«Φρένο» της Επιτροπής Λιμένων στα δύο νέα έργα του ΟΛΠ

Δεν θα υλοποιηθούν τελικά τα δύο έργα που είχε συμπεριλάβει ο ΟΛΠ στο νέο master plan στις αρχές Αυγούστου όπως αποφασίστηκε στη σημερινή συνεδρίαση της ΕΣΑΛ.

Δεν θα υλοποιηθούν τελικά τα δύο έργα που είχε συμπεριλάβει στο νέο master plan στις αρχές Αυγούστου ο ΟΛΠ.

Το ένα, που αφορούσε την επέκταση του car terminal στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας, δεν τέθηκε από τον ΟΛΠ στη σημερινή συνεδρίαση της ΕΣΑΛ. Ο νέος μώλος Δραπετσώνας παραμένει ως έχει για χρήση της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας και της ακτοπλοΐας.

Παράλληλα, η πρόταση για επέκταση του container terminal με τη δημιουργία τέταρτης προβλήτας, κρίθηκε ως μη ώριμη από τα μέλη της ΕΣΑΛ για την υλοποίησή της.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΛΠ: Πώς θα γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου

«Πλώρη» για την αξιοποίηση της δυναμικότητας των 7,2 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων αρχής γενομένης από το 2019, βάζει η διοίκηση του ΟΛΠ, με την μητρική Cosco Shipping Ports, να τονίζει την στρατηγική σημασία του λιμανιού.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύμφωνο Συνεργασίας μεταξύ ΟΛΠ Α.Ε. και Περιφέρειας Αττικής

O ΟΛΠ παραχωρεί στην Περιφέρεια Αττικής 3 αίθουσες για τη χρήση τους ως εγκαταστάσεις Δημόσιας Υγείας για να χρησιμοποιηθούν από το προσωπικό της Περιφέρειας για την υγειονομική επίβλεψη της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά.