ΓΔ: 1854.98 -0.66% Τζίρος: 161.22 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01

Πρώτος στη Μεσόγειο ο Πειραιάς με ρεκόρ διακίνησης container

Αύξηση του μερίσματος κατά 27%, όσο αυξήθηκε και η καθαρή κερδοφορία του ΟΛΠ, αποφάσισε χθες η Γενική Συνέλευση των Μετόχων. Στο Δημόσιο θα καταβληθούν 5,4 εκατ. ευρώ ως αντάλλαγμα για την παραχώρηση.

Πρώτο σε κίνηση λιμάνι της Μεσογείου αναδείχθηκε το 2019 ο Πειραιάς, με ρεκόρ στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, ενώ ο ΟΛΠ προχωρά σε σημαντική αύξηση του μερίσματος στους μετόχους, κατά 27%, όσο δηλαδή αυξήθηκε και η καθαρή κερδοφορία της εταιρείας.

Στη χθεσινή συνέλευση των μετόχων του ΟΛΠ, ο πρόεδρος της εταιρείας, Yu Zenggang, τόνισε ότι «το 2019 σημαδεύτηκε από την κατάκτηση της πρώτης θέσης του Πειραιά στη Μεσόγειο αφού συνολικά και οι τρεις προβλήτες του ΣΕΜΠΟ πέτυχαν νέο ρεκόρ διακίνησης containers εξυπηρετώντας 5,65 εκατ. TEU.

Η υψηλή αυτή επίδοση προκάλεσε μία σειρά από θετικές συνέπειες στην εθνική και τοπική οικονομία όπως αύξηση του ανταλλάγματος παραχώρησης, των μερισμάτων, φόρων, θέσεων εργασίας και τελικά τη βελτίωση του οικονομικού κοινωνικού -αποτυπώματος της ΟΛΠ Α.Ε».

Η Συνέλευση ενέκρινε τη διανομή Μερίσματος για την εταιρική χρήση 2019, το οποίο ανέρχεται σε 0,5388 ευρώ ανά μετοχή, έναντι 0,424 ευρώ για την προηγούμενη χρήση (αύξηση 27%).

Τα βασικά οικονομικά μεγέθη, όπως αναφέρονται στην Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2019 έχουν ως εξής:

  • Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 149,2 εκατ.ευρώ έναντι 132,9 εκατ.ευρώ της χρήσης 2018, παρουσιάζοντας αύξηση 12,3%.
  • Τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε 47,6 εκατ.ευρώ έναντι 42,3 εκατ. ευρώ της χρήσης 2018 παρουσιάζοντας αύξηση 12,5%.
  • Το καθαρό αποτέλεσμα εμφανίζεται βελτιωμένο κατά 27 % σε 35,4 εκατ.ευρώ έναντι 27,9 εκατ.ευρώ της χρήσης 2018.
  • Η ΟΛΠ Α.Ε. θα καταβάλλει 5,4 εκατ.ευρώ ως αντάλλαγμα παραχώρησης στο Ελληνικό Δημόσιο για τη χρήση 2019 έναντι 4,8 εκατ. το 2018.
  • Τα διαθέσιμα αυξήθηκαν σε 106,7 εκατ.ευρώ έναντι 80,9 εκατ. το 2018.
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς επηρεάζει το λιμάνι του Πειραιά η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα

Πτώση 11% στους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες 2 και 3 το πρώτο τρίμηνο. Θετικά μηνύματα από την κρουαζιέρα. Επενδυτικό πρόγραμμα 150 εκατ. ευρώ. Μαξιλάρι ασφαλείας το ταμείο των 200 εκατ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέο διαγωνιστικό έργο για την ακτοπλοϊκή διασύνδεση Ελλάδας - Κύπρου

Το έργο παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στον ΟΛΠ από τον υφυπουργό Ναυτιλίας της Κύπρου Βασίλειο Δημητριάδη και θα περιλαμβάνει επιδότηση 5,5 εκατ. ευρώ το χρόνο για 22 δρομολόγια μετ' επιστροφής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ουρές κοντέινερ στον Πειραιά φέρνει το «ξύπνημα» της Ασίας

Τα λιμάνια της Ευρώπης υποδέχονται τα πρώτα φορτία από τα εργοστάσια της Ασίας που έφυγαν στις αρχές Μαρτίου, αλλά στο μεταξύ μεγάλος αριθμών παραγγελιών έχουν ακυρωθεί και τα κοντέινερ μένουν «μετέωρα».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Πειραιάς «χτυπάει» την Βαλένθια για την 5η θέση λιμανιών της Ευρώπης

Στόχος της Cosco είναι να αναδείξει το λιμάνι του Πειραιά τρίτο στην Ευρώπη, κάτι που μπορεί να γίνει, εάν εγκριθεί η κατασκευή της τέταρτης προβλήτας διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων, έργο 300 εκατ. ευρώ.