ρυθμού αύξησης των αποταμιευτικών προγραμμάτων και ενίσχυση της ζήτησης για άλλα προϊόντα, όπως η ταξιδιωτική ασφάλιση και η ασφάλιση για αστική ευθύνη. Για το μέλλον, ο κ. Σαρρηγεωργίου τόνισε ότι ήδη οι ασφαλιστικές εταιρείες αρχίζουν να δημιουργούν νέα προϊόντα που θα καλύπτουν έναντι των κινδύνων από πανδημίες, αλλά σε αυτό τον τομέα θα χρειασθεί συνεργασία με το δημόσιο τομέα, ο οποίος θα πρέπει να προσφέρει καλύψεις κινδύνων αντασφαλιστικού χαρακτήρα.

Επίσης, υπογράμμισε ο κ. Σαρρηγεωργίου, τα διδάγματα της κρίσης θα πρέπει να αξιοποιηθούν για την αύξηση της παραγωγικότητας, η οποία θα αντισταθμίσει εν μέρει τις απώλειες από την κρίση. Απαιτείται, όπως είπε, μεγαλύτερη αξιοποίηση της τηλεργασίας, με σεβασμό στα δικαιώματα των εργαζομένων, κάτι που θα απαιτήσει και αλλαγή στο θεσμικό πλαίσιο, ενώ οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι συνεργαζόμενοι διαμεσολαβητές καλούνται να επιταχύνουν τις διαδικασίες ψηφιοποίησης των εργασιών τους.

Τα αποτελέσματα του 2019

Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα της Eurolife για το 2019, τέταρτο έτος λειτουργίας με βασικό μέτοχο την Fairfax, ο  κ. Σαρρηγεωργίου έκανε λόγο για μια πολύ επιτυχημένη χρονιά, καθώς, μεταξύ άλλων:

  • Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν σε 135 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα underwritting profits (λειτουργική κερδοφορία) έφθασαν τα 34 εκατ. ευρώ και ήταν από τα υψηλότερα στην ελληνική αγορά, αυξημένα κατά 60% σε σχέση με το 2018.
  • Τα έσοδα ασφαλίστρων ανήλθαν σε 508 εκατ. ευρώ, με αύξηση κατά 15% του APE (Annual premium equivalent).
  • Η εταιρεία είναι από τους μεγαλύτερους επενδυτές στην Ελλάδα, με ενεργητικό 3,3 δισ. ευρώ, ενώ εξυπηρετεί συνολικά 503.000 ασφαλισμένους. Η απόδοση στα επενδυτικά προγράμματα έφθασε το 3,3%, ποσοστό πολύ υψηλό για μια περίοδο μηδενικών/αρνητικών επιτοκίων.
  • Η Eurolife κατέβαλε αποζημιώσεις ύψους 280 εκατ. ευρώ, μαζί με τις λήξεις συμβολαίων, ενώ κατέβαλε φόρους 140 εκατ. ευρώ, εισφορές 6,5 εκατ. ευρώ και αύξησε κατά 28% τις αμοιβές και τα μπόνους στο προσωπικό της.
  • Η παραγωγή ασφαλίστρων ήταν αυξημένη κατά 17%, ανάπτυξη που προήλθε κυρίως από την αύξηση των ασφαλίστρων για αυτοκίνητα κατά 32% και από τον κλάδο ζωής κατά 17%.
  • Οι δείκτες φερεγγυότητας, χωρίς να υπολογίζονται μεταβατικά μέτρα, φθάνουν το 160% για τον κλάδο ζωής και το 150% για τις γενικές ασφαλίσεις.

Η δήλωση του Αλ. Σαρρηγεωργίου

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι υψηλές επιδόσεις του Ομίλου Eurolife FFH έρχονται να επιβεβαιώσουν το υγιές επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης που εφαρμόζεται με συνέπεια, αλλά και την εμπιστοσύνη που δείχνουν τόσο οι πελάτες όσο και οι συνεργάτες.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε σχετικά:

«Η αναπτυξιακή πορεία μας επιβεβαιώνεται από τα πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα του 2019. Ήταν μια χρονιά σημαντικών επενδύσεων και κομβικών στρατηγικών επιλογών που εδραίωσαν την αξιοπιστία μας, την οποία χτίζουμε με συνέπεια και όραμα, τόσο με τους πελάτες όσο και με τους συνεργάτες μας.

Ταυτόχρονα, αναπτύξαμε πολλές δράσεις για την κοινωνία και τους ανθρώπους, μέσα από το πρόγραμμά μας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, υποστηρίζοντας το έργο κορυφαίων οργανισμών της χώρας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε και φέτος με την ίδια δυναμική. Το 2020 είναι μια χρονιά ανανέωσης για εμάς, καθώς έχουμε, πλέον, λανσάρει τη νέα μας εταιρική ταυτότητα και μια πιο φρέσκια, αισιόδοξη και σύγχρονη εικόνα. Μέσα σε μια παγκόσμια συγκυρία που θέτει νέα δεδομένα, επιδίωξή μας είναι να γινόμαστε καλύτεροι, ώστε να ανταποκρινόμαστε με ακόμα μεγαλύτερη φροντίδα στις ανάγκες των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται».

Κοινωνική προσφορά

Εξάλλου, ο Όμιλος Eurolife FFH, έχοντας πλήρη συναίσθηση των εξελίξεων στην Ελλάδα λόγω του COVID-19, προχώρησε από την πρώτη στιγμή σε συγκεκριμένες ενέργειες, με αποδέκτες τους πελάτες, τους συνεργάτες, τους εργαζόμενους και την κοινωνία.

Ειδικότερα, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του Ομίλου,

  • Με κριτήριο την ασφάλεια του προσωπικού του, εφάρμοσε με αμεσότητα σύστημα εργασίας από το σπίτι, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία του. Παράλληλα, έθεσε τα ψηφιακά εργαλεία του ως τα κύρια μέσα επικοινωνίας και συναλλαγής με τους πελάτες και τους συνεργάτες του, διευκολύνοντας την εξυπηρέτησή τους.
  • Σε συνεργασία με το ΜΚΣ Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, προχώρησε σε δωρεά υγειονομικού υλικού, ιατρικού εξοπλισμού, και ειδών απολύμανσης και υγιεινής στις 50 δομές των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας, σε όλη την Ελλάδα.
  • Ταυτόχρονα, ανακοίνωσε ότι προσφέρει σε όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Εθνικού Συστήματος Υγείας, τρεις μήνες δωρεάν σε όλα τα συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτου, για ένα έτος συνεχούς ασφάλισης, ενώ ένα αντίστοιχο πλάνο εκπτώσεων στα συμβόλαια αυτοκινήτου ενεργοποιήθηκε και για υφιστάμενους και νέους πελάτες.
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Eurolife: Ασφαλιστικά προγράμματα για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Η ασφαλιστική εταιρεία υποστηρίζει έμπρακτα τους ιδιοκτήτες να βλέπουν τις επιχειρήσεις τους να μεγαλώνουν με σιγουριά, υπευθυνότητα και με ένα ασφαλές περιβάλλον για το προσωπικό τους. 
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Μάχη» ισχυρών στην ασφαλιστική αγορά: Τι σημαίνει το deal από την Allianz

Ο γερμανικός όμιλος παίρνει την πρώτη θέση στις γενικές ασφαλίσεις με την εξαγορά της Ευρωπαϊκής Πίστης. Πάλι ελκυστική η Ελλάδα για διεθνείς κολοσσούς. Οι τρεις συμφωνίες που άλλαξαν τον χάρτη.