Φώτο: Shutterstock

Νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα «eRetail Content» από την Convert Group

Τη νέα της πλατφόρμα με την ονομασία eRetail Content λάνσαρε η Convert Group τρία χρόνια μετά το eRetail Audit που επιτρέπει στις εταιρείες καταναλωτικών αγαθών να διαχειρίζονται εύκολα και αποτελεσματικά την παρουσία τους στα ηλεκτρονικά ράφια.

Τη νέα της πλατφόρμα με την ονομασία eRetail Content λάνσαρε η Convert Group. Το eRetail Content είναι η δεύτερη πλατφόρμα που δημιουργεί η εταιρεία, ακριβώς τρία χρόνια μετά το διεθνές πλέον eRetail Audit, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες καταναλωτικών αγαθών να διαχειρίζονται εύκολα και αποτελεσματικά την παρουσία τους στα ηλεκτρονικά ράφια.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το eRetail Content παντρεύει τα δύο πιο δυνατά business units της εταιρείας, το eMarket Intelligence και το eConsulting σε μία εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα. Μερικές από τις λειτουργικότητες που προσφέρει το eRetail Content στα brands είναι ο εύκολος διαμοιρασμός και η παρακολούθηση του περιεχομένου τους στα ηλεκτρονικά καταστήματα (με notifications κάθε φορά που το περιεχόμενο ανανεώνεται), η αναλυτική παρακολούθηση των τιμών, εκπτώσεων καθώς και διαθεσιμότητας των προϊόντων τους σε ηλεκτρονικά καταστήματα και η λεπτομερής παρακολούθηση των digital marketing ενεργειών τους, όπως και των ανταγωνιστών τους, σε Google Ads, Newsletters, on-site Display banners, Social Media και Διαγωνισμούς.

«Νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενος που μια ομάδα με βάση την Ελλάδα καταφέρνει να καινοτομεί και να δημιουργεί προϊόντα που ξεπερνάνε τα standards των αγορών του εξωτερικού. To eRetail Content θα αλλάξει τον τρόπο που τα brands διαχειρίζονται το ηλεκτρονικό ράφι, βοηθώντας στην εξέλιξη ολόκληρου του οικοσυστήματος του ηλεκτρονικού εμπορίου» δήλωσε ο Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO και ιδρυτής της Convert Group.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην Deloitte o ειδικός έλεγχος της MLS, καθυστερεί ο ισολογισμός του 2019

Η διάρκεια του ειδικού ελέγχου θα ξεπεράσει τις 4 εβδομάδες και έτσι η εταιρία δεν θα μπορέσει να δημοσιεύσει τον ισολογισμό της εντός του προβλεπόμενου χρονικού ορίου, 30 Ιουνίου 2020
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πλαίσιο: Σε 2-3 ημέρες η παράδοση ηλεκτρονικών παραγγελιών

Η εταιρία κλήθηκε να διαχειριστεί πολλαπλάσιο αριθμό παραδόσεων, περισσότερες από 32.000 κλήσεις την ημέρα, 7,7 εκατομμύρια επισκέψεις στην ιστοσελίδα της και άνω των 330.000 παραγγελιών μόλις τις πρώτες ημέρες από την εκκίνηση του καραντίνας.